هزینه عکاسی تبلیغاتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با هزینه عکاسی تبلیغات ی شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در آنی‌بین ما باور داریم که فیلم و تیزر تبلیغاتی ، این قابلیت را دارد که به برند شما هویت انسانی بخشد،‌ به مشتریانتان آموزش دهد، محصولات و خدماتتان را تبلیغ کند و بسیاری موارد دیگر.

اما این به این معنا نیست که یک فیلم خوب در وبسایت خود قرار دهید و کار تمام شود! تولید فیلم و ویدیوهای تبلیغاتی مانند هر تلاش بازاریابی دیگر، به یک فرایند مستمر و استراتژی بلند مدت نیاز دارد.

دوران تیزر و آگهی های تبلیغاتی گل درشت با پیام های مستقیم و مشمئز کننده به سر رسیده.

این را به یاد داشته باشید، هرچه پیام شما مستقیم تر باشد احتمال بازخورد منفی و پس زدن آگهی شما در مخاطب بیشتر است.

ما در کانون آنی بین پیام شما را به صورت غیرمستقیم در قالب یک تیزر تبلیغاتی یا آگهی تلویزیونی به مخاطبانی که دوست دارید می رسانیم.

به نحوی که شما را بیشتر دوست داشته باشند! ساخت تیزر تبلیغاتی و آگهی تلویزیونی معرفی محصول و خدمات موشن گرافیك های 2D و 3D تیزرهای ترکیبی رئال و انیمیشن معرفی برند یا «برند پرزنتیشن» معرفی سازمان و مجموعه انیمیشن سه بعدی هنگامی که شما تصمیم می گیرید برای مجموعه‌ی خود یک فیلم تبلیغاتی یا فیلم صنعتی تهیه کنید در اولین قدم از یک مسیر مهم قرار دارید که می تواند نام و هویت برند شما را با شتابی بی سابقه گسترش دهد.

اما مهم است دوستانی داشته باشید که این مسیر سخت را بارها رفته باشند و در هر زمان شما را راهنمایی کنند.

پس آسوده باشید و به ما اعتماد کنید.

ساخت فیلم تبلیغاتی و صنعتی تخصص ماست پالایشگاه ها و نیروگاه ها بانک ها و شرکت های بیمه مراکز تجاری، تفریحی، ورزشی و اقامتی کارخانجات صنعتی و واحدهای تولیدی سازمان ها و شرکت های IT و Telecom بنادر و صنایع ساحلی و فراساحل عکاسی صنعتی كارخانجات و واحدهای صنعتی ، پروژه‌های ساختمانی ، پالایشگاه ، نیروگاه عکاسی تبلیغاتی هتل ، رستوران ، گالری و مزون ، شرکت ها و سازمان ها، باشگاه‌های ورزشی و مجتمع های تفریحی عکاسی از محصولات آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، طلا و جواهر ، لوازم یدکی ، شیرآلات بهداشتی ، استیل ، چرم عکاسی از رویدادها عکاسی از روند برگزاری نمایشگاه‌ها، سمینار، همایش، کنفرانس و مراسم رسمی انیمیشن سه بعدی انیمیشن سه بعدی از جذاب ترین راهکارهای تولید محتوای تبلیغاتی است.

تقریبا هیچ محدودیتی ندارد و ما در آنی بین می توانیم چالشی ترین سناریوها را برای ساخت آگهی شما به تصویر بکشیم.

موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک فانتـزی و کارتونــی | سازمانــی | فلت | ایزومتریک : موشن گرافیک در زمان کمتری نسبت به سایر ویدیوها ساخته می شود و جذابیت و کاربرد فراوانی هم دارد.

با ساخت موشن گرافیک می توانید مفاهیم و موضوعاتی را که ارائه آن ها در قالب های دیگر دشوار است به راحتی نمایش دهید.

فیلم آموزشی | مجموعه پکیج فیلم آموزشی مناسب برای تهیه پکیچ فیلم آموزشی | فیلم آموزش بورس | فیلم آموزشی مطالب درسی و موارد مشابه فیلم آموزش کارمندان مناسب برای آموزش کارمندان جدید | فیلم آموزش HSE و موارد مشابه مهم نیست فعالیت شما در کدام گروه باشد.

کافی‌شاپ، رستوران، برند محصولات غذایی، محصولات بهداشتی، خدمات اینترنتی، خدمات صنعتی و ….

اگر برای فعالیت تجاری خود یک صفحه اینستاگرام دارید حتما نیاز به تولید مستمر محتوای جذاب و تازه خواهید داشت.

.

آخرین پست‌های صفحه اینستاگرام آنی‌بین انتخاب یک آژانس تولیدکننده فیلم و تیزرهای تبلیغاتی یک مساله بغرنج است! به همین خاطر از تولید محتوای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام گرفته تا ساخت فیلم هویت برند ما با شما هستیم.

با ایجاد توازن بین خلاقیت و استراتژی های تعیین شده، سخت ترین پیچیدگی‌ها را به زیبایی حل می کنیم بدون آنکه هر کدام فدای دیگری شود.

نسبت خلاقیت به استراتژی ما ۱:۱ است.

به خود افتخار می کنیم که همیشه در تقاطع کیفیت و هزینه قرار داریم! به این معنا که بیشترین نتایج خارق‌العاده را از هر ریال هزینه ای که برای تولید فیلم ، تیزر و آگهی خود می‌کنید برایتان استخراج می‌کنیم.

__________________ ما اعتقاد داریم تیزر و ویدیو باید نتیجه بخش باشد.

راهکار ما مشخص است : شما و محصولتان و یا خدماتی که ارائه می دهید و همچنین مخاطبانتان را به خوبی بشناسیم تا با استفاده از تخصص خودمان در ساخت فیلم و تیزر آن ها را تحت تاثیر قرار داده و وادار به واکنش مثبت کنیم.

این هدف اصلی ما در کانون آنی‌بین است.

__________________ یک فیلم تبلیغاتی یا آگهی تلویزیونی کارآمد باید مخاطب را به واکنش مثبت وادارد.

این واکنش در بهترین حالت خرید از شماست یا در سایر موارد اشتیاق مخاطب برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما و محصول و خدماتتان.

فیلم و تیزری که دیده شدن و دیده نشدنش تفاوت ایجاد کند.

__________________ ما مشتاق ایجاد همکاری طولانی مدت و صمیمی با مشتریانمان هستیم.

ما از تجربه های جدید نمی ترسیم و همواره تلاش داریم بهتر از قبل باشیم.

انجام یک پروژه و فراموشی سفارش دهنده‌ی آن سبک کار ما نیست.

در آنی‌بین ذوق پیشرفت با مشتریان تنها دلیل حضور ما در این حرفه است.

از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 الی 18 آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما هستیم.

برای پاسخگویی بهتر حتما قبل از تماس تلفنی این فرم بریف PDF را مطالعه نموده و پاسخ آن‌ها را آماده نمایید.

تلگرام و واتس‌اپ 0933-09121442355 اینستاگرام: [email protected] آپارات: anibeenpictures ارسال ایمیل [email protected] 021-09121442355 021-09121442355 تلفن : 09121442355 - 09121442355 (021) [email protected] شماره تلگرام و واتس‌اپ : 09121442355-0933 دفتر مرکزی: تهران - خیابان شهید مطهری کلیه فعالیت های کانون آنی بین تابع قوانين جمهوری اسلامی ايران است.

تمامی حقوق مرتبط با برند ثبت شده‌ی آنی بین و محتوای این وبسایت متعلق به کانون آنی بین می باشد.

© کپی رایت 1398

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map