کتاب راه اندازی استارت آپ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با کتاب راه اندازی استارت آپ در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آموزش بازاریابی رهسو - آموزش بازاریابی و فروش | مدلسازی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی ۱۲,۰۰۰ تومان در خلاصه کتاب راه اندازی استارت آپ در ۷ روز، به نکات و اصول ارزشمندی اشاره می‌شود که در مورد هر کدام از آنها یک کتاب نوشته شده است.

به جرات می‌توان گفت با دقت بر مطالب آن می‌توانید کسب و کاری اصولی بنا کرده و با دوری از اشتباهات مهلک، موفقیت خود را تضمین کنید.

دن نوریس کارآفرین سریالی، بازاریاب برگزیده محتوا، سخنران بین المللی، با ارائه دو اثر تحت عنوان راه اندازی استارت آپ در ۷ روز و ماشین محتوا و … جزء مؤلفین ده کتاب پرفروش آمازون در زمینه کسب و کارهای کوچک است.

  صبر کنید! اشتباه نکنید، این یک عنوان فریبنده نیست! بلکه واقعیت است.

نویسنده بعد از سال‌ها تلاش برای کارآفرین شدن و شکست‌های بسیار، تنها یک هفته زمان داشته که از آخرین فرصت خود استفاده کند.

او بر سر دوراهی قرار می‌گیرد.

کارآفرینی را رها کرده، شغلی در شهر دیگری انتخاب کند و مسیر زندگی اش را به کلی تغییر دهد یا اینکه تا آخر هفته، ایده استارتاپی خود را پیاده کند.

خوشبختانه او موفق می‌شود کاری را که در پروژه قبلی خود در یک سال نتوانسته بود عملی کند در یک هفته انجام دهد.

او بعد از این یک هفته، هر ماه شاهد ۱۵ درصد رشد در کسب و کار خود بود.

      ترجمـه اختصاصـی وبسـایت رهسـو تعداد صفحه: ۶ صفحه متن خلاصه کتاب حجم فایل: ۷۰۵ کیلوبایت، pdf کتابهای دن نوریس: مهدی عباسلو (مالک تایید شده) – 30 f خلاصه این کتاب به نکاتی اشاره دارد که هر کدام چراغ راهنمایی در مسیر مدیریت کسب و کارهای نوپا هستند.

مهدی عباسلو – 18 f لطفا ما را از نظرات خود بهره مند کنید! .

فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

خوش آمدید! وارد حساب کاربری خود شوید.

چیزی خاص را وارد کنید: بازیابی رمز عبور رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد! لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map