هزینه طراحی سایت با asp.net

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با هزینه طراحی سایت با asp.net در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هزینه طراحی سایت می‌تواند یکی از برگ خریدهای مهم برای تصمیم‌گیری و انتخاب شرکت طراح سایت باشد.

اطلاع از چگونگی محاسبه قیمت‌ها و تعرفه‌ها می‌تواند کمک زیادی به اتخاذ تصمیم درست و مناسب کند.

به گزارش سیماگر، بنابر اعلام شرکت آوینا پرداز، انتخاب شرکت مناسب برای طراحی سایت می‌تواند بر پایه موارد مختلفی باشد از جمله: - تعرفه و قیمت‌های طراحی وب‌سایت - تکنولوژی‌های مورد استفاده - سطح پشتیبانی از خدمات - میزان تجربه و دانش تیم فنی نحوه محاسبه هزینه طراحی سایت چگونه است؟ در واقع هیچ استاندارد خاصی برای محاسبه دقیق هزینه‌های طراحی سایت وجود ندارد.

هر شرکتی برحسب سیاست‌های داخلی خود و بازار رقابت، تعرفه‌های مربوط به خودش را دارد؛ اما در این بین باید توجه داشت که همه سایت‌ها شبیه به هم نیستند.

تکنولوژی مورد استفاده و سطح دانش برنامه‌نویسان تأثیر بسزایی در میزان کارایی و کیفیت وب‌سایت طراحی‌شده و البته قیمت نهایی دارند.

به‌طور مثال اگر عبارت طراحی سایت در تهران را در گوگل جستجو کنید.

شرکت‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید که هر کدام قیمتی متفاوت از دیگری ارائه می‌دهند.

البته واقعیت دیگری نیز وجود دارد که اکثر شرکت‌هایی که وب‌سایتشان در صفحه اول گوگل قرارگرفته به‌واسطه این موضوع و نام برند خود قیمت‌هایی به‌مراتب بالاتر از تعرفه‌های واقعی برای طراحی سایت اعلام می‌کنند و در عمل وب‌سایت تحویل داده شده نه تنها هیچ فرقی با وب‌سایت شرکت‌های مشابه ندارد بلکه در خیلی از مواردی که بررسی شده به دلیل حجم بالای سفارش‌ها کیفیت پایین‌تری نیز دارند.

محاسبه قیمت طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟ ۱- تکنولوژی مورد استفاده این مورد تأثیر مهمی در قیمت نهایی آن دارد.

به‌طور مثال وب‌سایت‌های CMS آماده مانند وردپرس و جوملا به دلیل سطح پایین‌تر برنامه‌نویسی و عدم نیاز به دانش خاص، به‌مراتب هزینه کمتری نسبت به سایت‌های اختصاصی دارند.

همچنین استفاده تکنولوژی‌های نوین مانند MVC در طراحی سایت همان‌قدر که منجر به طراحی یک سایت حرفه‌ای می‌شود در افزایش هزینه‌ها نیز تاثیر دارد.

۲- زبان برنامه‌نویسی به‌طورکلی برنامه‌نویسی با زبان C# و تحت ASP.

NET هزینه بیشتری از زبان‌های سطح پایین‌تر مانند PHP دارد.

در ضمن لازم است توجه کنید که طراحی سایت‌هایی مانند وردپرس و جوملا نیاز به سواد برنامه‌نویسی خاصی ندارد و تقریباً هر شخصی می‌تواند برای خود یکی از این سایت‌ها طراحی کند؛ بنابراین هزینه سایت‌های وردپرس به‌مراتب باید کمتر از یک سایت اختصاصی باشد.

۳- میزان تجربه و سطح کیفی میزان تجربه و سطح برنامه‌نویسان در حقوق دریافتی آن‌ها زیادی دارد.

هرچه از برنامه‌نویسان، طراحان گرافیک و مدیران با تجربه و حرفه‌ای‌تری در یک شرکت طراحی سایت استفاده شود به طبع میزان حقوق پرداختی و به همان میزان هزینه‌های طراحی نیز بیشتر می‌شود.

۴- برند و نام تجاری واضح است که نام تجاری و برند شرکت طراحی سایت در بالا رفتن قیمت اعلامی تأثیر دارد.

برخی شرکت‌های نسبتاً قدیمی به دلیل نام تجاری و برند خود هزینه بسیار بالایی برای طراحی وب‌سایت از مشتریان خود طلب می‌کنند و این در حالی است که تقریباً تمام این شرکت‌ها از همان تکنولوژی‌های قدیمی استفاده می‌کنند، خلاقیت کمتری در کارهای آن‌ها دیده می‌شود و معمولاً به دلیل تعداد زیاد مشتریان خدمات پشتیبانی ضعیفی به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

حدود قیمت‌های طراحی سایت در تهران چقدر است؟ در این بخش به بررسی حدود تعرفه‌های اعلامی می‌پردازیم: تعرفه طراحی سایت‌های CMS آماده مانند ورودپرس و جوملا: قیمت طراحی سایت‌های CMS آماده مانند وردپرس و جوملا درصورتی که از قالب‌های اورجینال استفاده شود نباید از ۱.

۰۰۰.

۰۰۰ تومان تجاوز کند؛ زیرا تمام امکانات این وب‌سایت‌ها تنها با چند دکمه قابل اضافه شدن است و عملاً نیاز خاصی به برنامه‌نویسی و دانش فنی ندارد.

در حقیقت ساخت یک سایت وردپرس یا جوملا کاملاً رایگان است و مبلغ پرداختی باید بابت پشتیبانی سالانه، فضای هاستینگ و هزینه زمانی باشد که برای افزودن و سرهم بندی ماژول‌های مختلف صرف می‌شود که در بیشترین حالت از ۱.

۰۰۰.

۰۰۰ تومان نباید تجاوز کند.

اگر بخواهیم محدوده‌ای برای قیمت طراحی سایت وردپرس تعیین کنیم چیزی بین ۲۰۰.

۰۰۰ تا ۱.

۰۰۰.

۰۰۰ تومان می‌باشد.

تعرفه طراحی سایت‌های اختصاصی: هزینه طراحی سایت اختصاصی از طراحی سایت‌های قالب آماده به دلایلی که قبلاً ذکر شد بیشتر است.

وب‌سایت‌های اختصاصی PHP نیز هزینه کمتری از سایت‌های ASP.

NET دارند.

محدوده قیمتی خاصی نمی‌توان برای سایت‌های اختصاصی در نظر گرفت چرا که بر اساس نیازهای مشتریان امکانات مختلفی را می‌توان به وب‌سایت اضافه کرد که هزینه آن بر اساس فاکتورهایی که در بالا اشاره شد و بر اساس هزینه نفر- ساعت برنامه‌نویسی محاسبه می‌شود.

معمولاً طراحی سایت اختصاصی ASP.

NET که از الگوی MVC بهره می‌برد ۳.

۰۰۰.

۰۰۰ تومان به بالا خواهد بود.

بهترین کار این است که صفحه: قیمت طراحی سایت شرکت آوینا پرداز مراجعه کنید تا از محدوده قیمت‌های بروز طراحی با استفاده از ASP.

NET و تحت الگوهای مدرن MVC مطلع شوید.

طبق بررسی‌ها، تعرفه‌های اعلامی از سوی شرکت طراحی سایت آوینا نسبت به کیفیت سایت‌های تحویل شده بسیار منصفانه و مناسب بوده و به نظر می‌رسد این شرکت سیاست‌های دقیقی را به‌منظور کاهش هزینه تمام‌شده بکار گرفته است.

بهتر بود این میزان از کیفیت و همچنین سیاست‌های قیمتی شرکت آوینا توسط شرکت‌های دیگر طراحی سایت نیز بکار گرفته می‌شد تا شاهد حجم زیادی از قیمت‌های غیرواقعی و غیرمعقول در بازار IT کشور و بخصوص در میان شرکت‌های طراحی وب‌سایت و اپلیکیشن نباشیم.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 0912-8238263 تماس و یا به وب‌سایت avinapardaz.

com مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map