استراتژی بازاریابی هدفمند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با استراتژی بازاریابی هدفمند در صدر بازارتان قدم بزنید. بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ مهم ترین بخش یک وب سایت در جهت کسب درآمد برای شرکت میباشد که امروز کارفرمایان محترم باید به صورت دقیق به آن توجه کنند. سئو سایت یکی از مهمترین بخش های بازاریابی اینترنتی است که از طریق آن مخاطبان با جستجو در گوگل کلمه مرتبط با کسب و کارتان را جستجو میکنند و پس از آوردن نتیجه از طرف گوگل اگر شما در صفحه اول گوگل باشید اینجاست که وارد یک بازار بالقوه جهت فروش محصول یا خدمات تان میشوید.

شرکت سیماگر یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی سایت و سئو سایت و بازاریابی اینترنتی با دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دیجیتال مارکتینگ یلدا ۳ آذر ۱۳۹۷ دیجیتال مارکتینگ ارسال دیدگاه 642 بازدید ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ فهرست مطالب از آنجایی که رقابت های تجاری اقشار مختلف جامعه در هر صنف و زمینه شغلی زیاد شده است، امروزه صاحبان کسب و کار برای ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریانشان ناچارند که روش‌های جدید و بازارهای جدید پیدا کنند.

بازار، مشتریان جدید به همراه می‌آورد و در حقیقت حیات هر کسب و کاری در گرو مشتریانی است که دارد و در آینده ممکن است بدست بیاورد.

بازاریابی هدفمند یک استراتژی جدید برای کمک به بقای کسب و کارهاست.

با استفاده از بازاریابی هدفمند ابتدا هر کسب و کار شناسایی و آنالیز می‌شود سپس نقاط ضعف و قوت آن بررسی می‌گردد و مشخص می‌شود که مشتریان آن کسب و کار چه کسانی هستند و برای جذب آنان باید چه کرد.

بازاریابی هدفمند هزینه چندانی ندارد و به راحتی و بدون در نظر گرفتن بزرگی یا کوچکی یک کسب و کار می‌توان آن را رونق بخشید.

به طور کلی به مجموعه فعالیت‌هایی که به صورت منظم و یکپارچه در فضای اینترنتی برای تبلیغ یک کسب و کار استفاده می‌شوند بازاریابی آنلاین گفته می‌شود ولی هدفمند شدن آن به این صورت است که با توجه به کلمات دلخواه، منطقه جغرافیایی مورد نظر، اصناف و بازار هدف مشخص، این اقدامات تبلیغات ی صورت می‌گیرد.

شاید شما صاحب یک شرکت، موسسه، یک شغل آزاد و … هستید، اما آیا می‌دانید که در چه جاهایی باید حضور فعال داشته باشید و یا آیا می‌دانید مشتریان شما چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند؟ انتظارات و خواسته‌های آن‌ها از شما چیست؟ پاسخ این سوالات بسیار ساده است.

جایی که بیشترین تجمع افراد را دارد و مردم بیشتر اوقات روز خود را سپری می‌کنند همان جاییست که ممکن است پر باشد از مشتریان بلقوه کسب و کار شما.

بنابراین تعریفی که گفته شد با در نظر گرفتن سبک زندگی امروز، اغلب افراد وقت خود را در فضای مجازی از جمله سایت‌های اینترنتی می‌گذرانند و می‌خواهند نیازهای روزمره خودشان را در کمترین زمان به شکل اینترنتی تامین نمایند.

هرکاربر اینترنتی هر نیازی که داشته باشد ابتدا آن را در گوگل جستجو می‌کند، بنابراین اگر شما جزو آن دسته از کسب و کارها هستید که از تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز) استفاده می‌کنید، بیشترین شانس را برای دیده شدن در میان رقبا خواهید داشت.

چرا که لینک سایت شما در ۱۰ نتیجه ابتدای گوگل می‌آید و طبق آمار ۸۴ درصد از کاربران از صفحه اول گوگل فراتر نمی‌روند.

جای دیگری که کاربران در آن حضور فعال دارند سایت‌های فروشگاهی است.

دغدغه‌ها و مشغله‌های زندگی فرصتی را برای افراد باقی نمی‌گذارند تا بتوانند برای تهیه خدمات و کالاهای مصرفی خود به صورت حضوری اقدام به خرید کنند چه بسا افرادی هم هستند که در شبکه‌های اجتماعی مرتبا در حال گشت و گذار هستند و بخش عمده‌ای از نیازمندی‌هایشان را از کانال‌های تلگرام و اینستاگرام تهیه می‌کنند.

هر فرد امروزه به راحتی با داشتن یک گوشی همراه هوشمند می‌تواند تنها در چند لحظه از قیمت اجناس در چندین فروشگاه و مراکز خرید مطلع شود.

بنابراین وقتی تنها عده کمی از افراد در دنیای حقیقی حضور دارند ما نیز باید کسب و کار خود را به فضایی که آن‌ها هستند انتقال دهیم وبه شیوه آنلاین محصولات و خدمات خود را به فروش برسانیم.

بازاریابی الکترونیکی به منزله یک فرصت بی نظیر برای صاحبان مشاغل است.

اگر شما مثلا یک فروشگاه لوازم خانگی دارید با در نظر گرفتن بهترین شرایط ممکن است روزی ۵۰۰ نفر به فروشگاه شما بیایند و در میان آن‌ها شاید ۱۰۰ نفر به خرید اقدام کنند.

امکان ورود بیش از ۳۰ نفر به طور همزمان وجود ندارد.

از طرفی روزهای تعطیل فروشگاه شما بسته است و هیچ فروشی نخواهید داشت.

ممکن است چند روزی را دچار مشکل یا بیماری شوید و نتوانید در فروشگاه را باز کنید.

تنها در شهری که ساکن هستید اجناس خود را می‌فروشید.

صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۱ شب فروشگاه شما باز است.

اما حال تصور کنید که شما یک فروشگاه اینترنتی دارید یا یک کانال اینستاگرام یا تلگرام دارید که در آن به شکل آنلاین و به راحتی کالاهای خود را می‌فروشید.

دیگر ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز باز هستید.

نیازی به حضور در فروشگاه ندارید.

مشتریانتان به راحتی جنس ها را با قیمت های به روز شده سایر فروشگاه‌ها بررسی می‌کنند و اگر شما قیمت مناسب یا شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته باشید از شما خرید می‌کنند.

برای شما پیام می‌نویسند و نقاط مثبت و منفی کالا یا خدماتتان را بازگو می‌کنند.

حتی ممکن است از شهرها یا کشورهای دیگر سفارش بگیرید چون دنیای اینترنت هیچ محدودیتی برای شما ندارد.

در روز بجای ۵۰۰ نفر میلیون ها نفر می‌توانند همزمان وارد فروشگاه شما شوند.

با گذاشتن هشتگ‌های مناسب زیر پست‌های تبلیغاتی خود می‌توانید افرادی را که واقعا نیاز به محصولات یا خدمات شما دارند را به شکل هدفمند بیابید.

با استفاده از سئو و تنها با نوشتن یک مقاله مفید می‌توانید افراد را به صنف خود جذب کنید.

تعامل با مشتریان بدون هیچ هزینه‎ای صورت می‌گیرد.

آگهی روزنامه، تراکت، بازاریابی تلفنی، تلویزیون، مجلات، بازاریابی حضوری، ارسال ایمیل و اس ام اس انبوه و بنرهای سطح شهرروش‌های سنتی بازاریابی هستند که در کنار روش نوین بازاریابی، تحت عنوان دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) می‌توانند کمک کننده باشند.

فردی که کاتالوگ شما، بنر سطح شهر شما را ببیند و یا آگهی تان را در روزنامه پیدا کند ممکن است از طریق این نسخه‌های چاپی سایت شما را نیز پیدا کند، کانال اینستاگرام و یا راه ‌های تماس با شما همچون شماره تماس و ایمیل را نیز پیدا کند و رفته رفته او نیز به جمع بزرگ مشتریان آنلاین شما می‌پیوندد.

دیجیتال مارکتینگ یلدا همراه همیشگی شماست تا کسب و کار خود را رونق دهید و تا رسیدن به رویاهایتان آسوده خاطر گام بردارید رسالت ما افزایش سود و ارتقای اعتبار شما است بنابراین قبل از هر اقدامی ابتدا با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره کنید.

برچسببازاریابی هدفمند دیجیتال مارکتینگ فهرست مطالب1 ۱۳ عامل مهم در رتبه بندی موتور جستجوی گوگل2 ۱- کیفیت محتوا3 ۲- … نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وبسایت لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: دیجیتال مارکتینگ یلدا دسترسی سریع طراحی و پیاده سازی توسط : دیجیتال مارکتینگ یلدا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map