کتاب برندینگ شخصی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با کتاب برندینگ شخصی شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۱۲,۰۰۰ تومان شما می‌توانید در صورت موجود نبودن کتاب چاپی، نسخه PDF یا صوتی آن را سفارش دهید یا با اسفاده از لینک مستقیم زیر هر دو نسخه صوتی و PDF را با تخفیف 30 درصدی ویژه نوروز 99 سفارش دهید: سفارش نسخه صوتی و PDF با تخفیف 30 درصدی نویسنده: محمد ظهره‌وند فرمت: کتاب رقعی در 128 صفحه انتشارات: کلید آموزش سال انتشار: 2018 شابک: 1-099-274-600-978 قیمت: دوازده هزار تومان در انبار موجود نمی باشد   *** هدف از توسعه برند شخصی این است که در قلب و ذهن افرادی که به تخصص ما نیاز دارند، جایگاه ویژه‌ای داشته باشیم و از نتایج مثبت آن در بهبود زندگی و کسب‌و‌کار خود بهره‌مند شویم.

هریک از ما می‌تواند با توسعه دانش، تخصص و مهارت خود، پیشرفتِ شغلی داشته باشد اما الزاماً به یک فرد فوقِ‌ موفق با شخصیتِ کاریزماتیک، مشهور و محبوب که لازمه یک برند شخصی مثبت و قوی است، تبدیل نمی‌شود.

برای تبدیل شدن به یک برند مثبت و قوی علاوه بر کسب تخصص در حوزه خود باید با هنر خودشناسی، زیبایی‌شناسی، آموزش، بازاریابی و تبلیغات آشنا شویم.

***   پیشگفتار فصل ۱.

دیدار با برند شخصی فصل ۲.

تعیین مسیر توسعۀ برند شخصی فصل ۳.

موانع راه و عبور از هفت‌خوان بت‌پرستی فصل ۴.

عبور از دنیای درونی فصل ۵.

حضور در دنیای بیرونی نویسنده: محمد ظهره‌وند فرمت: کتاب رقعی در ۱۲۸ صفحه انتشارات: کلید آموزش سال انتشار: ۲۰۱۸ شابک: ۱-۰۹۹-۲۷۴-۶۰۰-۹۷۸ قیمت: دوازده هزار تومان مشغله‌ها و سرگرمی‌های زندگی روزبه‌روز بیشتر می‌شوند، آن‌قدر که دیگر فرصت نمی‌کنیم برای ساعاتی همه‌چیز را متوقف کرده و فقط فکر کنیم.

شاید چند ساعت تفکر، مسیر چندین ساله زندگی ما را متحول کند و در مقابل، غرق شدن در مشغله‌ها و سرگرمی‌های زندگی، باعث مرگ برند شخصی ما و حسرت خوردن در روزهای کهن‌سالی شود.

اگر جزء یکی از گروه‌های زیر هستید، بدین معنی است که برند شخصی شما مرده است: * در حال حاضر شغلی ندارید و نمی‌دانید به چه‌کاری علاقه‌مند هستید.

* از کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید لذت نمی‌برید و در ساعات پایانی کار مدام به ساعت خود نگاه می‌کنید.

* از این‌که ریسک کرده و به‌منظور پرداختن به کار موردعلاقه‌تان، از کار فعلی خود استعفا دهید می‌ترسید.

* به کار خود علاقه دارید و در آن مهارت بالایی کسب کرده‌اید، اما کمتر از توانایی‌تان درآمد کسب می‌کنید.

* نمی‌توانید به‌اندازه کافی برای محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید مشتری جذب کنید.

علت نام‌گذاری این کتاب با عنوان رستاخیزِ برند شخصی این است که در آن راهکارهایی ارائه می‌شود تا برند شخصی دوباره جان بگیرد و شکوفا شود.

در فصل اول با مفهوم برندینگ شخصی آشنا می‌شوید.

اگر فردی مفهوم برندینگ شخصی را نداند، ممکن است اقداماتی انجام دهد که به‌شدت به ضرر او و تخریب کنندۀ برند شخصی‌اش باشد.

در فصل دوم با هنر فکر کردن و تصمیم‌گیری در حوزه برند آشنا می‌شوید و مسیرِ حرکت خود را انتخاب می‌کنید.

در فصل سوم از موانع راهِ توسعهٔ برند شخصی مطلع می‌شوید.

این موانع آن‌قدر شیرین هستند که باعث شده‌اند بسیاری از افراد در میانهٔ راه، مأموریت و چشم‌انداز خود را فراموش کنند و در دام آن‌ها بیافتند.

در فصل چهارم نگاهی عمیق به درون خود می‌اندازید و با توجه به معیارهایی که برای شما ارزشمند هستند، مأموریت و چشم‌انداز زندگی خود را کشف می‌کنید و می‌فهمید که به دنبال چه چیز هستید.

در فصل پنجم با نکاتی آشنا می‌شوید که با رعایت آن‌ها می‌توانید موقعیت و تصویر برند شخصی خود را در ذهن مخاطبان متمایز کنید.

خواندن این کتاب به شما کمک می‌کند در ذهن و قلب مخاطبان خود، جایگاه ویژه‌ای پیدا کنید و درزمینۀ موردعلاقه‌تان به‌سرعت پیشرفت کنید.

        هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * وب‌سایت برند شخصی به شما کمک می‌کند علائق و استعدادهای خود را کشف کنید، به بهترین شکل توسعه دهید و از آن درآمد کسب کنید.

آموزش‌های ما: 1.

کتاب‌های تالیفی و ترجمه 2.

محصولات آموزشی 3.

ارائه مشاوره حضوری و تلفنی تلفن: 28423036-021 فکس: 28423037-021   اگر نیاز به استخدام منشی مطب دارید حتما این مطلب را مطالعه بفرمایید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map