هزینه طراحی سایت املاک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با هزینه طراحی سایت املاک شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کافیست سایت موردنظر خود را از زیر پیدا کرده و اطلاعات بیشتری درباره آن کسب نمایید.

یک سایت حرفه ای داشته باشید از فروش آنلاین کسب درآمد کنید با توسعه برند از رقبا پیشی بگیرید کسب و کار خود را معرفی کنید در رتبه های برتر گوگل دیده شوید سایت ایده آل خود را سفارش دهید با تبلیغات هدفمند سود خود را چندبرابر کنید برندتان را از صفرتاصد توسعه دهید هزینه طراحی سایت خود را برآورد کنید نمونه کارهای جدید سایت سازی را ببینید درباره سایت خود مشاوره تلفنی بگیرید تماس بگیرید ۰۲۱-0912-8238263 از ظرفیت میلیونی دنیای دیجیتال برای توسعه مشاور املاک خود و یافتن مشتریان هدف استفاده کنید جمعیت ایران + ۸۰ میلیون نفر کاربران اینترنت ایران + ۵۵ میلیون نفر گوشی های هوشمند فعال + ۵۰ میلیون گوشی کاربران شبکه های اجتماعی + ۴۵ میلیون نفر [ چرا مجموعۀ سایت سازی ؟ ] هدیه ما یک هاست رایگان با سرورهای امن و پرسرعت میباشد علاوه بر هاست رایگان؛ ۱ یا ۲ دامنه هدیه نیز از ما دریافت می کنید ما یکسال پاسخگوی سوالات فنی و مشکلات احتمالی شما هستیم اعمال سئوی اولیه ( SEO BASE ) برای وبسایت شما جهت افزایش بازدید حفره های امنیتی بسته شده و سایت؛ توسط ما تضمین می گردد هر امکانات خاصی که بخواهید در سایت شما اضافه خواهد شد ما نحوه مدیریت وب سایت را به شما آموزش می دهیم سایت شما به صورت اختصاصی در وردپرس طراحی می شود [ ویژگی های شاخص و حرفه ای یک سایت املاک ] [ امکانات پیشرفته در وبسایت املاک تان ] [ برخی نمونه کارهای سایت سازی در سال ۹۹ ] ما نحوه مدیریت وب سایت را به شما آموزش می دهیم وبسایت طبق استاندارد w3c طراحی و اجرا خواهد شد.

[ توضیحات بیشتر درباره طراحی سایت املاک ] امروزه فعالیت و اهمیت حضور در دنیای اینترنت با افزایش روز افزون همراه است، همۀ ما برای جستجوی موارد مورد نیاز به اینترنت رجوع می کنیم.

حضور در این شبکه گسترده، باعث افزایش سطح ارتباطات شده، این امر به گونه ای است که برخی از مشاورین املاک فعالیت های خود را در سطح شهر و استان نیز گسترش داده اند ، مخاطبین آنها در هر نقطه از شهر قادر به یافتن عکس و اطلاعات فایل مورد نظر خود می باشند و می توانند برای امور بعدی نیز اقدام نمایند.

طراحی سایت املاک تنها مختص به مشاورین املاک نیست.

امروزه کاربران مراحل خرید و فروش و یافتن مشتری را به صورت آنلاین انجام می دهند.

همانطور که می دانید در دنیای کنونی تبلیغات چاپی و سنتی از جایگاه مطمئن و مستحکمی نسبت به گذشته برخوردار نمی باشند.

بنابراین طراحی سایت املاک می تواند آینده شغلی افرادی را که در این صنف فعالیت ندارند تحت تاثیر گذاشته و  دگرگون کند.

می توانید با داشتن وب سایت املاک که در زمینه خرید و فروش ملک و زمین فعالیت دارد به عنوان واسطه ای در میان خریدار و فروشنده قرار بگیرید و در قبال پیدا کردن مشتری و متصل نمودن خریدار و فروشنده بدون داشتن مکان خاصی پورسانت خوبی را به دست آورید، اینکار علاوه بر سود مالی باعث شناساندن شما به افراد و صاحبان مشاغل دیگر می شود.

اگر امکاناتی که مدنظر دارید اختصاصی باشد اینکار به طور میانگین تا ۲۹ روز به طول می انجامد.

اگر تیم طراح سایت املاکی که شما انتخاب کردید؛ قوی باشد و پیش تر با ماژول ها و فیچرهای مختلف دست و پنجه نرم کرده باشند و دارای نمونه کار باشد؛ این کار برایشان خیلی آسان تر خواهد بود و برنامه نویسی مابین ۱۰ الی ۲۰ روزه انجام خواهد شد.

سایت سازی با تجربه انجام چندین سایت املاک کاملاً با نیازها و امکانات سایت املاک آشناست.

ما علاوه بر یکسال پشتیبانی فنی و آموزشی رایگان، یک هاست و دامنه رایگان نیز به شما هدیه می دهیم تا به مدت یکسال خیال تان از بابت سایت راحت باشد.

مشاوره : 0912-8238263 این مبلغ بسته به نیاز هر سایت می تواند متفاوت باشد.

در تیم سایت سازی به طور میانگین از۳ میلیون تا ۸ میلیون تومان هزینه طراحی سایت املاک تعیین شده است.

که بسته به نیاز کارفرما می تواند کمتر یا بیشتر باشد.

بعد از نیازسنجی مشتریان، در صورت درخواست برای آنها کدهای تخفیفی نیز در نظر می گیریم.

[ سایر ویژگی های سایت املاک ] مدیریت وب سایت در طراحی سایت املاک می تواند به اشخاص این اجازه را بدهد تا هر زمان که مورد جدیدی برای خرید، فروش و یا اجاره داشتند آن را به اسم خویش در وب سایت درج کنند و پس از تایید و پذیرفته شدن توسط مدیر سایت، برای دیگر کاربران سایت به نمایش در آید.

طراحی و ظاهر در چنین سایت هایی که کاربر ساعت ها از وقت خود را در آن به جستجو می گذارد بسیار مهم است.

سایت سازی با ارائه بهترین و زیباترین قالب ها فضای دلنشینی را برای کاربرانتان ایجاد می کند که این امر باعث جذب مشتریان بیش تر و شناخته شدن وب سایت شما می شود.

سئو یا بهینه سازی وب سایت های املاک از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با قرارگیری در رتبه های بالای موتور های جستجو نظیر گوگل مشتریان بیش تری را در یافت خواهید نمود.

می توان فایل های ملکی را به تفکیک دسته بندی های مورد نیاز برای مشتریان ارائه نمود، تا کاربران به آسانی قادر به یافتن ملک مورد نظر خویش باشند و یا بدون دردسر فایل فروش خود را در معرض دید دیگران قرار دهند.

سایت سازی با در نظر گرفتن نکات حرفه ای در زمینه طراحی سایت و همچنین در نظر گرفتن سادگی، کاربردپذیری، سئو، امنیت، سرعت، مقیاس پذیری و سایر موارد پر اهمیت در وب سایت های املاک ، توانسته است امکانات بسیار مناسبی را در اختیار مدیران سایت های املاک قرار دهد.

جهت مشاوره و پشتیبانی رایگان با شماره 0912-8238263 تماس حاصل کنید.

سایت سازی از طراحی و پیاده سازی وب سایت های املاک لیستی از سرویس و خدماتی که در چنین وب سایت هایی قادر به پیاده سازی است را ارائه نموده: بنابراین چنانچه تمایل دارید تا یک تجربه آنلاین فوق العاده در سفارش وب سایت املاک خود را داشته باشید می توانید اقدامات اولیه را انجام دهید.

مطمئنا سایت سازی در هر زمان و شرایطی پیش از انجام مراحل طراحی و سفارش تا بعد از پیاده سازی وب سایت در کنار شما می باشد و این نوید را می دهیم تا بهترین شرایط را برای جذب و جلب بازدید کننده برای شما فراهم آوریم.

مطالب مرتبط: طراحی سایت عکاسی – طراحی سایت باشگاه ورزشی – طراحی سایت دکوراسیون داخلی و لوازم منزل [ دیگر خدمات سایت سازی دات کام ] برای کسب وکار خود وبسایتی کارآمد و حرفه ای داشته باشید برای وبسایت خود در نتایج جستجوی گوگل رتبه های عالی کسب کنید از قدرت تبلیغات برای تقویت برند و افزایش درآمد خود استفاده کنید در جهت پیشرفت کسب و کار خود از کارشناسان باتجربه مشاوره بگیرید سیماگرsitesazy.

com تهران، خ دماوند، خ مهاجر، ساختمان سامان، طبقه1 واحد1 خدمات سایتی خدمات توسعه لینک های مهم دسترسی سریع نیاز به مشاوره دارید ؟ پشتیبان ما پاسخگوی شما خواهد بود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map