چگونه از دست تبلیغات گوگل خلاص شویم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با چگونه از دست  تبلیغات گوگل خلاص شویم در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

از دست تبلیغات که بر روی مرورگر گوشی یا تبلت اندرویدی شما نمایش داده می‎شود، خسته شده‌اید؟ در ادامه، به معرفی چهار روش برای خلاص شدن از شر تبلیغات آزاردهنده در سیستم‌عامل اندروید خواهیم پرداخت.

همراه شهر سخت‎افزار باشید.

روش‌های زیادی برای رهایی از شر تبلیغات آزاردهنده در سیستم‌عامل اندروید وجود دارد که از جمله آن‌ها، می‌توان به استفاده از مرورگر اپرا یا Ad-block Browser اشاره کرد.

با این وجود، برخی از کاربران هم‎چنان مایل هستند تا مرورگر اصلی گوشی یا تبلت اندرویدی خود یعنی گوگل کروم برای وب‌گردی استفاد نمایند.

راه 1: از مرورگر اپرا استفاده کنید یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای اینکه تبلیغات آزاردهنده در هنگام وب‌گردی، تجربه شما را تحت‌تاثیر خود قرار ندهد؛ استفاده از قابلیت پیش‌فرض مرورگر اپرا است که اجازه بلاک نمودن تبلیغات را به کاربران می‌دهد.

بدین منظور، تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید.

توجه: در مرورگر پیش‌فرض گوشی‌های سامسونگ نیز که به‌تازگی، به صورت عمومی منتشر شده است؛ امکان متوقف نمودن تبلیغات وجود دارد.

بدین منظور، کافی است مرورگر پیش‌فرض سامسونگ را از گوگل پلی دریافت کنید و سپس با استفاده از افزونه‎های موجود در برنامه یا افزونه‎های جانبی که برای آن عرضه شده است، به نمایش تبلیغات خاتمه دهید.

راه 2: برنامه Ad-block Browser را نصب نمایید اگر به دنبال بهترین راه برای متوقف نمودن تبلیغات در فضای وب هستید، نصب برنامه Ad-block Browser شاید بهترین را‌ه‌حل باشد.

این برنامه، توسط همان تیمی توسعه یافته است که افزونه AdBlock را برای نسخه دسکتاپ مرورگرها منتشر نموده و راستش را بخواهید، نسبت به سه روش دیگر کارآمدتر است.

راه 3: قابلیت نمایش «تبلیغات پاپ‌آپ» را در مرورگر گوگل کروم، غیرفعال کنید اگر تنها تبلیغات پاپ‌آپ، شما را به دردسر انداخته است و تمایلی به نصب برنامه‌ شخص‌ثالث ندارید، تنها کافی است از تنظیمات مروگر گوگل کروم برای متوقف نمودن نمایش این تبلیغات آزاردهنده اقدام نمایید.

بدین منظور، مرورگر گوگل کروم را در گوشی‌هوشمند یا تبلت اندرویدی خود اجرا کنید؛ سپس بر روی آیکون «سه نقطه» در گوشه و بالای مرورگر، ضربه بزنید.

از منوی باز شده، وارد بخش Settings شده و سپس، Site Settings را انتخاب نمایید.

در منوی باز شده، به دنبال گزینه Pop-ups باشید و مطمئن شوید که این گزینه بر روی حالت Blocked تنظیم شده است.

بدین صورت، امکان نمایش تبلیغات پاپ‌آپ در سیستم‎عامل اندروید و از طریق مرورگر گوگل کروم، دیگر وجود نخواهد داشت.

راه 4: حالت Data Saver را فعال نمایید اگر از مرورگر گوگل کروم برای وب‌گردی در گوشی اندرویدی خود استفاده می‎کنید، بهترین راه برای متوقف نمودن نمایش تبلیغات، آشنایی با تمامی امکاناتی است که این مرورگر در اختیار شما قرار می‌دهد.

در مرورگر گوگل کروم، قابلیتی به نام Data Saver وجود دارد که با فشرده نمودن صفحات اینترنت، پیش از دریافت آن‎ها توسط شما، حجم اینترنت مصرفی را کاهش می‌دهد.

علاوه‌براین، تبلیغات و انیمیشن‌های غیرضروری نیز که تنها حجم اینترنت شما را به هدر می‎دهد؛ متوقف خواهد شد.

به همین جهت، می‏توانید از این ویژگی برای متوقف نمودن نمایش تبلیغات در برخی از وب‌سایت‎ها استفاده نمایید؛ اگرچه این روش، بهترین راه‎حل موجود نیست و شاید برخی از تبلیغات، هم‎چنان نمایش داده شود.

برای فعال نمودن آن، وارد برنامه گوگل کروم شده و با لمس آیکون «سه نقطه»، وارد بخش تنظیمات شوید.

در صفحه جدید، به دنبال گزینه‌ای به نام Data Saver باشید و با انتخاب آن، مطمئن شوید که این قابلیت فعال است.

همه کار ها را انجام دادم باز هم کلی تبلیغ اینستا گرامی میاد من حتی اینستا هم ندارم ولی میاره هر ثانیه میاره لطفا کمک کنید?? چرا هر وقت برنامه کروم را باز میکنم باشمار خیلی زیادی از تبلیغات کروم مواجه میشم که تمام شدنی هم نیستند خواهشا راهنمایی کنید سلام هر وقت اینترنت رو روشن میکنم کلی عکس های مستحجن و برهنه و درخواست های دوستی میاد بالا چه کنم؟ بیا گوشیا عوض??? وای منم همین مشکلو دارم راهی پیدا کردین برای خلاصی ازش.

کلافه ام کرده اگه راهی پیدا کردید میشه راهنماییم کنید.

ازهرمرورگری که استفاده میکنید مهم نیست فقط کافیه ازتنظیمات کش مرورگرروپاک کنید همین کش یاهمون clear data سلام و خسته نباشین،من یه مشکلی که دارم یهو یه صفحه آکهی برام باز میشه فرقی نمیکمه درحاله چ کاری باشم درحال بازی کردن درحال فیلم دیدن یهو یه تصویر آگهی باز میشه که اصا مشخص نیس توسط چه برنامه ای هست راهکاری دارین؟ منم همینطور عی یه صفحه سفید میاره که هر کار میکنمم نمیره تا وقتی که مجبور شم گوشی مو کلا خاموش کنم:/ منم همین مشکلو پیدا کردم.

.

.

.

دادا منم همینطوره گوشیم دیوونه شدم راهکاری پیدا کردی ؟    شهر‌ سخت افزار به عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناوری فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فناوری را به کاربران خود ارائه دهد.

جدیدترین و داغ‌ترین مطالب را در شبکه‌های اجتماعی شهرسخت‌افزار دنبال کنید.

ورود به شهرسخت‌افزار لطفا تمامی فیلدهای مورد نیاز را به درستی پر کنید.

فروشنده سخت افزار یا کالاهای تکنولوژی علاقه مند حوزه سخت افزار و تکنولوژی متخصص حوزه سخت افزار و تکنولوژی هیچ کدام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map