پاورپوینت استراتژی تبلیغات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با پاورپوینت استراتژی تبلیغات شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پاورپوینت استراتژی تبلیغات در بازاریابی صنعتی  با هدف آموزش تبلیغات در بازاریابی صنعتی و مشخص کردن ویژگی های تبلیغات در بازاریابی صنعتی تهیه و تدوین شده است.

تبليغات ، خبررسانى و ترويج فروش روشهاى ارتباطى هستند كه بازاريابان صنعتی براى يادآورى يا ترغيب مشتريان كنونى و آتى مبنى بر اينكه محصولى خاص وجود دارد ، به كار مى برند .

در بازار صنعتی ، تبليغات ، خبررسانى ، و ترويج فروش باعث هموار شدن راه براى تماس فروش مى شوند .

منظور از تبليغات صنعتی ، استفاده از ابزارهاى تبليغاتى ايجاد شده به دست فروشنده است تا پيامهايى به بازارهاى صنعتی ارسال شوند .

اصولاً سه هدف در ارتباطات بازاريابى تعقيب مى شوند .

اطلاع دادن ، ترغيب كردن ، و يادآورى يك محصول يا شركت به مشتريان كنونى و آتى .

در پاورپوینت استراتژی تبلیغات در بازاریابی صنعتی سرفصلهای زیر آموزش داده می شوند : تبلیغات در بازاریابی صنعتی منظور از تبليغات صنعتی چیست ؟ آميزه ى تبليغاتى در بازاریابی صنعتی   تعيين اهداف يك طرح تبليغاتى در بازاریابی صنعتی   اهداف خاص در برقرارى ارتباط در تبلیغات صنعتی   اهداف خاص فروش در تبلیغات صنعتی   ویژگی های اهداف تبلیغاتی در بازاریابی صنعتی   آيا اهداف تبليغاتى بايد فروش محور باشند يا ارتباط محور   شاخصهای تعیین کننده در اهداف تبلیغات صنعتی   تدوين بودجه ى تبليغاتى در بازاریابی صنعتی   تدوين بودجه ى تبليغاتى در بازاریابی صنعتی   تبليغات صنعتی   اهداف تبليغات صنعتی   انتخاب رسانه ها در تبلیغات بازاریابی صنعتی   محتواى تبليغات صنعتی   استفاده از مؤسسات تبليغاتى   خبررسانى صنعتی   ترويج فروش صنعتی   نمايشگاههاى بازرگانى مشوقها ، مسابقات ، قرعه كشى ، بازيها   هداياى تبليغاتى در بازاریابی صنعتی   بازاریابی مستقیم و تعاملی در شرکت های صنعتی تعدا اسلایدهای پاورپوینت استراتژی تبلیغات در بازاریابی صنعتی : 35 برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

sepiderazavi678 – فوریه 18, 2020 سطح بالا و عالی بود.

من هم این پاورپوینت و هم پاورپوینت رفتار مصرف کننده و پاورپوینت بازاریابی تلفنی را خریداری کردم.

مفید و راهگشا بودند.

لطفا در مورد بازاریابی سبز هم پاورپوینت بسازید.

باز هم ممنون.

rezasaremi89 – فوریه 23, 2020 به نظرم سطح علمی این پاورپوینت بازاریابی خیلی بالا بود.

rasolnadi – می 4, 2020 من پاورپوینت استراتژی تبلیغات در بازاریابی صنعتی خریداری کردم و بسیار زیاد برام مفید بود.

همچنین سفارش یک پاورپوینت بازاریابی را برای درس سمینار بازاریابی به تیم مارکتینگ پلاس دادم که واقعا حرفه ای آماده شده بود.

و نمره عالی گرفتم.

کارتون درسته.

roholahmoslemi3456 – می 18, 2020 جزء اون دسته پاورپوینت های بازاریابی بود که واقعا موشکافانه و تخصصی موضوع استراتژی تبلیغات در بازاریابی صنعتی را پوشش داده بود.

لطفا در مورد بازاریابی صنعتی آموزش های بیشتری ارائه بدید.

sasharahmanimoghadam – جولای 1, 2020 پاورپوینت استراتژی تبلیغات به خاطر حوزه مورد بحث آن در بازاریابی صنعتی جالب بود.

مطالب به روز و جالب بودند و دیدی جامعی در مورد تبلیغات در بازاریابی صنعتی به خواننده می دادند.

kamransedighi – آگوست 5, 2020 پاورپوینت بازاریابی استراتژی تبلیغات در بازاریابی صنعتی سرفصلهای مفیدی داشت به ویژه اینکه در حوزه خاص بازاریابی صنعتی آموزش داده بود.

R.

sedighi – سپتامبر 12, 2020 این نوع پاورپوینت های تخصصی مثل پاورپوینت استراتژی تبلیغات در بازاریابی صنعتی خیلی راه گشا و مفید می تونه باشه تا پاورپوینت هایی که 100 تا اسلاید که در اینترنت هم فراوان هستند.

تمرکز روی نوع خاصی از بازاریابی مثل بازاریابی صنعتی خیلی برای من آموزنده بود.

در کل پاورپوینت های بازاریابی مارکتنیگ پلاس به نظر من خیلی حرفه ای طراحی و ارائه می شن.

38,800 تومان این فایل دارای حقوق کپی رایت است.

مارکتینگ پلاس ، یک تیم پژوهشی است که آموزش بازاریابی را در کلیه حوزه ها به صورت ارائه های بازاریابی در فرمت های Word ، Excel و PowerPoint ارائه می دهد.

Marketing Plus برای کلیه علاقه مندان بازاریابی چه در صاحبان کسب و کار ، و مدیران بازاریابی و فروش و چه دانشجویان بازاریابی ارائه های بازاریابی را فراهم می نماید.

دانشجویان بازاریابی و مدیران بازاریابی می تواند فایل های ارائه بازاریابی را به صورت پاورپوینت های بازاریابی و فایل های عملی و کاربردی را با فرمت های Word و Excel خریداری نمایند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map