هزینه کمپین تبلیغاتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با هزینه کمپین تبلیغات ی شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی کمپین های تبلیغاتی متفاوت اندیشیدن، و خلاقانه عمل کردن رمز یک کمپین تبلیغاتی موفق است .

کمپین های تبلیغاتی در واقع گروهی از تبلیغات مختلف هستند که از طریق ابزار های تبلیغاتی متنوعی انجام می پذیرند و در یک بازه زمانی خاص پیام شما و اهدافتان از آن تبلیغ را منتقل می کنند.

کمپین‎های تبلیغاتی می توانند برای اطلاع مردم در مورد برند شما، قانع کردن آن ها برای خرید محصولات و خدمات شما یا به دست آوردن بازار های جدید استفاده شوند.

طراحی کمپین های تبلیغاتی یک فرایند کاملا تخصصی بوده و نیازمند شناخت و دانش بالایی از دیجیتال مارکتینگ است و در صورتی که این فرآیند به درستی انجام بگیرد شاهد نتایج شگفت انگیزی خواهید بود.

خدمات گیومه در طراحی کمپین های تبلیغاتی کارشناسان حرفه ای دیجیتال مارکتینگ در گیومه با آنالیز کسب و کار شما و شناسایی جامع هدف شما، به شما کمک می کنند تا برای کمپین های تبلیغاتی خود بهترین اهداف را انتخاب کنید.

زمانی که هدف گیری درستی داشته باشید می توانید از طراحی هوشمندانه ای داشته باشید و از بهترین ابزار برای رسیدن به هدف استفاده کنید.

ما در گیومه بهترین ابزار را که تاثیر گذاری بیشتری بر اساس اهداف شما داشته باشند انتخاب خواهیم کرد.

استراتژیست های دیجیتال مارکتینگ با برنامه ریزی دقیق به تاثیر گذار تر شدن کمپین تبلیغاتی کمک می کنند.

به همین دلیل است که کمپین ها تبلیغاتی اجرا شده توسط گیومه موفقیت بالایی کسب کرده اند.

  در طراحی کمپین های تبلیغاتی باید از یک تم مناسب که شامل انتخاب رنگ ها، گرافیک ها و المان های مرتبط و تاثیر گذار است استفاده شود.

کارشناسان گیومه بر اساس جامعه هدف شما و کمک گرفتن از ایده های خلاقانه، بهترین تم را برای کمپین های تبلیغاتی شما در نظر می گیرند.

به این ترتیب کمپین های تبلیغاتی شما تاثیر گذار تر خواهد شد.

یک استراتژی زمانی کارآمد خواهد بود که در زمان مناسب و در مکان مناسب با شناخت دقیق از اهداف و با ایده‎ای خلاقانه اجرا شود.

ما در تعیین استراتژی کمپین تبلیغاتی با شناخت مخاطبین شما، اهداف راه اندازی کمپین ، بررسی بودجه شما  و  پیش بینی تمام مسائل مرتبط با کمپین قادر به پاسخگویی سریع به نیاز مخاطبان و جذب آنها به برند شما خواهیم بود.

کارشناسان حرفه ای دیجیتال مارکتینگ در گیومه با آنالیز کسب و کار شما و شناسایی جامع هدف شما، به شما کمک می کنند تا برای کمپین های تبلیغاتی خود بهترین اهداف را انتخاب کنید.

زمانی که هدف گیری درستی داشته باشید می توانید از طراحی هوشمندانه ای داشته باشید و از بهترین ابزار برای رسیدن به هدف استفاده کنید.

فلسفه گیومه دقیقاً مثل خود گیومه است ! تو ادبیات میگن هر چیزی رو که میخوای به طور مستقیم بگی رو بذار داخل گیومه ! ما هم در آژانس دیجیتال مارکتینگ گیومه معتقدیم پیام های شما رو به مخاطبتون بطور مستقیم و دقیق انتقال میدیم.

این دقیقاٌ همون چیزی هستش که از تولید محتوا تا توزیع محتوا برش واقفیم و رعایتش میکنیم.

شنبه تا چهارشنبه : 9:00 صبح – 6:00 غروب پنج شنبه : 9:00 صبح – 13:00 ظهر  42 889 89 0912 [email protected] تهران، شهرآرا ، نبش خیابان سیزدهم ، پلاک 145 مشاهده در نقشه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map