کلاس طراحی سایت در یزد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با کلاس  طراحی سایت در یزد کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکی از روش های کسب درآمد در دنیای امروز، استفاده از اینترنت و فضای مجازی است.

از مزیت های جذاب این روش درآمد زایی عدم نیاز به حضور در دفتر یا شرکت خاصی است.

با این روش هر کسی میتواند از خانه خود وارد دنیای کسب و کار شود با طراحی سایت در بستر اینترنت اقدام به درآمد زایی کند.

بسیاری از افراد بر این باورند که برای یک طراح سایت شدن حتمی نیاز به دانستن علم برنامه نویسی است.

اما با ظهور سیستم های مدیریت محتوا (CMS) رویای طراح سایت شدن از همیشه آسان تر شده است.

مزیت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا رایگان بودن آن ها می باشد و این که میلیون ها برنامه نویس روزانه در حال توسعه این سیستم ها هستند.

از همه مهم تر این که هر کسی میتواند بدون دانش برنامه نویسی و شرکت در کلاس آموزش طراحی سایت در یزد، آموزش نحوه کار با این سیستم ها را به طور کامل فرا گرفته و تبدیل به طراح حرفه ای سایت شود.

مهم ترین چیزی که قبل از شروع آموزش های طراحی سایت باید به آن توجه کرد این است که شما باید از منابع بروز و قابل اعتماد استفاده کنید.

افراد زیادی وجود دارند که خود را یک طراح سایت میدانند اما از میان آن ها تعداد محدودی را میتوان یافت که از علم جدید و کامل بهره منده باشند.

لذا امروزه دیگر نمیتوان با مطالعه چندین مقاله در سطح اینترنت و یا به صورت تجربی علم طراحی سایت را یاد گرفت.

گروه تاچ با تجربه طراحی و راه اندازی وب سایت های شرکتی و فروشگاهی متنوع در طول این سال ها تصمیم گرفته است تا با برگزاری کلاس آموزش طراحی سایت در یزد، مهارت طراحی سایت با وردپرس را به شما عزیزان منتقل کند.

روش هایی که در کلاس آموزش وردپرس این دوره بیان خواهد شد جدای از مباحث صرفا تئوری و منسوخ است.

در این دوره مطالبی گفته و بررسی خواهد شد که به طور قطع در پروژه های واقعی با آن ها رو به رو خواهید شد.

در دوره آموزش طراحی سایت در یزد ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک وب سایت را با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی کنیم و آن را به درآمد میلیونی در ماه برسانیم.

در ابتدا ما تمام دانش و ابزار های مورد نیاز برای طراحی یک وب سایت را به شما آموزش خواهیم داد.

سپس خواهیم گفت که چگونه فروش اینترنتی را با درگاه های پرداخت ایرانی به سایت خود اضافه کنیم.

در نهایت از آن جایی که دیگر وب سایت ما منبع درآمد برای ماست پس بحث امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه میتوان سایت خود را ضد هک و ایمن کرد.

تنها راه دسترسی به موفقیت، از طریق آموزش است.

“پیتر دراکر” کسب درآمد از وردپرس هاست و دامنه شروع وردپرس پوسته وردپرس کار با پوسته وردپرس گرافیک حرفه ای تنظیمات تکمیلی پلاگین وردپرس فرشگاه ساز وردپرس تکنیک های پایانی هر فردی که بخواهد از طریق دنیای مجازی به کسب در آمد بپردازد، اگر از دانش کافی برخوردار نباشد بعد از مدتی خسته خواهد شد و دست از تلاش برخواهد داشت.

از آنجایی که آموزش های این دوره حاصل تجربه چندین سال فعالیت در این زمینه است.

به شما کمک خواهد کرد که با سرعت بسیار بیشتر نسبت به روش آزمون و خطا توسط خود فرد به موفقیت و درآمد رسید.

این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟ برای شرکت در این باید چه چیز‌هایی بدانیم؟ دوره در کجا برگزار میشود؟ با یادگیری مباحث این دوره، می‌توان طراح سایت شد؟ با وجود این همه اطلاعات سئو و وردپرس در سطح اینترنت چه لزومی به شرکت در این دوره است ؟ من یک مغازه دارم، میتوانم در این دوره شرکت نمایم؟ آیا قیمت این دوره مناسب است؟ تمام دانشجویان دوره آموزش طراحی سایت در یزد پس از ثبت نام از طریق راه های ارتباطی زیر با مدرس دوره در تماس خواهند بود و با توجه به وبسایتی که در طول دوره کار میکنند میتوانند از مدرس راهنمایی بگیرند.

پشتیبانی به 3 روش:   ثبت نام در دوره گروه تاچ دیجیتال مارکتینگ برندینگ تماس با ما © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به گروه تاچ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map