هزینه تبلیغات ویدیویی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با هزینه تبلیغات ویدیویی در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نام کاربری یا آدرس ایمیل * رمز عبور * رمز خود را گم کرده اید؟ ثبت نام آدرس ایمیل * رمز عبور * ورود نام کاربری یا آدرس ایمیل * رمز عبور * رمز خود را گم کرده اید؟ آدرس ایمیل * رمز عبور * در این بخش به تعرفه و قیمت تبلیغات ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ خواهیم پرداخت.

هزینه ویدیو مارکتینگ نسبت به روش های تبلیغاتی دیگر با بازدهی بالا بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

جهت راه اندازی کمپین تبلیغات ویدیویی خود همین الان با کارشناسان شرکت تبلیغاتی ماکان تماس بگیرید.

از آنجایی که امکان درج ویدیوهای شما عزیزان در سایت های بزرگ و برتر ایران توسط شرکت تبلیغاتی ماکان وجود دارد، تعرفه و قیمت تبلیغات ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ را به دو بخش کلی تقسیم کرده ایم : تعرفه و قیمت تبلیغات ویدیویی در سایت آپارات (برترین سایت ایرانی) تعرفه و قیمت تبلیغات ویدیویی در سایت های دیگر (40سایت از 100 سایت اول ایران) تیزر تبلیغاتی شما قبل از ویدئوهای سایت آپارات پخش و زمان 6ثانیه از تیزر شما بصورت قطعی مشاهده خواهد شد همچنین تیزر تبلیغاتی شما می‌تواند تا 59 ثانیه زمان داشته باشد که کاربران سایت آپارات درصورت تمایل تا انتهای تیزر تبلیغاتی را مشاهده نمایند.

(ما توصیه می‌کنیم از تیزرهای کمتر از 30ثانیه استفاده نمایید) تیزر تبلیغاتی به 3روش در آپارات منتشر می‌شود: 1- پخش ساده و عمومی 2- پخش با فیلتر دسته بندی 3- پخش با فیلتر موقعیت جغرافیایی 1- پخش ساده یا عمومی : در این حالت تیزر تبلیغاتی شما قبل از تمام ویدیوهای آپارات بصورت عمومی پخش می‌شود و دسته بندی و موقعیت جغرافیایی اهمیت ندارد.

2- پخش با فیلتر دسته بندی : همانطور که می‌دانید ویدیوهای سایت آپارات دارای دسته بندی مشخص هستند.

در این روش تبلیغاتی شما می‌توانید تیزر تبلیغاتی خود را قبل از ویدیوهای دسته بندی مورد نظر خود پخش نمایید.

بعنوان مثال شما می‌توانید تیزر تبلیغاتی خود را قبل از تمام ویدیوهایی که در دسته بندی آرایشگری و زیبایی قرار دارند پخش نمایید.

3- پخش با فیلتر موقعیت جغرافیایی : شما می‌توانید تیزر تلیغاتی خود را قبل از ویدئوهایی منتشر کنید که افرادی با موقعیت جغرافیایی مدنظر خودتان در حال تماشای آن ویدیوها هستند تبلیغات ویدیویی شما را ببینند.

** یک حالت ویژه نیز وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید فیلتر تلفیقی از دسته بندی و موقعیت جغرافیایی بصورت همزمان استفاده نمایید.

بعنوان مثال : شما مشخص می‌نمایید که تیزر تبلیغاتی شما توسط کاربران استان تهران که ویدیوهای دسته بندی پزشکی را مشاهده می‌کنند، دیده شود.

باتوجه به اینکه کمپین تبلیغات ویدیویی شما به چه هدفی ایجاد شده است، شما میتوانید یکی از 4روش بالا را جهت نمایش تیزر تبلیغاتی خود انتخاب نمایید.

همانطور که پیش تر گفتیم تبلیغات ویدیویی را به 2بخش تبلیغات ویدیویی در آپارات و تبلیغات ویدیویی در مابقی سایت های برتر ایران تقسیم بندی کرده ایم.

درقسمت قبل قیمت تبلیغات ویدیویی در آپارات را مشاهده کردید.

در این بخش نیز هزینه ویدیو مارکتینگ در سایت های برتر ایران مانند : کانال نوا در آپارات (2) – تلوبیون (6) – نی نی سایت (12) – خبرگزاري فارس (14) – رکنا (22) – دالفک (25) – طرفداری (32) – خبرگزاری پارس فوتبال (44) – خبرگزاری مهر (45) – تابناک (51) – خبرآنلاین (56) – فیلم تو مووی (74) – دیدستان (82) و… را خواهیم گفت.

لازم به ذکر است که اشاره کنیم و همانطور ملاحظه می‌فرمایید این سایت ها عموما رتبه های برتر در الکسای ایران را دارند.

هزینه ویدیو مارکتینگ را خودتان انتخاب نمایید.

هر بازدید از 50 تا 250 تومان حداقل سفارش روزانه 100.

000 تومان حداقل تعداد روز برای سفارش 5 روز بروزترین روش‌های تبلیغاتی با شرکت تبلیغاتی ماکان شنبه تا پنجشنبه 9am - 7pm

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map