همکاری در تبلیغات کلیکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با همکاری در  تبلیغات کلیکی حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکتانت - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران صاحبان وب‌سایت‌های پربازدید می‌توانند با استفاده از نمایش تبلیغات آنلاین در وب‌سایت خود درآمدزایی کنند.

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت بستر مناسبی را برای وب‌سایت‌های محتوایی فراهم کرده است تا بتوانند از طریق تبلیغات کلیکی درآمد مناسبی کسب نمایند.

اگر شما نیز به‌دنبال کسب درآمد از سایت خود و به دنبال آن ارتقای کیفی محتوای سایت‌تان هستید، برای شروع کافیست وارد پنل یکتانت شده و در بخش نمایش‌دهندگان ثبت‌نام نمایید.

تبلیغات همسان یا تبلیغات نیتیو نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که ظاهر و شکل تبلیغات در آن مطابق و مشابه ساختار و ظاهر سایت نمایش‌دهنده است.

این تطابق و یکپارچگی تبلیغات با سایت باعث می‌شود کاربر سایت کمتر از دیدن تبلیغات آزرده شده و حتی توجه او به تبلیغات جلب شود.

تبلیغات بنری یک پیام تبلیغاتی جذاب است که در قالب یک طراحی گرافیکی ثابت یا متحرک به کاربران ارائه می‌شود، توجه‌شان را جلب و آنها را به سمت وب‌سایت هدف هدایت می‌کند.

پوش نوتیفیکیشن پیغامی است که بر روی صفحه نمایش موبایل یا دسکتاپ کاربران سایت ظاهر می‌شود.

کسب‌وکارها با ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی ( تبلیغات پوش نوتیفیکیشن )به مخاطبان خود، پیام‌شان را در یک لحظه به گوش میلیون‌ها کاربر می‌رسانند.

تبلیغات موضوعی نوعی جدید از تبلیغات آنلاین است که با استفاده از هوش مصنوعی و روش‌های متن کاوی، محتوای موجود در صفحات مختلف وب را تشخیص می‌دهد و تبلیغات متناسب با موضوع محتوای صفحه را در جایگاه‌های تبلیغاتی صفحه موردنظر به نمایش می‌گذارد.

تبلیغات ریتارگتینگ نوعی از تبلیغات آنلاین است که کاربران و افرادی را مورد هدف قرار می‌دهد که در گذشته از وب‌سایت کسب‌وکار تبلیغ‌کننده بازدید کرده‌اند.

در تبلیغات آنلاینی که در سراسر وب صورت می‌گیرد، معمولا تبلیغات به صورت اختصاصی و شخصی‌سازی شده به هر مخاطب و کاربر وب نمایش داده نمی‌شود.

اما در ریتارگتینگ دسته‌ای از افراد به شکل خاص مورد هدف قرار می‌گیرند.

بیش از ۱۵۰۰۰ تبلیغ‌کننده از پلتفرم یکتانت استفاده می‌کنند و از همین‌ رو، یکتانت بالاترین درآمدزایی را برای رسانه‌هایش ایجاد می‌کند.

همکاری ما با نمایش‌دهندگان بر پایه‌ی شفافیت و اعتماد متقابل شکل گرفته‌است.

پلتفرم یکتانت این امکان را به نمایش‌دهنده می‌دهد که دیدی روشن از تمام فرآیندها و جزئیات نوع کسب درآمد خود داشته‌ باشد.

برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد که نمایش تبلیغات، ‌خللی در تجربه کاربری مخاطبان یا سرعت وب‌سایت نمایش‌دهندگان ایجاد نکند.

همچنین تایید محتوا در یکتانت با هدف حفظ کیفیت رسانه انجام می‌شود.

سیستم هوشمند و الگوریتم‌های یکتانت به صورتی طراحی شده است که با نمایش تبلیغات به کاربر درست، در مکان درست و به شکل درست، درآمدزایی هر نمایش‌دهنده را به حداکثر می‌رساند.

یکتانت محتوای موجود در صفحات مختلف وب را تشخیص داده و تبلیغات متناسب با موضوع محتوای صفحه را در جایگاه‌های تبلیغاتی همان صفحه نمایش می‌دهد.

این نوع از تبلیغات هوشمند سبب جلب توجه کاربر و در نتیجه افزایش درآمد سایت نمایش‌دهنده خواهد شد.

یکتانت با نمایش جزئیات میزان درآمد نمایش‌دهندگان و جزییات پرداخت آن، فضای تبلیغات آنلاین کشور را شفاف‌تر ساخته و اطلاعات دقیق درآمدزایی هر سایت را در اختیار مالکان قرار می‌دهد.

این جزییات شامل میزان بازدید، تعداد کلیک، اقدامات صورت گرفته بر روی آیتم‌های تبلیغاتی به صورت دقیق نمایش داده می‌شود.

یکتانت این امکان را فراهم کرده‌است که نمایش‌دهندگان بتوانند بر آنچه که نمایش می‌دهند نظارت داشته باشند و نمایش دهندگان بتوانند آن دسته‌بندی از تبلیغاتی را که با محتوای سایت آن‌ها مغایرت دارد انتخاب کرده تا از عدم نمایش آن دسته‌بندی مطمئن شوند.

  به عقیده من یکتانت در کمتر از دو سال فعالیت توانسته جایگاه اول را در میان تمام شرکت‌های فعال در زمینه فعالیت خود کسب کند و به نظر می‌رسد با ادامه همین روند، این جایگاه در آینده تثبیت خواهد شد.

تعامل مدیران و کارشناسان یکتانت مثال‌زدنی است؛ و این مهم‌ترین دلیل اعتماد متقابل و همکاری ما با یکتانت است.

  یکتانت آب و آبروی رفته تبلیغات در ایران را به جوی بازگرداند.

  یکتانت علاوه بر تبلیغات هدفمند و مشتری‌مداری، شفاف‌سازی در تبلیغات را سرلوحه کار خود قرار داده است که باعث اعتماد‌سازی میان مشتریان و همکاران شده است.

  در بلاگ یکتانت بخوانید یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران است که با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات به تبلیغ‌کنندگان، بیشترین درآمدزایی را برای رسانه‌های دیجیتال فراهم می‌کند تا آنها بتوانند محتوای بهتری به مخاطبان فارسی‌زبان ارائه کنند.

آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین، خیابان گلستان جنوبی، پلاک ۳۵، ساختمان میثاق، طبقه سه شماره تلفن: 09121442355-۰۲۱ تماس با ما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map