هزینه طراحی سایت داینامیک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با هزینه طراحی سایت داینامیک در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

راهنمایی و مشاوره تلفنی راه اندازی سایت شنبه تا چهارشنبه - ساعات تماس ۹ الی ۱۷ : 0912-8238263- ۰۲۱ هاست و دامنه ir رایگان یکساله برای تمامی بسته ها در نظر گرفته شده است در صورتی که مایل به استفاده از دامنه غیر از IR هستید تفاوت هزینه ثبت دامنه دریافت خواهد شد آیا کار با بخش کنترل پانل سایت ساده است؟ با استفاده از بخش کاربری سیستم مدیریت محتوا جوملا شما بدون نیاز به تخصص در کدنویسی و یا یادگیری نرم افزارهای طراحی وب سایت به سادگی و بدون نیاز به نصب نرم افزار خاص از طریق هر کامپیوتر متصل به اینترنت با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور بخش مدیریت قادر به مدیریت مطالب و منوهای وب سایت خود میباشید.

برای درک بهتر ویدئو زیر را مشاهده نمایید.

آموزش آموزش روش کار با بخش مدیریت سایت و همچنین استفاده از امکانات هاست مانند روش ایجاد آدرس ایمیل جدید و یا روش ارسال و دریافت ایمیل اختصاصی وب سایتو سایر موارد کاربردی به صورت مالتی مدیا (ویدئویی) به صورت قدم به قدم جهت آموزش روش کار در اختیار کاربران قرار می گیرد.

(مشاهده توضیحات بیشتر.

.

.

) پشتيبانی پشتيبانی بصورت ۲۴ ساعته از طريق پست الكترونيك به واحد پشتيبانی انجام میگيرد، تمامی پكيج‌ها شامل پشتیبانی هستند.

(دسترسی به بخش پشتیبانی سایت) سرويس ميزبانی وب هر پكيج به همراه يك سرويس ميزبانی وب رایگان یکساله متناسب با آن پكيج ارائه میشود.

سرويس ميزبانی وب هر پكيج تنها تا قبل از اتمام دوره اول پشتيبانی قابل استفاده خواهد بود و از زمان شروع بمدت يكسال ميباشد و تمديد آن با توجه به شرايط و تعرفه روز آن سرويس انجام خواهد شد.

ورود اطلاعات سايت رایگان منظور از ورود اطلاعات سايت ايجاد و طراحی ظاهری صفحات با استفاده از سیستم مدیریت محتوا مي‌باشد که اين عمل توسط مشترک به راحتی قابل انجام است.

با این حال مشترک میتواند ورود اطلاعات و صفحات را نيز به صورت کامل برای مرحله نخست به شرکت محول نمايد.

(اطلاعات اولیه و تصاویر به صورت فایل از طرف مشترک در اختیار کارفرما قرار میگیرد) عملیات ورود اطلاعات حداکثر تا بیست مورد کالا و یا اطلاعات و چهل تصویر به صورت رایگان انجام خواهد شد.

منظور از هر مورد یک فایل Word به صورت تک صفحه با فونت سایز ۱۴ است.

روش ارسال مطالب و تصاویر وب سایت چندزبانه به غیر از بسته پایه ، سایر بسته ها امکان استفاده از دو زبان انگلیسی و فارسی و یا سایر زبان ها را دارند.

تهیه متون سایت در زبان های متفاوت به عهده کارفرما می باشد.

انتخاب قالب وب سایت (قالب ظاهری سایت) تمامی بسته ها شامل انتخاب قالب دلخواه میباشند.

(مشاهده قالب های وب سایت) برچسب ها: طراحی سایت ارزان دسترسی به بخش پشتیبانی کلیه حقوق وب سایت محفوظ و متعلق به مالک وب سایت است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map