هزینه تبلیغات در وب سایت ها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با هزینه تبلیغات در وب سایت ها شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تعرفه تبلیغات برای سایت های پر بازدید بر اساس دسته بندی سایت های مختلف آرتا مارکتینگ برای طراحی کمپ تبلیغاتی بازاریابان، از تبلیغ در سایت هایی بهره مند است که از کیفیت عالی برخوردارند.

برای نمونه، 10 سایت برتر برای تبلیغات توسط کمپین های آرتا به صورت زیر ارائه و معرفی می شوند.

تبلیغ در سایت های پر بازدید، یکی از قدیمی ترین و مرسوم ترین روش های بازاریابی اینترنتی است که هنوز هم تاثیر چشم گیری در این حوزه دارد.

آرتا نیز در طراحی کمپ تبلیغاتی خود، از وب سایت هایی بهره می برد که دارای ارزش کیفی بالایی هستند و می توانند در توسعه ی برند، کسب و کار و افزایش در آمد شما موثر واقع شوند.

  سایت ورزش سه (ورزش 3) سایتی پر بازدید و سالم است که به ارائه ای اخبار و گزارشات ورزشی به همراه پخش زنده ی بازی ها و مسابقات می پردازد.

با توجه به پربیننده بودن (بیش از 6000 هزار بیننده) ، تبلیغ در سایت ورزش 3 یک روش تبلیغاتی مناسب در دنیای اینترنت می باشد.

رتبه ی این سایت در الکسا 4 و در گوگل 5 می باشد.

سایت خبرگزاری فارس، یکی از معتبر ترین پایگاه های خبری است که به اخبار و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف مشغول است.

از آن جا که این وب سایت با رتبه 6 در گوگل و 12 در الکسا، از پیشنیه ی بازدید خوبی برخوردار است می تواند به عنوان یکی از مهم ترین مکان ها برای بازاریابی اینترنتی محسوب شود.

پرشین بلاگ، یکی از وب سایت های رایگان وبلاگ دهی است، که دارای زیر مجموعه 800 هزار وبلاگ است که به طور ماهانه رقم 4 میلیون بار مشاهده را به خود اختصاص داده است.

این سایت بزرگترین جامعه فارسی زبانان در دنیا به شمار می رود که دارای رتبه 5 در گوگل و رتبه 16 در الکسا می باشد به همین منظور یکی از بهترین مکان ها برای اجرای تبلیغات می باشد.

بیتوته یکی از بزرگترین سایت های جامع ایران است که با پشتیبانی از 150 عنوان، و دسته بتدی مختلف از جمله سایت های پر بازدید است که فرصت خوبی برای بازاریابان اینترنتی فراهم کرده است.

این سایت دارای رتبه ی 18 الکسا و رتبه 5 گوگل است.

سایت تابناک، یکی از وب سایت های خبری و پر مخاطب ایرانی است، که به دلیل رتبه 20 در الکسا و رتبه 5 در گوگل فرصتی مناسب برای تبلیغات در پلن های مختلفی ایجاد کرده است.

4 پلن پر طرفدار تبلیغاتی این سایت به صورت زیر است: پیکوفایل سرویسی است که به دلیل نیاز کاربران ایرانی به اشتراک گذاری فایل با فرمت های مختلف، طراحی و توسعه یافته و طی سال های فعالیت خود، مورد استقبال کاربران واقع شده است، به طوری که هم اکنون از پر بازدید ترین سایت های ایرانی محسوب می شود.

رتبه الکسای این سایت 21 و رتبه ی گوگل آن 4 بوده بنابراین برای بازاریابی اینترنتی و تبلیغات بسیار مفید می باشد.

وب سایت شهر خبر، یکی از سایت های خبری است که با استفاده از موتور جستجو به نشر اخبار می پردازد.

این سایت نیز دارای بازدید عالی است، از آن جا که رتبه ی الکسای این سایت 26 و رتبه ی گوگل آن 5 است به نظر می رسد که یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغات باشد.

وب سایت عصر ایران، با رتبه ی الکسای، 27 و با رتبه 4 گوگل یکی از پر بازدید ترین سایت های خبری است که به پوشش اخبار مختلف می پردازد.

این سایت پر بازدید بوده و امکان تبلیغ برای بازاریابان اینترنتی را فراهم کرده است.

بلاگ اسکای سرویس وبلاگ دهی است که از سال 1382 تا کنون صد ها هزار وبلاگ نویس را دور هم جمع کرده، تا بتوانند در دنیای مجازی به رایگان به تولید محتوا در تمام زمینه های ممکن بپردازند.

از این رو دارای بازدید کننده های بسیاری است که موجبات تبلیغ را در این سایت فراهم آورده اند.

این سایت دارای رتبه الکسای، 28 و رتبه گوگل 6 است.

وب سایت خبری مشرق نیوز در دسته ی سایت ها پر بازدید ایرانی مشاهده می شود.

این سایت دارای رنکینگ 6 گوگل است که بی نظیر است.

از طرفی رتبه 28 الکسای این سایت گویای بازدید های بسیار چشمگیر آن در سال ها بوده است.

تعرفه تبلیغ در این سایت به شرح زیر است: برچسب ها : با Live Gallery می توانید یک اپلیکیشن موبایل اختصاصی برای فروشگاه خود بسازید و آنرا به مشتریانتان هدیه دهید تا مشتریان شما  بصورت زنده بتوانند ویترین فروشگاهی ، گالری محصولات و پشنهادات ویژه فروشگاه شما را بر روی موبایل شخصیشان در اپلیکیشن هوشمند شما ببینند، مشاوره آنلاین بگیرند و حتی سفارش آنلاین دهند! 11 سال سابقه مفید در حوزه طراحی و اجرای سیستم های تجارت الکترونیک اطمینانی است که آرتـا مارکتینگ را  به عنوان مشاور و پیمانکار خود در پروژه های   برندینگ اینترنتی ، بازاریابی سوشیال مدیا و وب مارکتینگ انتخاب نمایید.

اولین رسانه ی دیجیتال بازاریابی اینترنتی، از افتخارات آرتـامارکتینگ در ایران است.

تهران، خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بوستان زنبق، ساختمان افرا، طبقه چهارم، واحد 411، آرتـا مارکتینگ 021-09121442355 info@ArtaMarketing.

com تمام حقوق این وب سایت متعلق به آرتا مارکتینگ می باشد.

Just simple MailerLite form!

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map