کار های تبلیغاتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با کار های تبلیغاتی شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کدفرند یک پلتفرم آموزشی رایگان ساده و در عین حال کابردی برای کسانی است که تازه قدم به دنیای برنامه نویسی و کسب و کار گذاشته اند امروزه ردپایی شرکت های تبلیغاتی را می توان در موفقیت بسیاری از کسب و کارهای سنتی و اینترنتی به راحتی مشاهده کرد.

در این میان این شرکتها نیاز به نیروی انسانی و فرد متخصص دارند،چرا که بدون نیروی انسانی خلاق و متخصص نمیتوان به سادگی پیشرفت کرد.

در این پست می خواهیم با 10 شغل با درآمد بالا که با شرکتهای تبلیغاتی کار میکنند آشنا شویم.

پس برای اینکه یک ایده کسب و کار تبلیغاتی پرسود و عالی داشته باشید در این نوشتار با ما همراه شوید تا 10 شغل با درآمد بالا  که می‌توانید برای انجام آن از همین امروز برنامه‌ریزی کنید را بشناسید.

داشتن تخصص در زمینه طراحی گرافیکی چیزی است که شما می‌توانید به عنوان یک کسب و کار تبلیغاتی با کمترین امکانات شروع کنید.

البته می‌توانید از متخصصین این حوزه هم کمک بگیرید و مثلا یک گرافیست استخدام کنید.

در حالت کلی داشتن دانش فنی و خلاقیت و البته روحیه کسب و کاری برای انجام این کار لازماست.

خلاقیت یکی از مهمترین ارکان این شغل است توصیه میکنیم از دوره تمرین خلاقیت کدفرند استفاده کنید.

در دنیای مدرن امروز هر کسب و کاری چه کوچک و چه بزرگ نیاز به یک وب سایت دارد.

اما تنها داشتن یک وب سایت نمی‌تواند شما را نسبت به داشتن مشتریان خوب مطمئن کند.

بسیاری موضوعات مربوط به بخش فنی و نیز برند وجود دارد که برای ایجاد یک سایت به عنوان ابزار بازاریابی موثر باید بدانید.

در اینجا شما می‌توانید در نقش یک مشاور بازاریابی اینترنتی ظاهر شوید و آنچه را از برندسازی در فضای وب یا موتور جست‌وجوی گوگل می‌دانید برای مشتریان‌تان عرضه کنید.

تحقیقات بازار فعالیت برای هر کسب و کاری چه کوچک و چه بزرگ واقعا ضروری است.

ارائه خدمات تحقیقات بازار یک روش سودآور برای پول درآوردن از رشته‌ای است که شما در آن تخصص دارید.

حتما این ایده سودآور در حوزه کسب و کارهای مرتبط با تبلیغات و بازاریابی را امتحان کنید.

مشاور تبلیغات چاپی هر نوع خدماتی در زمینه فعالیت‌های چاپی مورد نیاز سازمان‌ها و شرکتها و اشخاص را ارائه می‌دهد.

در این حوزه خدمات هم شامل طراحی و هم چاپ می‌شود.

در این کسب و کار شما باید روی هزینه‌ها، قیمت تمام شده، عرضه و تقاضا، رقیبان مهم و مشهور و وضعیت اقتصادی و واردات اقلام مورد نیاز تمرکز و تحقیق کنید.

یکی از بهترین ایده های کسب و کارهای مرتبط با تبلیغات و بازاریابی مدل‌سازی سه بعدی است.

ساخت انیمیشن، یک محصول در دنیای واقعی را در قالب دیجیتالی برای مخاطب به ارمغان می‌آورد.

استفاده از کارهای سه بعدی و انیمیشن برای خدماتی نظیر معماری، یادگیری الکترونیکی، آشنایی با شخصیت‌ها و افراد و… بسیار عالی و کاربردی است.

یکی دیگر از کسب و کارهای مرتبط با تبلیغات و بازاریابی ساختن کمپین های تبلیغاتی است.

شما می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه آنلاین نظیر کمپین‌های موفق رسانه‌های مجازی، اپلیکیشن‌های مختلف، مختوای موبایل، ویدئوهای متفاوت، ارسال ایمیل و خبرنامه، بهینه‌سازی موتور جست‌وجوی گوگل، رسانه‌های آنلاین یا ترکیبی از برخی از این موارد را برای مشتریان خود برنامه‌ریزی و اجرا کنید.

تولید محتوای باکیفیت اطلاعات- محور که مشتری را جذب کند چالش بزرگ کسب و کار این روزها است که شما می‌توانید از این چالش به نفع خودتان بهره ببرید و در این حوزه فعالیت کنید.

شما می‌توانید یک کسب و کار تبلیغاتی را با نوشتن مقالات و متون جذاب آغاز کنید و سپس یک سازمان منسجم برای جذب مشتریان‌تان بسازید.

این یکی از سوآورترین ایده‌های کسب و کار تبلیغات است که چشم‌انداز بسیار روشنی دارد.

(دوره آموزش بازاریابی و تولید محتوای کدفرند).

افرادی که در زمینه عکاسی و فیلمبرداری تخصص دارند می‌توانند بدون نیاز به یک محیط کاری و از همان منزل خودشان به فعالیت در این حوزه بپردازند.

این یکی از سودآورترین ایده‌های کسب و کار تبلیغات است که نیاز به تجهیزات و امکانات مختصری دارد.

در خدمات مربوط به برندینگ محصولات شما برای ارائه اطلاعات مورد نیاز محصول برای خرده فروشی یا عمده فروشی باید طرح درست و کاملی بریزید.

هر کسب و کار کوچک یا بزرگ بر اهمیت سرمایه‌گذاری در برند تاکید دارد زیرا این ارزشمندترین و قدرتمندترین بخش کسب و کار است.

به عنوان یک مشاور تبلیغاتی فعال در حوزه بازاریابی و برندینگ می‌توانید برای ساخت یک برند قدرتمند فعالیت کنید و آنچنان در جهت شناسایی و ارائه این برند به مخاطبان خلاقیت به خرج دهید که بک برند انفجاری در ذهن مخاطبان نقش ببندد.

کدفرند یک پلتفرم آموزشی رایگان ساده و در عین حال کابردی برای کسانی است که تازه قدم به دنیای برنامه نویسی و کسب و کار گذاشته اند با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map