پروژه طراحی سایت با html5

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با پروژه  طراحی سایت با html5 کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به نام خدا بعد از انتشار دو قسمت اول این مجموعه و دریافت بازخورد زیبا و منطقی از شما دوستان انگیزه ما برای تولید و انتشار ادامه مجموعه بسیار بیشتر شد.

هم اکنون مفتخریم که سومین قسمت از مجموعه آموزش پروژه محور طراحی صفحات وب با HTML5 و CSS3 را خدمت شما عزیزان تقدیم می کنیم.

تا به این قسمت بصورت قدم به قدم به شما آموختیم که یک سایت چگونه متولد میشود و اولین گام ها از کجا سرچشمه می گیرد و با شیوه آموزشی خود در سریعترین زمان ممکن مفاهیم پایه ای و اصلی را به شما منتقل کردیم.

در این قسمت نیز ضمن مروری بر قسمت های قبلی، روی تگ های مهم و کاربردی HTML5 بحث خواهیم داشت و همچنین شروع CSS را مشاهده خواهید کرد.

جهت دانلود رایگان فیلم اموزشی و یا مشاهده انلاین به همراه کتاب الکترونیکی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

پخش آنلاین در سایت میهن لرن:   کیفیت فیلم: HD 1080p /حجم: 235 مگابایت /زمان: 1 ساعت و 20 دقیقه /مدرس: مهندس سعید حکیمی /ناشر رسمی: میهن لرن – دانلود رایگان فیلم آموزشی – دانلود کتاب الکترونیکی – مشاهده آنلاین در صورت داشتن هرگونه سوال و یا درخواست حتما از طریق نظرات ما را در جریان بگذارید.

این مطلب مورد پسند شما بود؟ با کلیک روی ستاره‌های زیر به آن امتیاز دهید.

میانگین امتیاز: 5 / 5.

تعداد امتیازها: 1 تاکنون امتیازی برای این مطلب ثبت نشده است، می‌توانید اولین نفر باشید! کتاب های تجارت الکترونیک کتاب «آموزش صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ » آموزش دیجیتال مارکتینگ (رشد کسب و کار) آموزش صفر تا صد سئو – دوره «دکترای سئو» آموزش وردپرس مگا دوره نخبگان وردپرس – طراحی سایت بدون کدنویسی کتاب های تجارت الکترونیک کتاب صفر تا صد سئو در وردپرس یه دنیا تشکر از شما .

عالی هستن.

انشالله به هرچی میخوای برسی.

سلام خواهش می کنم، خدا را شکر که دوست داشتید.

منتظر آموزش های ویژه باشید.

موفق باشید با سلام با تشکر از زحمات شما سلام وقت بخیر خواهش میکنم.

امیداورم همواره آموزش ها مورد پسند باشد.

موفق باشید سلام و تشکر از اموزش بسیار جامعه و کاملتون، اگر ممکنه ادامه این اموزشم سریع تر تهیه کنید و قرار بدین بی صبرانه منتظریم با سلام وقت بخیر خوشحالم که مورد پسندتون بوده.

قسمت بعدی تا فردا روی سایت بطور رایگان قرار میگیرد، پیگیر باشید.

منتظر نظرات سازنده شما در ادامه تولید این مجموعه هستیم.

با ارزوی موفقیت عالی بود ممنون از زحمتاتون… سلام خدارو شکر موردپسند بوده قسمت جدید بزودی قرار میگیرد موفق باشید سلام و سپاس از زحمات شما و اموزش های رایگان که قطعا به قشر جوان و دانشجو کمک بسیار میکند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت کد تخفیف: b99 میزان تخفیف: 70% فعال تا روز شنبه مورخ 8 آذر 1399 مشاهده دوره‌ها نام کاربری یا آدرس ایمیل * گذرواژه * مرا به خاطر بسپار ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ آدرس ایمیل * گذرواژه * عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map