هزینه تبلیغ ویژه اینستاگرام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با هزینه تبلیغ ویژه اینستاگرام شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغات ی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات در اینستاگرام یکی از فعالیت‌هایی است که برآورد مالی آن تا حد زیادی دشوار است.

دلیل این موضوع نبود تعرفه خاصی برای تبلیغات و همین طور تغییرات مداوم قیمت‌ها در صفحات مختلف است.

بسیاری از اینفلوئنسرها تعرفه‌های بالاتر از حد انتظار برای پست‌های تبلیغاتی در نظر می‌گیرند و بعضی هم از نوع قیمت‌گذاری اطلاع ندارند و فاصله تعرفه آنها با اینفلوئنسرهایی با بازدهی یکسان بسیار متفاوت است.

این موضوع باعث شده کسب و کارها نتوانند پیش‌بینی دقیقی از میزان هزینه لازم برای تبلیغاتشان داشته باشند و حتی نتوانند از بازدهی هر کمپین به طور دقیق خبر داشته باشند.

جالب است بدانید ما در داشتن چنین مشکلی تنها نیستیم.

در بسیاری از کشورهای دنیا هم ملاک ثابتی برای تعیین قیمت تبلیغات اینستاگرامی وجود ندارد اما بعضی متخصصان توانسته‌اند تخمین‌هایی بر اساس مشاهداتشان بزنند.

در این مطلب تلاش می‌کنیم تا حدی به میانگین تعرفه‌های تبلیغاتی مناسب در ایران برسیم و بتوانیم حدس بزنیم برای بازدید مورد نظر کمپین تبلیغاتی‌مان در اینستاگرام چقدر بودجه باید در نظر بگیریم.

انواع تبلیغات در اینستاگرام در اینستاگرام به شکل‌های مختلفی می‌توانید تبلیغ کنید.

هر کدام از این شکل‌ها در صفحات مختلف تعرفه مخصوص خودشان را دارند.

هزینه تبلیغ در اینستاگرام برای انواع مختلف تبلیغ متفاوت است.

به طور کلی تبلیغ شامل سه دسته اصلی می‌شود.

تبلیغات در صفحه اینفلوئنسرها که افراد تاثیرگذار اینستاگرام هستند، تبلیغات در پیج‌هایی که به نام یک شخص نیستند و روی موضوعی مثل طر‌ح‌های گرافیکی، متن‌های جالب، اطلاعات عمومی و… تمرکز دارند و همچنین تبلیغات اسپانسری اینستاگرام که از طریق پرداخت هزینه به خود اینستاگرام یا فیس‌بوک انجام می‌شود.

در میان این شکل‌های مختلف تبلیغ، تبلیغات اسپانسری اینستاگرام در ایران به ندرت انجام می‌شود و به دلیل تحریم و دشواری‌های پرداخت بین‌المللی کمتر در میان گزینه‌های مورد نظر کسب و کارهای ایرانی قرار می‌گیرد.

اما به طور میانگین در جهان برآورد شده که تبلیغ در اینستاگرام به روش CPM حدود 6 دلار به ازای هر 1000 ایمپرشن هزینه دارد و تبلیغ به روش CPC تقریبا برای هر کلیک تقریبا 1 دلار است اما بسته به بیزنس و نوع تبلیغ تا 3 دلار هم می‌رسد.

هزینه تبلیغ در اینستاگرام باید با توجه به تبلیغی که انجام می شود مدیریت شود.

تبلیغات در پیج‌های اینستاگرامی ایرانی به دلیل هزینه پایین‌تر، مورد توجه بعضی از برندها هستند اما به دلیل نیتیو نبودن تبلیغات در اغلب این صفحه‌ها، تاثیرگذاری کمتری دارند.

یعنی تبلیغات در این صفحات بیشتر به آگهی بازرگانی شبیه می‌شوند و کمتر می‌توانند توجه فالوورها را جلب کنند چون به بقیه محتواهای صفحه شبیه نیستند، مگر در صفحاتی که امکان گذاشتن محتوای تبلیغاتی در قالب آن صفحه وجود داشته باشد.

به همین دلیل شرکت‌های تبلیغاتی راهکارهایی در نظر گرفته‌اند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

هزینه تبلیغ در اینستاگرام باید به صرفه باشد و بر اساس بودجه تبلیغاتی تنظیم شود.

سعی کنید با راهکارهای ارایه شده در بلاگ سیماگر تاثیر اینستاگرام در فروش خود را بیشتر کنید و افزایش فروش در اینستاگرام را تجربه کنید.

بیشتر بدانید: درآمد اینفلوئنسرهای اینستاگرام تبلیغ در صفحه اینفلوئنسرها ، اینفلوئنسر مارکتینگ اما از محبوب‌ترین شکل‌های تبلیغ است که بازدهی بالاتری هم دارد.

اینفلوئنسرها که طی ماهها فعالیتشان ارتباط خوبی با مخاطبانشان ساخته‌اند و اعتماد آنها را جلب کرده‌اند، محصول و خدمات کسب و کارها را در صورتی که متناسب با علایق و سلیقه خودشان باشد در قالب سبک زندگی خودشان ارائه می‌کنند و به همین دلیل قدرت تاثیرگذاری بیشتری دارند.

در همکاری با اینفلوئنسرها می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید.

می‌توانید از اینفلوئنسر بخواهید یک پست منتشر کند، یک استوری منتشر کند، مجموعه‌ای از پست و استوری منتشر کند.

این پست‌ها می‌توانند در قالب عکس، ویدیو، یا گرافیک باشند و بسته به نوع صفحه و فعالیتش شکل همکاری مشخص می‌شود.

  تعرفه تبلیغات اینفلوئنسرها در اینستاگرام در اینستاگرام تعیین تعرفه ثابت کار دشواری است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

مثلا طبق نوشته سایت بافر تبلیغ با اینفلوئنسرها به ازای هر 1000 فالووری که آنها دارند تقریبا معادل 10 دلار است.

یعنی اگر با اینفلوئنسری همکاری می‌کنیم که 100.

000 فالوور دارد باید معادل 1000 دلار هزینه کنیم.

اما نوع دیگری از محاسبه قیمت که با ملاک‌های جدید سازگارتر است محاسبه بدون توجه به تعداد فالوور و با در نظر گرفتن میزان مشارکت یا اینگیجمنت است.

چرا که بسیاری از فالوورها در صفحات مختلف غیرفعال هستند و تاثیری در بازدهی تبلیغ ندارند.

اما با محاسبه کردن قیمت بر اساس مشارکت می‌توانیم قیمتی متناسب با اثرگذاری تبلیغ به دست بیاوریم.

در این فرمول تقریبا به ازای هر 1000 اینگیجمنت 250 تا 750 دلار هزینه می‌شود.

این رنج قیمت یعنی عدد ثابتی وجود ندارد و در هر صفحه‌ای قیمت‌گذاری توسط صاحب صفحه انجام می‌شود و به توافق او با برند بستگی دارد.

حالا اگر این تبلیغ در استوری انجام شود، به دلیل موقت بودن پست و ماندگاری بیست و چهار ساعته آن، قیمت کمی پایین‌تر خواهد بود.

همانطور که می‌توانید تصور کنید، تبدیل کردن این قیمت‌ها به تومان برای ارزیابی قیمت تبلیغات در ایران معقول به نظر نمی‌رسد.

اما در ایران چطور می‌شود برای تبلیغات قیمت تعیین کرد؟ آنچه روشن است این است که باید ایمپرشن و اینگیجمنت را ملاک قیمت‌گذاری قرار بدهیم.

برای این کار می‌توانیم به سراغ تعدادی از اینفلوئنسرها و قیمت‌های آنها برویم تا ببینم روش مرسوم تعیین قیمت در میان اینفلوئنسرهای ایرانی چگونه است.

آنچه در ادامه می‌بینید از اطلاعات قیمت پست در صفحه بیش از 100 اینفلوئنسر ایرانی استخراج شده است.

در ایران اغلب اینفلوئنسرها هنوز قیمت خود را بر اساس تعداد فالوور مشخص می‌کنند.

حدود قیمت‌های مرسوم یک پست را در جدول زیر می‌بینید.

بیشتر بدانید: معیارهای تعیین قیمت اینفلوئنسرها با وجود این تعداد فالوور ملاک مناسبی برای تعیین قیمت پست و هزینه تبلیغ در اینستاگرام نیست.

چرا که بسیاری از این افراد تعداد قابل توجهی فالوور غیرفعال دارند که در میزان مشارکت و دیده شدن تبلیغات موثر نیستند.

بنابراین در نظر گرفتن متوسط مشارکت صفحه یا متوسط ایمپرشن می‌تواند معیار بهتری برای ارزیابی قیمت یک صفحه در اختیارمان بگذارد.

بر اساس میزان ایمپرشن در حال حاضر قیمت‌ها به شدت متفاوت و سلیقه‌ای تعیین می‌شود.

چرا که تاکنون تعداد فالوور ملاک تعیین قسمت قرار گرفته بود.

در جدول زیر می‌توانید میزان بزرگ بودن بازه قیمت در صفحه‌های مختلف را ببینید.

این قیمت‌ها (ستون وسط) با توجه به ملاک ایمپرشن مشخص نشده‌اند.

اما در ستون سمت چپ قیمت‌های نسبتا معقولی که می‌توانیم با توجه به میزان ایمپرشن تعیین کنیم را ببینید که با الهام گرفتن از معیار جهانی به صورت متوسط مشخص شده‌اند.

این میزان ایمپرشن با توجه به حد متوسط پست‌های معمولی در نظر گرفته می‌شود.

چرا که ممکن است بعضی از پست‌ها وایرال شده باشند و با فاصله زیاد ایمپرشن بهتری داشته باشند اما گویای ایمپرشن عادی و معمول صفحه نباشند.

پس ایمپرشن معمول و عادی را در نظر می‌گیریم که ممکن است با انتشار تبلیغ هم به دست بیاید.

شما می توانید برای کاهش هزینه تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ خود در سایت سیماگر ثبت نام کنید و تجربه خوبی از تبلیغات با اینفلوئنسرها داشته باشید.

اینکه دقیقا چه قیمتی از بازه موجود انتخاب شود بستگی به میزان مشارکت موثر در صفحه اینفلوئنسر دارد که با دریافت اینسایت از او قبل از توافق یا با توجه به درخواست او مشخص می‌شود.

مثلا ممکن است تبلیغ در صفحه اینفلوئنسری با 100هزار فالوور در صورتی که کامنت‌های کمتر یا نامربتط‌تری داشته باشد 1 میلیون تومان ارزش داشته باشد، اما مشارکت مرتبط و باکیفیت در صفحه اینفلوئنسر دیگری با همان میزان ایمپرشن ارزش پست را تا 2 میلیون تومان افزایش بدهد.

پس در تعیین قیمت هم ایمپرشن در نظر گرفته می‌شود و هم مشارکت موثر و مرتبط در عموم پست‌های صفحه.

همچنین تعیین قیمت به میزان دشواری تولید محتوا هم بستگی دارد.

مثلا تولید محتوای ویدیویی یا حضور در ویدیوی برندها و حضور در ایونت‌ها از جمله همکاری‌هایی است که زمان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد و اینفلوئنسرها ممکن است قیمت‌هایی بالاتر از این برایش در نظر داشته باشند.

از طرف دیگر سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهایی که در دنیای واقعی هم از شهرت برخوردارند ممکن است قیمت‌هایی بالاتر از این موارد در نظر بگیرند.

چرا که آنها به واسطه سابقه خود در فعالیت حرفه‌ایشان از اعتباری فراتر از تعداد فالوور برخوردارند و حضورشان در کمپین‌های تبلیغاتی صرفا برای دیده شدن تبلیغ نیست.

بلکه در پوزیشنینگ و جایگاه‌سازی برند موثر است.

به علاوه اینکه آنها برای حفظ وجهه هنری، فرهنگی، ورزشی و… خود کمتر تبلیغ می‌کنند و بیشتر گزینش می‌کنند تا چهره‌شان به عنوان یک چهره تبلیغاتی مخدوش نشود.

در عوض ممکن است هزینه بالاتری برای هر تبلیغ در نظر بگیرند.

تعرفه استوری اینفلوئنسرها در اینستاگرام قیمت تبلیغ در استوری هم با همین شیوه و با توجه به میزان ایمپرشن می‌تواند تعیین شود.

اما با توجه به 24 ساعته بودن این نوع تبلیغ منطقی به نظر می‌رسد که با درصد بالایی تخفیف همراه باشد و قیمت آن در هر صفحه با توجه به قیمت یک پست و اختلاف میزان ایمپرشن پست و استوری، پایین‌تر از آن در نظر گرفته شود.

گاهی برندها از اینفلوئنسرها می‌خواهند در مجموعه‌ای از استوری‌ها (بیش از یک استوری) به تفصیل خدماتشان را توضیح بدهند یا ابعاد مختلف کسب و کار آنها را معرفی کنند.

این استوری‌های طولانی معمولا قیمتی بالاتر از تک استوری دارند و از لحاظ تکرار تگ برند و لینک می‌توانند تاثیر خوبی در ترغیب افراد به کلیک کردن و توجه به محتوای تبلیغ داشته باشند.

اما در این نوع همکاری، معمولا قیمت تک تک استوری‌ها معادل قیمت یک استوری محاسبه نمی‌شود و برای مجموعه استوری‌ها قیمتی کمی بالاتر از یک استوری در نظر گرفته می‌شود.

مگر اینکه قرار باشد هر استوری جداگانه در یک روز نمایش داده شود که در این صورت بعضی از اینفلوئنسرها هزینه کامل هر استوری را درخواست می‌کنند.

طبق تجربه، قیمت پیشنهادی اینفوئنسرها برای تک استوری حدودا یک سوم تا یک دوم قیمت پیشنهادی آنها برای پست است پس نمی تواند معیار دقیقی برای قیمت گذاری باشد.

اگر می‌خواهید قیمت دقیق تبلیغات استوری در اینستاگرام اینفلوئنسرها را بدانید پیشنهاد ما عضویت در سایت سیماگر و راه‌اندازی کمپین است.

تعرفه استوری و پست اینفلوئنسرها در اینستاگرام گاهی برگزارکنندگان کمپین‌های تبلیغاتی به صورت پکیج تبلیغاتی با اینفلوئنسرها همکاری می‌کنند.

مثلا 3 پست و 3 استوری درخواست می‌کنند.

یا یک پست و یک استوری و… در این موارد معمولا اینفلوئنسرها تخفیف‌هایی را به دلیل همکاری بلندمدت در نظر می‌گیرند.

بنابراین معمولا قیمت یک پست و یک استوری به طور همزمان می‌تواند ارزان‌تر از یک پست و یک استوری به طور جداگانه محاسبه شود.

باید توجه داشته باشید که همکاری به صورت پکیج زمانی توصیه می‌شود که از بازدهی تبلیغتان در صفحه اینفلوئنسر مورد نظر مطمئن باشید و یکباره ریسک بالایی برای چند تبلیغ که از میزان بازدهی احتمالی آن خبر ندارید متحمل نشوید.

بیشتر بدانید: لیست محبوب ترین اینفلوئنسرهای ایرانی تعرفه تبلیغات بازدیدی و ساعتی در اینستاگرام همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد در اینستاگرام پیج‌های فعالی وجود دارند که به نام شخص خاصی فعالیت ندارند اما پرمخاطب هستند و در حیطه خاصی تولید محتوا می‌کنند.

در این پیج‌ها که انواع مختلفی از سرگرمی و طنز، تا اطلاعات عمومی و آموزش دارند هزینه تبلیغات هم به صورت تک پست یا استوری محاسبه می‌شود و هم به صورت در نظر گرفتن ریچ، ایمپرشن یا ویو.

اغلب این تبلیغات به صورت بازدیدی و 24 ساعته انجام می‌شوند.

به این صورت که تبلیغ شما با توجه به میزان بازدید مورد نظرتان در پیج‌های مختلفی که انتخاب می‌کنید نمایش داده می‌شود با رسیدن به میزان بازدید مورد نظر حذف می‌شود.

مثلا هر بازدید ویدیو تقریبا 15 تومان هزینه دارد.

اگر هم بخواهید بر اساس ایمپرشن هزینه را پرداخت کنید، برای هر ایمپرشن باید حدود 5 تومان و برای هر ریچ هم حدود 6 تومان در نظر بگیرید.

قیمت تبلیغ بازدیدی در استوری تقریبا 6 تومان برای هر بازدید است.

در تبلیغات ساعتی هم قیمت پست شما بعد از تبلیغ بسته به میزان بازدید مشخص می‌شود و پول همان تعداد را پرداخت می‌کنید.

البته بعضی صفحات هم قیمت ثابتی در نظر می‌گیرند.

این تبلیغات اغلب توسط شرکت‌های تبلیغاتی انجام می‌شوند و در صورت تمایل به اجرای آن توسط خودتان، دردسرهای بیشتر و احتمالا هزینه بیشتری برایتان دارد.

چرا که مجبور می‌شوید برای هر پست هزینه مشخصی پرداخت کنید یا با چندین صفحه و ادمین در ارتباط باشید.

بعضی از شرکت‌ها هم بنا به توافق‌هایی که با پیج‌ها دارند انعطاف‌پذیری بالایی در تعیین قیمت ایجاد کرده‌اند و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید برای تبلیغاتتان بازدید بگیرید.

با وجود اینکه تلاش کردیم در این مطلب حدودی از قیمت‌های موجود برای انجام تبلیغات و هزینه تبلیغ در اینستاگرام را توضیح بدهیم، باز هم این اعداد همیشه همان چیزی نیستند که در عمل می‌بینید.

چرا که با نبود قواعد مشخصی برای قیمت‌گذاری، عرضه و تقاضا است که تعیین کننده می‌شود.

مثلا بعضی از اینفلوئنسرها با مشاهده تقاضای بالا برای تبلیغات، بدون توجه به میزان ریچ و ایمپرشن قیمت‌های خود را افزایش دادند تا در عوض از تعداد تبلیغ بکاهند و در عین حال درآمدشان کم نشود.

چرا که تبلیغات بیش از حد می‌تواند مخاطبان یک صفحه را آزرده کند.

با وجود افزایش قیمت در این صفحات هنوز شرکت‌هایی بودند که توان پرداخت قیمت‌های بالاتر را داشتند و این قیمت‌های بالا بعد از مدتی تثبیت شدند.

به همین دلیل انتظار کاهش قیمت و رسیدن آن به قیمت منطقی می‌تواند دور از ذهن باشد.

به همین ترتیب اینفلوئنسرهایی که با یک سلیقه یا استایل خاص شناخته می‌شوند یا در حوزه‌ای فعالیت می‌کنند که خاص خودشان است قدرت بیشتری برای قیمت‌گذاری بالاتر از عرف دارند.

اما باید توجه داشت که در همکاری با این افراد دقیقا هزینه چه چیزی را پرداخت می‌کنیم؟ آیا پرداخت قیمت بالاتر برای قرار گرفتن نام برند در کنار نام یک اینفلوئنسر برای برند ما مزیت بیشتری دارد؟ در این صورت بعضی از برندها به این همکاری‌ها تن می‌دهند.

بسیاری از اینفلوئنسرها ممکن است به تازگی فعالیت خود را جدی‌تر کرده باشند.

این افراد می‌توانند از این شیوه قیمت‌گذاری کمک بگیرند قیمت پست و استوری خود را مشخص کنند.

اگر شما برندی دارید که مایل به انجام تبلیغات اینفلوئنسری برای آن هستید می‌توانید کمپین خود را در سیماگر ثبت کنید و اینفلوئنسرهای مرتبط با برند شما کمپین شما را پیدا خواهند کرد و با تایید شما  در آن مشارکت می‌کنند.

هنگام تایید قیمت‌های همکاری می‌توانید با کمک این مطلب حدود قیمت پیشنهادی آنها را بررسی کنید.

تعرفه ثابت و دقیقی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود ندارد اما حدودا قیمت برای هر 1000 بازدید ده هزار تومان است.

برای مشاهده تعرفه دقیق استوری و پست و قیمت اینفلوئنسرها این مطلب را بخوانید.

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس زمان و جو ایران گاها دستخوش تغییر می شود.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت ها می توانید در سیماگر عضو شوید.

بله بر اساس تجربه قیمت تبلیغات اینستاگرام به صورت پست 2 تا 3 برابر قیمت تبلیغات استوری است در این مطلب می توانید به کمک لیست تعرفه های جدید تبلیغات اینستاگرام که از بازار جمع آوری شده و کاملا بروز و دقیق است براحتی قیمت منصفانه برای همکاری با اینفلوئنسرها را حساب کنید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map