هزینه طراحی تبلیغاتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با هزینه طراحی تبلیغات ی شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما همواره سعی می کنیم تا بهترین ترندهای جدید طراحی و گرافیک و همچنین بهترین تعرفه طراحی و گرافیک را برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنیم و در این راستا تلاش خود را مضاعف و همیشه خود را به روز نگه می داریم.

ما میتوانیم در زمینه های گوناگون و خدمات طراحی گرافیک ، تبلیغات شما را بیش از پیش، آسانتر و حرفه ای تر به هدفتان برسانیم.

در لیست زیر می توانید قیمت پکیج تبلیغاتی ، قیمت تبلیغات محیطی ، قیمت تصویرسازی ، قیمت استند تبلیغاتی ، قیمت طراحی ست اداری ، قیمت طراحی بروشور ، قیمت طراحی بسته بندی ، قیمت طراحی بیلبورد ، قیمت طراحی پوستر ، قیمت طراحی تابلو ، قیمت طراحی سه بعدی ، قیمت طراحی کاراکتر ، قیمت طراحی فولدر ، قیمت طراحی کاتالوگ ، قیمت طراحی لوگو ، قیمت طراحی اپلیکیشن موبایل ، قیمت طراحی وب سایت ، قیمت عکاسی تبلیغاتی ، قیمت تیزر صنعتی ، قیمت کلیپ تبلیغاتی ، قیمت لوگو متحرک ، قیمت فیلم تبلیغاتی را مشاهد فرمایید.

تمامی قیمتها برای سال ۱۳۹۹ می باشد و در صورت تغییر قیمت به اطلاع خواهد رسید.

در نظر داشته باشید که قیمت های طراحی بنابر پیچیدگی و ساده بودن آن سنجیده می شود .

در لیست زیر قیمت های پایه طراحی بر اساس متد نرمال در نظر گرفته شده است .

در صورت درخواست برای طراحی بغیر از متد نرمال می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش طراحی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

ترسیم ایده برای تعامل بیشتر با شما مشتریان گرامی ، پکیج های گوناگونی را در هر طبقه کاری ایجاد نموده که هر شخص یا شرکتی بنابر نیاز بتواند طراحی سازمانی خود را پوشش دهد.

لازم بذکر می باشد که ادیت طراحی برای ۲ دفعه بصورت رایگان بوده و بعد از آن ده درصد مبلغ پایه به صورتحساب اضافه می گردد.

پیش پرداخت هزینه طراحی ۵۰ درصد مبلغ خدمات می باشد که پس از انتخاب سرویس از کارفرما اخذ می گردد.

استودیو طراحی گرافیک ترسیم ایدهمجری امور طراحی گرافیکی ، تبلیغات آنلاین و آفلاین تمام حقوق مادی و معنوی سایت ترسیم ایده محفوظ است و هرگونه کپی برداری غیر قانونی از منابع و نوشته های سایت بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

™ Copy Right All Right Reserved , 2020 ®©

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map