چگونه طراح سایت حرفه ای شوم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با چگونه طراح سایت حرفه ای شوم شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سوال یکی از کاربران اینستاگرام در رابطه با نحوه شروع فعالیت در زمینه طراحی سایت بود و اینکه از کجا باید شروع کنیم تا یک طراح سایت خوب شویم؟ بیاید سؤال دوستمون که پرسیده بودند چطوری میشه طراح سایت شد؟ و از چه روشی طراحی سایت رو شروع کنیم؟ با چه روندی باید طراح سایت شویم پاسخ بدیم.

چطور میتونم طراح سایت بشم؟ در صورتی که الآن طراحان سایت زیاد شدن و هرکسی برای خودش طراح سایت شده، 😀 من چطور می‌توانم یه طراح سایت بشم که درآمد ماهانه میلیونی داشته باشم از طریق طراحی وب‌سایت؟ برای طراح سایت شدن شما چند تا راه دارید، یه راه طراح سایت شدن از طریق روش بدون برنامه‌نویسی، بدون این که شما بخواید کدنویسی ای رو انجام بدید و طراحی سایت رو انجام بدید،‌ که کافیه کار با وردپرس و قالب‌های حرفه‌ای وردپرس رو یاد بگیرید.

حالا علاوه بر این که شما کار با وردپرس و قالب‌های حرفه‌ای وردپرس رو یاد می‌گیرید، یه سری پلاگین هستش مثل visual composer، پلاگین هایی برای ساخت پنل کاربری مثل میهن پنل و بقیه پلاگین ها که باید کار با اون ها رو یاد بگیرید در کنار کار با قالب‌های حرفه‌ای، قالب‌هایی مثل Be, اهورا , Enfold که خب صفحه ساز دارند و شما میتونید بدون نیاز به کدنویسی صفحات خودتون رو با این قالب‌ها بسازید،‌ حالا در کنارش میتونید از Visual Composer استفاده کنید و اون امکاناتی رو که نیازدارید برای طراحی وب‌سایت تا امکانات جدیدتری به وبسایتتون اضافه کنید همراه با این قالب‌ها میتونید پیاده سازی کنید.

خب این یک روش بود و روش بعدی استفاده از کدنویسیه، شما با استفاده از برنامه نویسی می‌توانید یک قالب برای خودتون طراحی کنید.

مراحل روش دوم چیه؟ شما باید HTML و CSS رو در مرحله اول یاد بگیرید، کار با فتوشاپ در حدی که بتوانید یک قالب رو با فتوشاپ طراحی کنید رو یاد بگیرید و بعد تبدیل کدنویسی یا همون زبان نشانه گذاری HTML و CSS به کدنویسی PHP.

یعنی HTML و CSS تون رو از اون حالت استاتیکی که بدون نیاز به یه CMS مدیریت میشه و باید کدش رو تغیر بدید تا سایت‌تون رو تغیر بدید، تبدیل می‌کنید به یه قالب داینامیک که با وردپرس مدیریت میشه و به همین راحتی بعد از این که این چهار تا کار رو یاد گرفتید یعنی HTML, CSS، فتوشاپ و تبدیل به وردپرس رو یادگرفتید بعدش به راحتی میتونید قالب برای خودتون طراحی کنید.

حالا اینکه از کجا شروع کنید این کار رو، خب توی مرحله اول میتونید سایت w3schools رو ببینید اگه میخواید رایگان باشه و هزینه‌ای رو پرداخت نکنید یه سایت هست به نام w3schools.

com، که این وب‌سایت، سایتی هست که خودم از اونجا طراحی سایت رو یاد گرفتم، البته زبانش انگلیسیه! بعد از این که دوره رو تموم کردید میتونید مدرکتون رو هم دریافت کنید.

اما در نهایت بعد از اینکه شما آموزشش رو دیدید (حالا چه مدرکشو گرفتید چه نگرفتید،مهم نیست.

البته چون مدارکش بین المللیه،خودم مدارکش رو گرفتم) و بعد از این که از w3schools آموزشتون رو دیدید و HTML, CSS رو نوشتید حالا توی خود سایت وردپرس، بخش codex.

wordpress.

org رو ببینید تا بتونید کدهای وردپرس رو پیاده کنید روی قالب خودتون و قالب HTML, CSS رو تبدیل به وردپرس کنید.

اگر میخواید که اینها رو توی یک دوره ببینید ما دوره صفر تا صد رو داریم که ابتدا اومدیم HTML, CSS رو توضیح دادیم بعد فتوشاپ و بعد تبدیلش به وردپرس و به مرور تغییرات این قالب رو هم انجام دادیم.

توی این دوره درمورد بازاریابی برای کار طراحی سایت هم توضیح دادیم.

اینکه چطوری مشتریان طراحی سایت خودتون رو پیدا کنید و از طریق طراحی سایت کسب در آمد کنید.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید.

با انگشتانم میلیون‌ها کیلومتر اسکرول کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان ادامه داره.

.

.

برای ارسال دیدگاه یا سوال خود لطفا وارد سایت شوید.

سلام آیا برای طراح سایت شدن بدون کدنویسی کار کردن با قالب فلت سام، ژوپیتر، فلوکس،کافی هست؟اگر فقط از افزونه المنتور استفاده کنم اشکالی ندارد یا حتما باید ویژوال کامپوسر را هم یاد بگیرم؟ با سلام به هر دو افزونه مسلط باشید .

شما کدوم روش رو پیشنهاد می‌کنید؟ منابع فارسی یا انگلیسی؟ تفاوتی ندارند مهم محتوایی هست که آموزش داده شده.

سلام قیمت پکیج آموزشی 0 تا 100 هفتصد و هشتاد تومن است ؟ سلام بله در حال حاضر.

سلام آقا رضای عزیز چند تا سوال داشتم 1-برای استخدام در میهن وردپرس نیاز به دانش حرفه ای برنامه نویسی است؟ 2-استخدام به عنوان کارآموزش مشکلی ندارد؟ 3-محدودیت سنی دارد؟ من پانزده سال دارم میتوانم به عنوان کارآموز استخدام شوم؟ 4-چه شرایط و ضوابطی را باید بپذیرم؟ 5-من در تابستان وقت آزاد دارم برای سه ماه اشکالی ندارد که با شما همکار شوم؟ ممنون میشم زود جواب بدید سلام برای استخدام بله باید برنامه نویسی رو بدونید اما برای کارآموزی باید بصورت حضوری تشریف بیاورید برای مصاحبه.

در صورتی که مناسب باشه شرایط شما مشکلی نیست می‌تونید شروع کنید.

سلام اقای حسینی راد آیا طراحی بر بستر آنلاین مناسب است یا بر بستر لوکال آیا اگر بخواهیم قالب سایت خودمان را آنلاین بر روی هاست طراحی کنیم این مورد نیازمند امتحان و حذف و ویرایش های بسیاری است ایا بعد ها به مشکل سئو بر خورد نمیکنیم اگر گزینه خاموش کردن موتور های جستجو را بزنیم و سپس به طراحی قالب بپردازیم مشکلی از نظر سئو ندارد ؟ ?? جایی شنیدم که باز هم خزنده های گوگل با خاموش بودن اون گزینه میان تو سایت و ایندکس میکنه این درسته ? سلام پیشنهاد میکنیم بر بستر لوکال هاسا انجام بدید.

در مورد سئو اگر سایتتون مدتی کار کرده و توی گوگل ثبت شده پیشنهاد میکنیم تیک رو فعال نکنید.

در صورتی که تیک فعال بشه خیر خزنده وارد سایت نخواهد شد.

یعنی وارد میشه اما ایندکس نمیکنه ممنونم بابت پاسخ آقای حسینی راد سلام جناب من Photoshop cc حرفه ای Html5 Css3 کامل و php رو بلدم ولی هنوز Mysql کار نکردم چجوری خودم قالب ورد پرس بسازم ؟ درود برای ساخت قالب نیازی به mysql نیست.

پیشنهاد میکنم دوره آموزش طراحی قالب وردپرس رو توی سایت ببینید.

سلام شما طراحی کلی سایت رو خودتون انجام دادین یا یک قالبی مثل صحیفه رو امدین با استفاده از css , html تغییراتی روش اعمال کردین یا نه از طراحی گفته تا js , jQ و php رو هم ازش استفاده کردین ممنون می‌شم اگه پاسخ بدید آقای حسینی راد درود بصورت اختصاصی طراحی شده از صفر میهن وردپرس مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای کسب‌وکار اینترنتی شماست.

تابستان سال ۱۳۹۴ بدون سرمایه اولیه شروع به‌کار کردیم و حالا بیش از ۳۰ هزار کسب‌وکار اینترنتی از محصولات و دوره‌های آموزشی ما استفاده می‌کنند.

اعتماد؛ ساختنش سال‌ها طول می‌کشد، تخریبش چند ثانیه و ترمیمش تا ابد.

نظرات مشتریان © تمامی حقوق محفوظ است.

2015 - 2020

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map