چگونه سئو یک سایت را بالا ببریم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با چگونه سئو یک سایت را بالا ببریم در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر شما صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید، حتماً این سوال برایتان زیاد پیش آمده است که سایت شما چطور باید به صفحه اول گوگل برود؟ راه و رسم آن چیست؟ و یا چقدر زمان برای طی رسیدن به رتبه اول نتایج گوگل نیاز است؟ بهتر است نگران نباشید چون خیلی از افراد هستند که مثل شما این سوالات در ذهن شان می چرخد و دنبال راه حل هستند! ما اینجاییم که به ساده ترین شکل برای شما توضیح دهیم چطور به این خواسته برسید به اهداف خود از راه اندازی یک سایت برسید.

بهتر است در ابتدا ببینیم اصطلاح سئو اصلا چیست و چه کاربردی دارد سپس کمی ریزبین تر شویم و عوامل موثر در افزایش سئو وب سایت ها را بررسی کنیم.

اولین و تنها هدف هر وبسایت فروشگاهی افزایش فروش محصوله و این هدف فقط با سئو محقق میشه.

تو دوره سئو فروشگاهی مانگو بهت از صفر تا صد یاد میدیم که چطور وبسایتت رو سئو کنی و فروش فوق العاده ای داشته باشی.

همانطور که می دانید اکثر کابران موتورهای جستجویی مثل گوگل، یاهو و… تنها به بازدید از صفحات اولیه نتایج موتورهای جستجو اکتفا می کنند.

بنابراین بهبود رتبه بندی سایت مساوی با افزایش بازدیدکنندگان آن وب سایت خواهد بود.

سئو سایت (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی موتور جستجو است.

در واقع سئو روشی برای کمک به موتورهای جستجو به منظور بهبود روند بازدید وب سایت هاست.

پیاده سازی سئو فرآیند نسبتا پیچیده ای است که به علم و دانش تخصصی نیاز دارد، چرا که موتورهای جستجو به طور مداوم در حال تغییر استراتژی های جستجوی خود هستند.

همچنین الگوریتم رتبه بندی گوگل نیز دارای بیش از ۲۰۰ معیار برای رتبه بندی سایت است.

بنابراین افزایش سئو سایت ها نیاز به فرد متخصصی دارد که با این معیار ها آشنایی کامل داشته باشد.

در این راه به میموس و کارشناسان سئو آن اعتماد کنید.

سئو سایت در عین سادگی پیچیدگی های خاص خودش رو دارد که اگر راه و روش و اصول آن را یاد بگیرید می‌توانید به صفحه اول گوگل برسید.

بهتر است بدانید که عوامل زیادی در سئو سایت نقش دارند از انتخاب درست و سابقه دامنه گرفته تا قالب سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و دیگر سایت ها و… .

اگر بخواهیم یک اصل کلی برای سئو سایت به شما بگوییم، بی شک آن اصل تولید محتوا است.

شما ابتدا باید محتوا را برای کاربر ایجاد کنید، بعد اصول سئو را روی آن پیاده کنید و آن را ویرایش کنید.

سئو سایت به دو بخش کلی و بزرگ تقسیم می‌شود که عبارتند از: سئو داخلی به مجموعه کارهایی گفته می‌شود که برای بالا بردن رتبه گوگل، درون خود سایت انجام می‌شود.

می‌توان گفت که عنوان یا تایتل صفحه، که معرف محتوای شما است یکی از مهم ترین قسمت های سئو داخلی می‌باشد.

هر صفحه باید دارای یک عنوان کلی با تگ H1 (در ادامه راجع به تگ های هدینگ توضیح میدهیم) باشد که کلمه کلیدی تمرکزی شما در آن استفاده شده باشد.

(پیشنهاد می کنیم به روش اصولی نوشتن عنوان سئو شده سر بزنید 😉 ) بهتر است بدانید که در الگوریتم های جدید گوگل، توجه ویژه ای به توضیحات متا شده است و استفاده درست شما از این توضیحات باعث رتبه گیری بهتر شما در گوگل خواهد شد.

در تگ توضیحات شما باید با استفاده از 150 کلمه به گوگل بگویید که در این صفحه راجع به چه چیزی صحبت می‌کنید همچنین بهتر است از کلمات کلیدی خود نیز استفاده نمایید.

اگر گوگل بین توضیحات متایی که نوشته اید و محتوای داخل صفحه تناسبی پیدا نکند، سایت شما را اسپم شناخته و جریمه‌تان خواهد کرد.

URL یا پیوند یکتا (همان آدرس صفحه شما)، هرچه کوتاه تر باشد نتایج بهتری در گوگل دریافت خواهید کرد، چرا که سریع تر توسط موتورهای جستجو پیدا و خوانده می‌شود.

کوتاه بودن آدرس نکته لازم برای بهینه سازی آن است اما کافی نیست.

برای بهینه سازی کامل آن باید حتما از کلمات کلیدی خود نیز در آدرس استفاده نمایید.

(سعی کنید که حداقل یکبار از کلمه کلیدی تمرکزی در آدرس استفاده نمایید،ما قبلا دلیل این موضوع را در وبلاگ میموس بررسی کردیم) یکی از نکات مهم در تولید محتوا، بخش بندی کردن آن است؛ چون علاوه براینکه خوانایی را برای کاربر زیاد می کند، می تواند بر سئو سایت هم اثر مطلوبی داشته باشد.

بخش بندی مطلب عموما با تگ های عنوان انجام می شود یعنی H1 تا H6 که عموما از تگ H1 برای عنوان اصلی استفاده می شود.

(اگر از وردپرس استفاده می کنید توجه داشته باشید که این سیستم مدیریت محتوا به طور خودکار به متنی که در کادر عنوان نوشته ها می نویسید تگ H1 میدهد! پس نیازی نیست عنوان متن یا محصولات سایت تان را مجددا در بخش متن هم اضافه کنید و به صورت دستی به آن تگ هدینگ H1 بدهید! این کار به شدت به سئو محتوای شما لطمه می زند) مهم‌ترین نکته در استفاده از تگ های هدینگ این است که از تگ H1 فقط یک بار می توان در هر صفحه ای استفاده کرد.

برای عناوین داخلی در متن هر صفحه که اهمیت ویژه ای دارند از تگ H2  و برای زیر عنوان ها از تگ H3 استفاده می کنند.

بهتر است مثل تصویر زیر یک ساختار درختی برای آنها بسازید.

تعداد استفاده از این دو تگ خیلی اهمیت ندارد و هر تعدادی می توان به کار برد.

استفاده از تگهای عنوان یکی از عامل های بهینه سازی سایت و سئو داخلی می باشد.

در سئو داخلی، استفاده از کلمات کلیدی در متن خیلی مهم است.

اگر کلمات کلیدی به درستی و در جای مناسب به کار بروند و اصطلاحا چگالی مناسب کلمات کلیدی را رعایت کنید، گوگل به راحتی می تواند متوجه موضوع اصلی سایت شما شود و آن را در نتایج موتورهای جستجو نشان دهد.

قبلا برای اینکه سایتی در صفحه اول گوگل نشان داده شود، کافی بود کلمات کلیدی را در متن زیاد به کار ببریم.

اما در الگوریتم های جدید گوگل که در چند سال گذشته معرفی شدند، استفاده زیاد از کلمات کلیدی باعث جریمه و حذف شدن از نتایج گوگل می شود.

براساس آمار به دست آمده از گوگل، تعداد متوسط استفاده از کلمات کلیدی در متن 2 تا 5 درصد کل متن می باشد.

(بهتر است که در اول جملات و پاراگراف ها از کلیدواژه کلیدی استفاده شود و روی آن یک لینک داخلی به دیگر صفحات قرار بگیرد.

) استفاده از عکس در متن بسیار به جذابیت مطلب شما برای کاربر کمک می‌کند، اما بهتر است که عکس ها را نیز از نظر سئو بهینه کنید.

برای اینکه عکسی در سئو بهینه شود و در جستجوهای عکس گوگل نشان داده شود، باید از ویژگی ALT و Title در عکس استفاده شود.

در ویژگی Alt زمانی که عکس به هر دلیلی بارگذاری نشود، متن داخلی آن به جای عکس نشان داده می شود و در ویژگی Title وقتی که ماوس روی عکس قرار میگیرد، یک متن به جای آن نشان داده می شود.

نکته مهم در سئو داخلی عکس این است که باید از کلمات کلیدی داخل این دو ویژگی به کار ببرید تا در جستجوی عکس گوگل نشان داده شود.

جستجوی عکس گوگل براساس ویژگی Alt انجام می شود.

وردپرس بهترین CMS برای سئو شدنه! اما باید یاد بگیری چطور سئوش کنی.

تو دوره آموزشی سئو وردپرس مانگو بروزترین تکنیک های سئو وردپرس رو یاد بگیر و از رقبات جلو بزن! اغلب افراد تصور میکنند که لینک هایی که از دیگر سایت ها به سایت خودشان زده می‌شود مهمتر از لینک های داخلی سایتشان است.

باید به شما بگوییم که خیر این اشتباه است.

بله لینک های خارجی هم خیلی مهم هستند اما اینکه شما در سایت خودتان لینک دهی درستی به صفحه اصلی و دیگر صفحه ها داشته باشید و مدت حضور کاربر در ساییتان را بالا ببرید مهم تر از این است که کاربر از سایت دیگری وارد سایت شما شود و بعد از مطالعه ناقص یک صفحه شما، برود و پشت سرش را هم نگاه نکند.

در اصل شما باید با لینک دهی درست و ارتباط بین صفحات داخلی سایت خود، کاربر را در پیمایش صفحات سایتتان راهنمایی کنید.

خوشبختانه می توانید با شرکت در دوره آنلاین لینک سازی ما به طور اصولی با راه و روش لینک سازی آنشا شوید و بازار رقابت را در دست بگیرید.

سئو خارجی شامل کلیه فعالیت های شما در خارج از سایت برای بهبود رتبه سایت خود در نتایج موتور جستجوی گوگل، گفته می شود.

به زبان ساده میتوان گفت که سئو خارجی کلیه اقدامات پیرامون لینک سازی (Link Building) برای وب سایت شماست.

این کار با معرفی سایت شما توسط فضاهای معتبر در اینترنت مثل دیگر وب سایت ها، فروم ها، شبکه های اجتماعی و… انجام می‌شود.

معرفی یا تبلیغ سایت شما توسط فضاهای دیگر در اینترنت برای موتور های جستجوگر گوگل به منزله تایید محتوای سایت شماست ک تاثیر بسیاری در بهبود رتبه بندی سایت شما دارد.

الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها همه ساله در حال تغییر و به روزرسانی است و هیچ کس از این الگوریتم با خبر نیست؛ بنابراین آمار دقیقی از درصد تاثیرگذاری سئو داخلی یا خارجی روی رتبه بندی سایت در دست نیست اما اکثر قریب به اتفاق سئوکار ها بر این عقیده اند که ارتباط، اعتماد و قدرت سایت مهم ترین فاکتور های سئو خارجی هستند که همچنان هم نقش مهم و تقریبا 50 درصدی در رتبه بندی ایفا می‌کند.

لینک سازی قلب تپنده سئو خارجی محسوب می‌شود.

موتور های جستجوگر گوگل هم از طریق شبکه ارتباط لینک ها، به کیفیتِ محتوا و ارزش یک سایت پی می‌برند.

پس اگر یک سایت لینک های با ارزش زیاد داشته باشد نسبت به سایتی که لینک های کم ارزش دارد، رتبه بهتری کسب می‌کند.

در ادامه به انواع لینک سازی و نکاتی که باعث ارزشمندی هر لینک می‌شود خواهیم پرداخت.

با میموس همراه باشید.

به طور کلی سه نوع لینک سازی وجود دارد: لینک هایی که بدون اطلاع یا اقدامی از طرف صاحب سایت (یا سئوکار سایت) تولید می‌شوند را به نام لینک طبیعی می‌شناسیم.

فرض کنید شما یک وبلاگ نویس هستید که راجع به غذاهای مختلف در وبلاگتان توضیح داده و نظر می‌نویسید.

اگر شما به یک رستوران بروید و در وبلاگتان راجع به آن رستوران و غذاهایش بنویسید و آن را معرفی کنید (به آن لینک دهید) شما یک لینک طبیعی برای آن رستوران ساخته اید.

در این نوع لینک سازی صاحب سایت یا سئو کار از مشتریانی که از خدمات و محصول راضی بوده اند درخواست می‌کند که لینک سایت را به اشتراک بگذارند یا از طریق تبلیغِ اینفلوئنسر ها و افراد مشهور با دنبال کنندگانِ زیاد، به خواست خود که لینک سازی خارجی به صورت دستی باشد، می‌رسد.

این نوع لینک سازی نیاز به آگاهی و تجربه شما در سئو دارد؛ اضافه کردم لینک در دایرکتوری آنلاین، فروم یا انجمن ها، امضای پست در وبلاگ ها، خرید رپورتاژ آگهی، خرید لینک متنی و… همگی در این دسته از لینک بیلدینگ قرار می‌گیرند.

بنابراین می‌توان گفت تمام لینک هایی که توسط شما و با هدف سئو خارجی در سایت ها و وبلاگ های مختلف ایجاد می‌شوند را لینک های غیر طبیعی می‌گوییم.

همانطور که مطالعه کردید، با انواع لینک سازی آشنا شدیم، اما باید این نکته را بدانید که بدون در نظر گرفتن شیوه لینک سازی، سایت هایی که بیشترین امتیاز را داشته باشند در نتایج SERP گوگل رتبه بهتری دریافت خواهند کرد.

موتور های جستجوگر بر اساس دلایل مختلفی لینک ها را ارزش گذاری می‌کنند، برخی از این دلایل عبارتند از: نباید از سئو برای خودتان یک غول بسازید از آن بترسید! خیلی ساده می توانید با نکاتی که در این محتوا خواندید سایت را بهینه کنید و از کمک کارشناسان ما هم استفاده کنید! توجه داشته باشید در سئو خارجی یا همان Off-Site SEO جلب اعتماد مخاطب و روند آرام و طبیعی لینک سازی، دو گام اساسی است.

به همین خاطر در تکنیک های سئو خارجی عجله نکنید، لینک های با کیفیت تولید کرده و از خرید رپورتاژ آگهی ها و تبلیغات متنی انبوه بدون مشورت خودداری کنید.

ممکن است بخاطر کیفیت پایین لینک های ساخته شده توسط الگوریتم پنگوین گوگل دچار پنالتی (حذف از نتایج گوگل) شوید.

پس پیشنهاد میکنیم قبل از هزینه کردن برای سئو و رپورتاژ حتما با مشاورین تیم ما مشورت کنید و تجربه را تجربه نکنید! رویای صفحه اول گوگل با بک لینک خوب و با کیفیت تبدیل به واقعیت میشه.

تو دوره لینک سازی پلتفرم مانگو بهت میاد میدیم چجوری سایتتو با بک لینک باکیفیت و قدرتمند تبدیل به یه سایت پولساز کنی.

در خبرنامه میموس عضو بشید تا علاوه بر آموزش های اختصاصی سئو؛ همین الان تمام کتاب هارو به صورت رایگان براتون ارسال کنیم! سلام سایت من طوری ساخته شده که فقط صفحه اصلی اون مورد سرچ قرار میگیره چطور می تونم صفحه اصلی سایتم رو بالا ببرم و اینکه آیا گذاشتن نوشته و صفحات مختلف و کار کردن روی سئو اونها موجب بالا رفتن صفحه اصلی من در گوگل میشه؟ ممنونم از سایت خوب شما.

سلام mahdiyar عزیز.

به طور کلی این کار اصولی نیست که فقط صفحه اصلی توی نتایج جستجو باشه، مگر اینکه شما فقط یه کلمه کلیدی داشته باشید و یه سایت تک صفحه براش طراحی کرده باشید.

اگر اینطوره، روی سئوی همون صفحه کار کنید، اگر نه، احتمالا باید روی استراتژی سئو سایتتون یه تجدید نظر بکنید.

درود بر شما خیلی ممنون از اطلاعات عالیتون .

معمولا سایتها و وبلاگها خیلی کلی مباحث رو توضیح میدن و مطلبی به دانسته هام اضافه نمیکردن ولی مطالعه دو صفحه از وبلاگ شما نکات خوبی رو یاد گرفتم .

همیشه کسانیکه ذکات علمشون رو انقدر ساده میدن تحسین کردم .

پس تا مطالعات بیشتر 🙂 یک نکته : من آدرس ایمیل خودمو جهت عضو شدن ارسال کردم ولی لینک تایید برای ایمیل من ارسال نشد تا تاییدش کنم .

سلام خانم دبیری عزیز.

ممنون از انرژی مثبتتون😊 حساب کاربریتون هم فعال شده می تونید لاگین بشید🌹 سلام من یه محتوا نویس هستم و مقاله های زیادی تا الان نوشتم.

همه نکاتی که شما گفتین واسه نوشتن رعایت می کنم و باید بگم که رغیب های خیلی سختی دارم در زمینه کاری خودم که دارم محتوا مینویسم.

بنظرتون به جز این کارایی که گفتین چیکار کنم که بتونم صفحه ای که نوشتم رو بیارم بالاا ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام samin عزیز.

درواقع بالا آوردن یک صفحه وظیفه شما به عنوان یک محتوا نویس نیست.

چون اومدن یه کلمه کلیدی به صفحه اول گوگل تنها به محتوا وابسته نیست.

برای مثال اگر سایت مشکل تکنیکال داشته باشه، استراتژی درستی برای سئو تنظیم نشده باشه و یا لینک سازی غلط برای صفحه انجام بشه، اون صفحه با محتوای خوب هم نمی تونه رشد داشته باشه.

به همین دلیل تمام جنبه های سئو رو باید در نظر بگیرید و اگر علاقمند هستید خودتون یه صفحه رو سئو کنید، می تونید مقاله هایی که در مورد سئو داریم رو مطالعه کنید و یا از دوره های آموزشیمون استفاده کنید.

خیلی ممنون از راهنمایی که کردین تشکر… خواهش می کنم موفق باشید🌹 سلام خسته نباشید مطلب خیلی کامل و مفیدی بود ممنون که واسمون وقت گذاشتین .

اگر امکانش هست درمورد سئو خارجی مطالب بیشتری بزنید چون خیلی گستردس با تشکر… سلام امید عزیز، مرسی از شما که همراه ما هستید.

در حال حاضر در مورد مسائل مختلف سئوی خارجی مطلب هست توی وبلاگمون و البته قراره مقاله های بیشتری در این رابطه به زودی منتشر کنیم.

دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با عضویت در خبرنامه میموس از مهمترین آموزش‌های اختصاصی سئو وردپرس با خبر شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت مربوط به مجموعه میموس میباشد.

سکوی پرتاب به لینک اول! شما هم با برنامه گام به گام سئو مانگو سایتتون رو صفحه اول گوگل ببرید… رایگان سایتت رو سئو کن! دوره رایگان سئو در 7 قدم به صورت تسک محور (نسخه خرداد ماه) بهت قول میدیم اسپم نکنیم و ایمیلت رو هم به کسی ندیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map