چگونه از تبلیغات گوگل جلوگیری کنیم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با چگونه از  تبلیغات گوگل جلوگیری کنیم شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تاحالا شده بخواهید در گوگل سرچ یا وبگردی کنید یا آهنگی که میخواهید رو دانلود کنید؟ سایتی را باز کنید و همزمان چند صفحه دیگه ناخواسته باز بشه!؟ اگه شما هم مشکل باز شدن صفحات ناخواسته و تبلیغاتی در کروم رو دارید و میخواهید ترفند جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی را یاد بگیرید، این مطلب را بخونید! در این مقاله روش جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته در کروم به وسیله افزونه ها یا همون extensions در مرورگرهای مختلف را بهتون آموزش میدیم.

بعضی از وب سایت های نامعتبر داری ویروس ها یا بد افزارهایی هستند که از طریق باز شدن صفحات ناخواسته مرورگر کروم وارد سیستم ما می شوند و باعث دردسر های بزرگتر میشوند.

پس بهتر است که ما با نصب افزونه های جلوگیری از باز شدن صفحات ناخواسته مرورگر در کروم از این اتفاق جلوگیری کنیم.

باز شدن خودکار صفحه ها در مرورگر کروم و باز شدن خودکار صفحه در فایرفاکس و بعضی از این صفحه های ناخواسته باعث میشن که سیستم شما ویروس بگیره یا یه سری محتوا را ناخواسته دانلود کنه! پس بهتره که این افزونه ها (extensions) را حتما به مرورگرهاتون اضافه کنید.

برای جلوگیری از باز شدن صفحه های ناخواسته در مرورگر کروم (chrome) کافیست مرورگر کروم را باز کنید و مراحل زیر را طی کنید: مانند شکل زیر: با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه می شوید.

روی گزینه سه خطی کلیک کرده و گزینه Open Chrome Web Store را بزنید.

افزودنی های مرورگر کروم سپس در قسمت سرچ، متن pop up یا pop up blocker را تایپ کنید.

سپس یکی از برنامه های پیشنهادی مربوط را نصب کنید.

نکته: معمولا اولین برنامه در لیست بهترین برنامه است! با زدن گزینه add to chrome این افزونه به مرورگر شما اضافه شده و سپس از باز شدن صفحه های ناخواسته و تبلیغاتی در مرورگر کروم جلوگیری به عمل می آورد.

ممنون از اینکه همراه میزبان فا مگ بودید با مشکل باز شدن صفحات ناخواسته به صورت خودکار در کروم (حذف پاپ آپ و صفحات تبلیغاتی ناخواسته) بعد انجام اینکار و اضافه کردن این افزونه ها به مرورگر کروم خود، می تونید تمام صفحات مزاحم و تبلیغات را دیگه روی صفحه مانیتورتون نبینید.

اینکار موجب جلوگیری از باز شدن خود به خود مرورگر می شود.

چه راه های آسونتری میشناسید برای اینکه کلا اینجور تبلیغات و صفحات مزاحم را مسدود کینم؟! سلام من اینکارایی که شما گفتید رو انجام دادم اما تغییری صورت نگرفت.

البته مشکل من این بود: مرورگر کروم رو که باز میکنم و یه چیزی سرچ میکنم یکهو 10 تا صفحه دیگه هم باز میشه و تصاویر و مطالب داغونی از سایت های خارجی نشون میده در حدی که اگه کسی فیلم بدون **** ببینه اینقدر با تصاویر **** روبه رو نمیشه لطفاً کمک کنید از شر این سایتا خلاص بشم)))): سلام دوست عزیز شما احتمالا مرورگرتون به کلی ویروس گرفته باید روش راحت اینه که مرورگرتون رو پاک کنید و بلافاصله بعد از نصب ، یکی از این اکستنشن های جلوگیری از باز شدن پاپ آپ رو نصب کنید که پیشگیری بشه! توضیحاتتون کامل “خوب و دقیق بود من انجام دادم و بسیار کاربردی بود و من رو از این تبلیغات خلاص کرد بسیار ممنون سلام وقتی کروم برای اولین بار باز میکنم این سایت روسی بالا میاد احتمال زیاد ویروس چجوری میتونم از شرش خلاص بشم؟ سلام و احترام؛ روشی که در این مقاله ذکر شد را امتحان کردید؟ سلام وقت بخیر منم دقیقا همین مشکلو دارم و همین روش رو امتحان کردم ولی تغییری نکرد هیستروری مرورگر رو هم پاک میکنم ولی باز همین سایت روسی باز میشه سلام .

من از گوگل کروم توی تبلت استفاده میکنم و الان حدود سه ماهه که درحال هرکاری با تبلت باشم هر نیم ساعت کروم و باز میکنه و میاد روی صفحه حتی اگه نت نداشته باشم.

همه ی راهارو امتحان کردم .

میشه کمکم کنید از شرش خلاص بشم؟ سلام روزبخیر؛ از بخش setting مرورگر کروم تبلتتون به قسمت notifications مراجعه کنید.

در این قسمت لیستی از تمام وب سایت ها که براتون نوتییکشن ارسال میکند نمایش داده میشه.

ادرس سایت مورد نظرتون رو در این لیست پیدا کنید و اون رو در حالت غیرفعال قرار بدید.

سلام من وقتی کامپیوترم رو روشن می کنم مرور گر کروم یه سری تبلیغات مارکت شاپ رو باز می کنه بدون این ک حتی من مرور گر کروم رو باز کنم این کارو انجام میده.

هر کاری کردم جواب نداد .

ممنون میشم راهنماییم کنید سلام دوست عزیز شما باید تاریخچه مرورگرتون رو کامل پاک کنید و دسترسی وبسایت های مختلف رو از اون بگیرین و اگه نتونستید اینکارو انجام بدید مرورگر کروم رو پاک کنید و دوباره نصب کنید! سلام بسیار ممنون کار کرد فقط متن را که تایپ کردم برنامه uBlock – AdBlock Tool for Chrome اومد من این برانمرو گرفتم برا کروم خوب شد دیگه اصلا نیومد .

سلام من هنگاام ورود به مرورگر ها صفحه اول واسم….

.

hi.

ru……میادش مییشه بهم بگین چطوری حذفش کنم سلام دوست عزیز شما باید برید به قسمت تنظیمات مرورگرتون و داخل قسمت On Start up آدرس اولین صفحه نمایشی رو تغییر بدین ولی به احتمال زیاد مشکل شما بدافزار گرفته و شما باید کلا مرورگرتون رو پاک کنید و دوباره نصب کنید.

سلام خسته نباشید من مرورگرم(کروم) خود به خود یه اکستیشن میاره باعث میشه صفحه های تبلیغاتی باز شه هرچقدر پاک میکنم باز میاد لطفا کمکم کنین سلام دوست عزیز احتمالا سیستمتون دچار بد افزار شده مرورگرتون رو پاک کنید و دوباره نصب کنید اگر مشکل رفع نشد اقدام به ویروس یابی و پیدا کردن بد افزار کنید.

سلام من بعد از ریختن یک قند شکن و انجام کد دستوری توی cmd لپ تاپ وقتی گوگل کرومم رو باز میکنم با یه سایت مواجه میشم.

هر دفعه میبندم باز میکنم این سایت باز میشه برام.

چطور غیر فعالش کنم؟ قند شکن هم پاک کردم ولی بازم نشد.

اگه میشه توی ایمیلم پاسخ رو بدید سلام دوست عزیز ،تاریخچه مرورگرتون رو کامل پاک کنید یا مرورگرتون رو پاک کنید و دوباره نصب کنید.

سلام وقت به خیر من وارد سایتی با مرورگر کروم شدم و تبلیغات به طور ناخواسته باز شد که یک صفحه اینستاگرامی تبلیغاتی بود و با آپ اینستاگرام باز شد می خواستم بدونم ممکنه اینستاگرام من هک شود یا دچار مشکل شوم ؟ سلام دوست عزیز به طور قطع نمیشه گفت ولی احتمالا فقط یه تبلیغ بوده ولی سعی کنید روی این تبلیغ ها کلیک نکنید سلام .

من مثلا سر امتحان هستم یهو خودش بدون اینکه به چیزی دست بزنم میره تو گوگل و بعد باید ازش بیرون بیام یه راه حل بهم بدین سلام دوست عزیز شما یا یه برنامه روی گوشیتون نصب کردید که تبلیغات ناخواسته واستون میاره یا اجازه نمایش خودکار به یک صفحه دادین و باید برید در قسمت برنامه ها و کش برنامه رو به صورت کامل پاک کنید یعنی همون گزینه Clear Data نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام خسته ناشید قطغات کاملا با هم سازگاری دارند مادبرد h310.

.

.

سلام روزبخیر؛ از چه پلت فرمی استفاده میکنید؟ فرمتون با چی سا.

.

.

سلام روزبخیر؛ ممکنه با شماره ای اکانت رو ساخته باشید که در ل.

.

.

سلام دوست عزیز درخواست ریست پسورد بدید و با اون لینک وارد اک.

.

.

سلام دوست عزیز شما یا یه برنامه روی گوشیتون نصب کردید که تبل.

.

.

سلام خسته ناشید قطغات کاملا با هم سازگاری دارند مادبرد h310.

.

.

سلام روزبخیر؛ از چه پلت فرمی استفاده میکنید؟ فرمتون با چی سا.

.

.

سلام روزبخیر؛ ممکنه با شماره ای اکانت رو ساخته باشید که در ل.

.

.

سلام دوست عزیز درخواست ریست پسورد بدید و با اون لینک وارد اک.

.

.

سلام دوست عزیز شما یا یه برنامه روی گوشیتون نصب کردید که تبل.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map