پکیج بهینه سازی سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با پکیج  بهینه سازی سایت در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

از دهه گذشته تا کنون کسب و کار های آنلاین پیشرفت چشمگیری داشته اند.

موتور های جستجو نیز نقش مهمی برای کمک به مردم در پیدا کردن نیازهای خود بازی کرده اند.

تیم طراحی و توسعه میهن وب هاست جهت بهبود وضعیت سئوی وبسایت های شما و افزایش سرعت بارگذاری صفحات پکیجی شامل گلچینی از مهمترین موارد مورد نیاز برای سئوی یک وبسایت و افزایش سرعت بارگذاری صفحات شما را برای سیستم های مدیریت محتوای Wordpress و joomla ارائه می کند.

به طور اجمالی حداکثر مواردی که برای بهینه سازی و سئوی یک وبسایت نیاز است را تحلیل وجمع بندی نموده ایم تا مشتریان ما بتوانند با کمترین هزینه ممکن به بهترین نتیجه ممکن دست یابند.

افزونه های بسیار معتبر و پرکاربرد بررسی و سئو برای سیستم های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا در وبسایت شما نصب و پیکربندی اصولی خواهند شد.

با استفاده از افزونه های اصولی سئو می توانید به آسانی به تولید محتوای اصولی بپردازید و نسبت به رقیبان خود یک قدم جلو تر باشید.

کش سمت سرور و کش سمت کاربر جهت بهبود وضعیت بارگذاری وبسایتتان بررسی و فعالسازی و در صورت وجود پیکربندی خواهد شد.

تیم ما راهکار های گوناگون را شناسایی کرده و سازگار ترین و معتبر ترین روش های فعالسازی کش را بر روی سایتتان اجرا خواهد نمود.

وبسایتتان را علاوه بر معرفی به موتور جستجوی محبوب گوگل به بیش از 8 موتور جستجوی دیگر نیز معرفی خواهیم کرد.

و پنل وبمستر سایتتان نیز بررسی شده و در صورت وجود هر گونه مشکلی با شما در میان گذاشته شده و هماهنگی های لازم جهت رفع آن صورت خواهد گرفت.

در صورتی که وبسایتتان دارای نقشه سایت نباشد ایجاد و به موتور های جستجو معرفی می گردد و در صورت وجود این مورد وضعیت تولید لینک های موجود در نقشه سایت بررسی شده و پیکربندی های لازمه صورت خواهد گرفت.

متا تگ های Schema یکی از پر کاربرد ترین تگ های مورد نیاز یک وبسایت می باشد و به منظور تفهیم بهتر محتواه وبسایت به ربات های خزنده مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش از نشانه گذاری کار تجزیه و تحلیل اطلاعات سایت را برای موتورهای جستجو خیلی ساده تر و موثر تر کرده و موتور های جستجو قادر خواهند بود نتایجی را که مرتبط با سوال جستجو شده کاربر باشد به نمایش بگذارند.

جهت بهبود و حفظ وضعیت بهینه سازی تصاویر وبسایتتان در آینده آموزشی جهت استفاده از ابزار های رایگان بهینه سازی تصاویر یک ویدئوی آموزشی برای شما ارسال می گردد.

در بسیاری از وبسایت ها با ایجاد تغییرات در محتوا و یا قالب سایتاشان در وبمستر ارور های 404 دریافت می کنند و یا صفحات 404 برای وبسایتاشان طراحی نشده و یا پیکربندی نشده است، در صورت نیاز مشاوره ویژه و جداگانه ای جهت مرتفع نمودن این مشکل ارائه خواهد شد.

تمام تصاویر مورد استفاده در صفحات مهم وبسایتتان بهینه سازی شده و در برخی موارد ضمن هماهنگی تغیر ابعاد و تغییر ساختار داده خواهد شد.

بهینه سازی تصاویر از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و پس از اتمام بهینه سازی راهکارهایی را جهت حفظ وضعیت بهینه سازی در آینده برایتان ارسال می گردد.

وضعیت امتیازات کسب شده وبسایتتان در ابزار های آنلاین بررسی سرعت نظیر Gtmetrix تا اندازه ای که استاندارد و کدنویسی قالب وبسایت اجازه دهد ارتقاء خواهد یافت و تمام تلاش تیم بکار گرفته خواهد شد تا گرید A و سرعت لود زیر 6 ثانیه به شما تحویل داده شود.

بررسی و بهینه سازی پایگاه داده بخصوص دروبسایت هایی که از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنند از پارامتر های مهم افزایش سرعت بارگذاری می باشد.

تیم ما از جنبه های مختلفی به صورت دقیق و موشکافانه و براساس تجربیات خود نسبت به بهینه سازی پایگاه داده وبسایت شما اقدام نموده و هیچگونه تغییری در محتوای وبسایت شما ایجاد نمی گردد.

در صورتی که وبسایت شما از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کند ضمن هماهنگی نسبت به بروز رسانی افزونه ها و سیستم های مدیریت محتوا اقدام می شود.

در بسیاری از موارد مشاوره های لازم جهت حذف افزونه های بلا استفاده ارائه می گردد تا از ارسال تعداد زیاد درخواست های اضافی به سمت سرور کاسته شده و در نتیجه سرعت بارگذاری کاهش پیدا کند.

در صورت عدم فعال بودن افزونه های captcha برای وبسایت شما این مورد فعال میگردد تا از حملات احتمالی ربات ها جلوگیری شده و از مسدود شدن IP های خارجی به وبسایت شما پیشگیری شود.

با مسدود شدن دسترسی IP های خارجی به سایتتان بسیاری از بازدید های سایت شما کاسته می شود و این مورد می تواند به افت سایتتان بینجامد.

در این راستا مشاوره های تخصصی انجام خواهد شد و راهکار های لازمه پیشنهاد می گردد.

نسخه موبایل برای جستجوی سریع تر در گوشی های هوشمند برای افزایش میزان بازدید می باشد.

نسخه های amp به سرعت در حال توسعه می باشند و این مورد از پارامتر های بسیار مهم در رتبه بندی موتور های جستجو می باشد.

نکته : این مورد تنها در سیستم های مدیریت محتوای وردپرس قابل انجام می باشد و در صورتی که افزونه های مربوطه با قالب وبسایت شما ناسازگار باشد و یا از نظر ظاهری مورد تایید شما نباشد، لغو خواهد تمامی فایل های css.

و js.

در وبسایت شما بررسی شده و بهینه سازی و ادغام می شوند.

بدون ایجاد هیچگونه تغییری در ظاهر و کارایی وبسایت شما.

ارائه رایگان خدمات مشاوره با توجه به سطح اطلاعات شما از دیگر امکانات این پکیچ می باشد ما به عنوان مشاور سئوی شما، جای‌جای وب‌سایت شما را آنالیز و به شما راهکارهای قابل اجرا و دقیق ارائه می‌کنیم.

پس از ثبت نام در سایت می توانید علاوه بر در یافت مشاوره رایگان چک لیست دقیق و کامل اقدامات قابل انجام از نواقص و مشکلات موجود در سایتتان مطلع گردید.

750,000 تومان 375,000 تومان بستـــه شگفت انگیــز قابل توجه مشتریان عزیـز ميــهن وب دیــزاین در صورت سفارش بسته بهینه سازی + بسته امنیتی از تخفیف ویژه برخوردار شوید بسته بهینه سازی بسته امنیتی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map