کتاب استراتژی تبلیغات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با کتاب استراتژی تبلیغات کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

با تکامل رسانه‌ها در طی چند سال گذشته، به ویژه با ظهور رسانه‌های تعاملی و رسانه‌های اجتماعی، فلسفه تبلیغات به طور قابل توجهی در حال تغییر است.

امروزه تقریباً همه کسب و کارها می‌دانند که روزهای قدیم، یعنی زمانی که به تبلیغات در تلویزیون، روزنامه، رادیو، بیلبورد و رسانه‌های این چنینی وابسته بودند، تمام شده است.

بنابراین استفاده از این نوع تبلیغات رو به کاهش است و رویکرد استفاده از تبلیغات از طریق فضای دیجیتال در حال جایگزینی روش سنتی است.

مشکل اصلی در دنیای واقعی این است که اکثر کسب و کارها نمی‌دانند امروزه بهترین استراتژی تبلیغات برای صنعت آنها کدام استراتژی است.

بنابراین آشنایی با انواع استراتژی‌های تبلیغاتی موثر در دنیای امروز امری ضروری است.

در این کتاب 3 استراتژی اصلی و اساسی تبلیغات، یعنی تبلیغات استاندارد، تبلیغات هدفمند و تبلیغات شخصی‌شده شرح داده می‌شوند.

هر کدام از استراتژی‌ها با جزئیات، مثال‌ها، روش‌های پیاده‌سازی و مزایا و معایب آن همراه است.

همچنین درک رفتار مصرف‌کننده و نحوه ایجاد پیام تبلیغاتی از طریق روش‌های نوین، موضوع بحث این کتاب است.

در نهایت در این کتاب نحوه تصمیم‌گیری برای اتخاذ بهترین استراتژی تبلیغاتی و روش‌های این کار بررسی می‌شود.

نام کتاب: استراتژی تبلیغاتی موثر نام لاتین: Effective Advertising Strategies for Your Business نویسنده: Cong Li سال چاپ: 2014 انتشارات: Business Expert نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

آژانس بازاریابی دیجیتال یوزتک، ارائه‌دهنده خدمات، آموزش‌ها و راهکارهای بازاریابی دیجیتال در زمینه‌های طراحی و توسعه وب و اپلیکیشن، سئو و بازاریابی موتورهای جست‌و‌جو، تحلیل دیجیتال، برندسازی دیجیتال، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی است.

ما به شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی بهتر دیده شوید.

آدرس: کرج، ابتدای بلوار موذن، روبروی دانشگاه آزاد، ساختمان خلیج فارس، پلاک 63، واحد 10 شماره تماس1: 09121442355 شماره تماس2: 09121442355 آدرس ایمیل: info@usetech.

org کانال تلگرام: usetechorg@ اینستاگرام : usetechorg ساعات کاری: 9:00 الی 17:00 کد تایید *

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map