کتاب زرد بازاریابی شبکه ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با کتاب زرد بازاریابی شبکه ای در سطح اینترنت خودتان را برای فروش بیشتر آماده کنید. با تبلیغات اینترنتی روی تمامی دستگاه هایی که به اینترنت متصل هستند تبلیغ شوید و از طریق آن به جذب مشتری بپردازید.

از مهمترین تکنیک های بازاریابی، سئو سایت است که شما با دارا بودن یک وب سایت با وب اپلیکیشن فروشگاهی یا خدماتی و یا شرکتی علاوه بر تبلیغات شروع به تولید محتوا و تعریف دقیق از محصولات یا خدمات تان میکند که به اصطلاح از این طریق بازاریابی هدفمند برای جذب مشتری هدفمند را انجام میدهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های مد نظر خود دسترسی پیدا کنید مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

### دانلود کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای pdf دانلود کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای pdf توضیحات : دانلود کتاب کامل موفقیت یا شکست در 90 روز اول نتورک مارکتینگ و رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای با کیفیت عالی در قالب pdf که در 130 صفحه برای شما دوستان عزیز تهیه شده.

موفق باشید.

این کتاب شامل 13 فصل می باشد که به شرح زیر .

.

.

دریافت فایل برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map