کتاب تبلیغات پنهان در بازاریابی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با کتاب تبلیغات پنهان در بازاریابی مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  کتاب تبلیغات پنهان در بازاریابی به انواع تبلیغات می پردازد.

شاید ما تبلیغ را تنها پیامهای بازرگانی ، بیلبوردهای تبلیغاتی و.

.

.

بدانیم اما انواع بسیار گسترده تری از تبلیغات وجود دارد.

باید بدانیم تبلیغ تنها وجهی که ما میبینیم نیست بلکه شامل زوایای بسیار گسترده تری می باشد و علمی بسیار پیچیده در ورای این تبلیغات وجود دارد تا با دیدن آن تاثیر بسیار عمیقی در ذهن مخاطب بگذارد.

کتاب تبلیغات پنهان در بازاریابی به تمامی این موارد و روش ها می پردازد.

  شما می توانید با خرید کتاب تبلیغات پنهان در بازاریابی از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید خرید کتاب Penguin Active Reading 3 The Incredible Journey نویسنده: Sheila Burnford انتشارات: longman بانک کتاب یکتامهر با مدیریت سید امیرمحمد عاقلی و با داشتن حرفه ای ترین و به روزترین تیم تهیه و عرضه کتاب، با در اختیار داشتن کامل ترین بانک کتاب در کلیه زمینه ها، امکان خرید اینترنتی کتاب های موردنیاز شما عزیزان را تنها با چند کلیک فراهم آورده است.

بانک کتاب یکتامهر امکان خرید کتاب به صورت تلفنی و خرید اینترنتی کتاب های موردنیاز شما عزیزان را فراهم آورده است و شما می توانید تنها با چند کلیک و یا یک تماس، کتاب موردنیازتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map