چگونه حرفه ای تبلیغ کنیم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با چگونه حرفه ای تبلیغ کنیم شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ورود و ثبت نام وبلاگ تبلیغ نویسی چیست؟ تبلیغ نویسی چه اصولی دارد؟ یک محصول متوسط با تبلیغ خوب موفق تر از یک محصول قوی با تبلیغ ضعیف خواهد بود.

قدرت تبلیغ نویسی را دست کم نگیرید و از جادوی کلمات و تاثیرشان در فروش غافل نشوید.

تکنیک های تبلیغ نویسی فراوان اند و اساسا تبلیغ نویسی حرفه ای اصولی دارد، در این مطلب به ۷ تکنیک تبلیغ نویسی حرفه ای اشاره شده است که توجه به آن ها می تواند شما را در خلق یک تبلیغ موفق یاری کند.

  قبل از ساخت یک تبلیغ باید به تفاوت‌ها و مزیت‌های رقابتی خود توجه کنید.

چه چیزی باعث می‌شود که یک مشتری از شما خرید کند و به سراغ رقبای شما نرود؟ این دقیقا آن چیزی است که باید در تبلیغات خود به آن اشاره کنید.

در واقع این شانسی است که رقبای شما از آن بی بهره هستند.

البته اگر واقعا مزیتی نسبت به رقبا دارید که قابل توجه باشد.

مزیتی که برای مشتریانتان نیز یک ارزش باشد، زیرا هر تفاوتی یک مزیت رقابتی نیست.

در تبلیغ نویسی اگر در تبلیغ خود کاربر را دعوت به انجام کاری می‌کنید باید دلیل دعوت خود را مشخص کنید.

در واقع به کاربر دلیلی بدهید که از شما خرید کند و به تبلیغ شما اهمیت بدهد.

حواستان باشد که مزیت رقابتی شما نباید تنها یک ویژگی باشد که در مدت زمانی کوتاهی توسط رقبایتان تکرار می شود.

اما سیاست شما در قیمت گذاری، سیاست شما در خدمات دهی و.

.

می تواند یک مزیت رقابتی باشد.

در زیر یک نمونه تبلیغ را مشاهده می کنید که در آن به مزیت رقابتی اشاره شده است و به نوعی به کاربر نشان داده شده است که مزیت رقابتی ما چیست.

“ما گارنتی می کنیم که پیتزای تازه و داغ را در ۳۰ دقیقه یا کمتر تحویل می دهیم، اگر غیر از این شد پیترا رایگان خواهد بود”   کاربران همه چیز را خیلی سریع مرور می کنند، در طول روز تبلیغات مختلفی را مشاهده می کنند و مسلما نمی توانند همه تبلیغات را به دقت مشاهده کنند، مگر اینکه آن تبلیغ به شدت توجه آنها را جلب کند.

تیتر یک تبلیغ یکی از مهمترین قسمت های تبلیغ است که وظیفه جلب توجه را به عهده دارد.

برای اینکه یک تیتر تبلیغاتی خوب بنوسید باید به مخاطبین خود توجه کنید.

شما توجه چه افرادی را می خواهید جلب کنید؟ این افراد به چه چیزهایی اهمیت می دهند؟ این افرد در چه سطحی از درآمد هستند؟ ذهنیت پیشفرض این افراد در مورد کسب‌وکارهای مشابه شما چیست؟ چند وقت پیش ایمیلی دریافت کردم که تیتر ایمیل به این شکل بود: آیا شما هم این اشتباهات را در کمپین تبلیغاتی مرتکب می شوید؟ نمی دانستم که دقیقا به چه اشتباهاتی می خواهد اشاره کند، و با اینکه مطالعه زیادی در این زمینه داشتم بازهم با خودم گفتم که شاید حتی یکی از این اشتباهات را انجام می‌دهم ولی از آن خبر ندارم؟ این ایمیل به اندازه کافی توجه من را به عنوان یکی از افراد علاقه مند به این مباحث جلب کرد.

نکته مهم اینجاست که این تبلیغ به فرد درست نیز ارسال شده بود، من به این مباحث علاقه مند بودم، قطعا ارسال آن به فردی که به این مباحث علاقه‌ای ندارد سودمند نیست.

  یکی دیگر از تکنیک‌هایی که در تبلیغ نویسی حرفه‌ای می‌توانید از آن استفاده کنید ارایه پیشنهادات قوی و غیرقابل رد‌کردن است.

مشتریان عاشق چانه زدن و تخفیف گرفتن هستند، پس به آنها پیشنهادی دهید که بارها و بارها به شما مراجعه کنند.

فرقی نمی‌کند که پیشنهاد شما یک تخفیف است، ارسال رایگان است یا هرچیز دیگر، به این فکر کنید که واقعا ارزشمند باشد، در واقع چیزی که به صورت رایگان یا با تخفیف ارایه می دهید نباید یک جنس یا سرویس بی ارزش باشد.

باید مراقب باشید که این ذهنیت در مشتری ایجاد نشود که این فروشگاه تنها اجناس بی کیفیت را به قیمت پایین ارایه می دهد، یا اگر خدمتی را با تخفیف ارایه دهد پشتیبانی خوبی نخواهد کرد یا اگر آموزشی را رایگان ارایه می دهد آن آموزش خیلی ضعیف خواهد بود.

پس پیشنهادت با ارزشی را با افتخار ارایه دهید تا کاربر متوجه شود که این پیشنهاد واقعا با ارزش است.

چند وقت پیش در کانال تلگرام مرتبط با وردپرس پیشنهاد خرید یک افزونه را دریافت کردم.

۴۰ درصد تخیف برای خرید یک افزونه را به من پیشنهاد داده بود.

با توجه به اینکه من از مخاطبین هدف بودم و با میل خودم در آن کانال عضویت داشتم این پیشنهاد توجه من را جلب کرد.

به صفحه افزونه مراجعه کردم و متوجه شدم که افزونه خوبی است و من برنامه داشتم که در ماه های آینده وقتی به آن نیاز پیدا می کنم آن را خریداری کنم، ولی با پیشنهاد تخفیفی که ارایه شد همان موقع آن را خریداری کردم.

چرا از تخفیف در آینده استفاده نکردم؟ چون تخفیف محدودیت زمانی داشت، در واقع اگر آن روز نمیخریدم تخفیف را از دست داده بودم.

پس بهتر است گاهی پیشنهادات شگفت انگیز برای مدت زمان محدودی باقی باشند تا حس اضطرار را در مشتری ایجاد کنند.

  منظور از ویژگی‌ها، تمام مشخصات ریز به ریز محصول یا سرویس نیست، در واقع ویژگی‌هایی مد نظر است که برای مشتریان شما اهمیت دارد.

در واقع چیزی که مهم است، نتیجه ویژگی های محصول شماست.

مثلا اگر شما یک مشاور مالیاتی هستید و ویژگی سرویس شما این است که کاربر از طریق سایت می تواند نتایج کار را دانلود کند، نتیجه این ویژگی صرفه جویی در وقت و راحتی در انجام کار برای مشتری است.

در تبلیغ خود باید به نتیجه ای که از ویژگی های سرویس شما حاصل می شود اشاره کنید.

خیلی پیچیده نیست در سه قدم می توانید این کار را انجام دهید مثلا برای مثال گفته شده به این شکل خواهد بود: داشتن وب سایت – امکان ورود مشتری به سایت و دانلود مستندات – صرفه جویی در وقت و راحتی در استفاده از خدمت   خبر تبلیغاتی در واقع یک تبلیغ است و هدف تبلیغاتی دارد، اما به صورت خبرگونه نوشته می شود و قالب یک خبر را دارد.

یکی از دلایل این مدل از ساخت تبلیغ این است‌ که افراد ۷برابر تمایل بیشتری برای خواندن یک خبر دارند تا یک تبلیغ، در واقع افراد وقتی متوجه می شوند که این کمی فراتر از یک تبلیغ ساده است و به نوعی خبری را همراه باخود دارد بیشتر مشتاق به خواندن آن می شوند.

زیرا این خبر چیزی را به آنها اضافه می‌کند، اطلاعاتشان را در زمینه ای بالا می‌برد، آنها را از کاری یا چیزی مطلع می‌کند.

در محتوای تبلیغ خبری نیز باید سعی کنید اولا واقعا خبری را به کاربرانتان بدهید، خبری از وضعیت بازار خود، خبری از در مورد صنعتی که در آن حضور دارید یا خبری که به نوعی مرتبط با محصول شما باشد و دوما حتما به نوعی نقش محصول یا سرویس خود را در این خبر مشخص کنید.

اجازه بدید تا برای این قسمت چند مثال واقعی بزنم.

  این یکی از خبرهایی بود که در دیجیاتو منتشر شد و محتویات این خبر وضعیت میزان استفاده گوشی در ایران و آمار و ارقام جالبی از گوشی در ایران را ارایه میداد.

این تبلیغ از طرف سایت دیوار منتشر شده بود و هدفش تبلیغ افراد به خرید موبایل و تبلت از دیوار بود و از طریق دو لینک در متن خبر، افراد به بخش موبایل و تبلت در دیوار هدایت می کرد.

همانطور که دیدید این تبلیغ کاملا حالت خبری یا اطلاع رسانی داشت.

در واقع تیتر خبر به گونه ای بود که می خواست چیزی را به مشتریانش اطلاع دهد.

  این مطلب چند وقت پیش در یکی از وب سایتهای فناوری منتشر شد، همانطور که مشخص است، تیتر خبر به گونه‌ای است که قصد دارد شیوه ای از خرید را به کاربران معرفی کند در واقع یک تیتر اطلاع رسانی-آموزشی است.

با توجه به اینکه این خبر در یک مجله اینترنتی منتشر شده است در نگاه اول اصلا مشخص نیست که تبلیغ است.

وقتی خبر را باز می‌کنیم پس از کمی توضیحات متوجه ‌می‌شویم که یک خبر تبلیغاتی است و یکی از سایت‌های خرید بلیط درحال تبلیغ یکی از مزیت‌های رقابتی خود است.

قرار نیست کاربران متوجه تبلیغاتی بودند آن نشوند، مسلما تبلیغاتی بودن آن مشخص خواهد شد، مهم این است که واقعا آن چیزی که در تیتر خبر عنوان کردیم را پوشش دهیم.

که در این مطلب، وب سایت خرید بلیط واقعا چگونگی خرید بدون واسطه و ارزان را معرفی کرده است.

(البته به شرطی که واقعا خرید بدون واسطه و ارزان را ارایه دهد)   یکی از تکنیک‌های خیلی خوب در تبلیغ نویسی حرفه‌ای ، استفاده از تکنیک ریسک معکوس است، در حالت عادی خیلی از تبلیغات هستند که به اندازه کافی توجه کاربر را جلب کرده اند و پیشنهاد تخفیف خوبی نیز ارایه کرده اند اما خیلی از کاربران همچنان از آنها استقبال نکرده اند.

برخی از این کابران در واقع مایل به استفاده از این سرویس یا محصول بوده اند اما از آنجایی که سرویس‌ها و محصولات بی کیفیت زیادی وجود دارند، کاربران گاهی ترجیح می‌ دهند که ریسک نکنند، مخصوصا وقتی خیلی نیاز فوری به خدمت یا محصول شما ندارند و ترجیح می دهند این ریسک را به تعویق بیاندازند.

در این مواقع اگر بتوانیم کاری کنیم که به آنها اطمینان دهیم هیچ ریسکی وجود ندارد، می‌توانیم درصدی از این افراد را به خریدار تبدیل کنیم.

مثلا اگر شما در حال فروش یک آموزش هستید، می توانید به کاربر اطمینان دهید، در صورتی که این آموزش به شما کمکی نکرد بدون هیچ گونه شرط و شروطی، تمامی مبلغ به شما بازگردانده می شود.

مزیت دیگری که این روش دارد این است که به افراد نشان می‌هید که چقدر به محصول یا سرویس خود مطمئن هستید و این دید خوبی را در مشتریان نسبت به محصول یا سرویس شما ایجاد می کند.

  قطعا هدف شما تنها این است که مشتریان تبلیغ شما را ببیند، توجه آنها جلب شود و سپس تبلیغ شما را کامل بخوانند و به کار خود ادامه دهند، اگر به این شیوه هزاران نفر تبلیغ شما را ببیند سودی برای شما نخواهد داشت.

شاید خیلی از این افراد پس از دیدن تبلیغ شما واقع با خود بگویند که این سرویس یا محصول خیلی عالی است و من حتما از آن استفاده خواهم کرد، اما واقعیت این است که خیلی از آنها به جریان زندگی ادامه می دهند و سرویس شما را فراموش می کنند.

پس بهتر است پس از دیدن تبلیغ از آنها بخواهید کاری کنند و به نوعی همان موقع آنها را وادار به ارتباط با خود کنید.

با کمک تکنیک اضطرار می توانید آنها را وادار کنید که همان موقع با شما ارتباط برقرار کنند یا از شما خرید کنند.

چند وقت پیش در سایتی در حال مطالعه مطلبی بودم، پس از حدود ۱۰ دقیقه، یک پاپ آپ کوچک باز شد و کتابی کامل را در زمینه همان مطلب در حال مطالعه با حدود نصف قیمت به من پیشنهاد داد، و نوشته بود ” به دلیل اینکه بیش از ۱۰ دقیقه در حال مطالعه این مطلب هستید این کتاب با ۵۰درصد تخفیف به شما پیشنهاد شده است و تا ۲۴ ساعت باقیست.

اگر صفحه را می بستم این پیشنهاد را در هیچ جای دیگر از سایت مشاهد نمی کردم.

پس روی لینک پاپ آپ کلیک کردم و به صفحه محصول رفتم.

صفحه محصول لینک متفاوتی از صفحه محصول در دسته بندی سایت داشت، این صفحه، محصول را با ۵۰ درصد تخفیف ارایه می داد و تنها تا ۲۴ ساعت اعتبار داشت.

ببینید به چه شکل حس اضطرار را در من ایجاد کرد.

  نکته: دوستان توجه کنید که در تمامی مثال‌ها، تبلیغ به مخاطب هدف نمایش داده شده است، در صورتی که مخاطب هدف را فراموش کنید هیچ یک از تکنیک‌ها کارآمد نخواهد بود.

  امیدوارم که با استفاده از این ۷ تکنیک تبلیغ نویسی بتوانید تبلیغات موثری را بسازید، اما همیشه به یاد داشته باشید که در حد و اندازه تبلیغ خود و حتی به عقیده من فراتر از تبلیغ خود ظاهر شوید و تجربه خوبی برای مشتری ایجاد کنید.

اگر در سطح پایین تری از آنچه که در تبلیغ گفته اید قرار داشته باشید قطعا تجربه خوبی برای مشتریان خود ایجاد نکرده اید.

مهران دهقانی هستم، مدیر سایت رونق.

کام اگر به دنبال اطلاعات بیشتری هستید، به بخش درباره ما مراجعه کنید و با من و رونق.

کام، مفصل‌تر آشنا بشید.

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

مطلب جالبی بود.

میشه لطفا اسم چنتا کتاب حرفه ای در مورد تبلیغات ایمیل کنید برام.

واقعا ممنونتون میشم.

سلام دوست عزیز.

من مطالعه کتاب “ادبیات تبلیغ” رو به شما توصیه می کنم.

کتاب زیاد هست ولی به نظرم شروع با این کتاب خیلی بهتره.

موفق باشید.

دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت بهت کمک می‌کنم با دنیای کسب‌وکار اینترنتی عمیق‌تر و واقعی‌تر آشنا بشی و در زمینه بازاریابی اینترنتی هم توامندتر بشی.

برای اطلاع از جدیدترین دوره‌ها،‌ آموزش‌ها و جشنواره‌های فروش، همین حالا ایمیل خود را وارد کنید تا شما را مطلع کنیم.

تمامی پرداخت‌های سایت از طریق درگاه امن پی پینگ( پرداخت‌یار بانک مرکزی) انجام می پذیرند.

سایت رونق در پی پینگ به ثبت رسیده است، برای بررسی اعتبار روی نماد پی پینگ کلیک کنید.

ورود نام کاربری: رمز عبور:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map