لوگو برای شرکت طراحی سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با لوگو برای شرکت طراحی سایت شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با لوگو برای شرکت طراحی سایت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بر روی ۱۵ نمونه اول کلیک کنید و ایده طراحی آن ها را مشاهده نمایید مشاوره رایگان و سفارش در گروه ما کلیه پروژه ها از دیدگاه قوانین برندسازی تحلیل و بررسی شده و توسط طراحان ارشد ایده پردازی و پیاده سازی می شود.

مشتریان ما نام های تجاری هستند که به اهمیت تصویر برند پی پرده اند و به دنبال ارتقا جایگاه برندشان و تحول بصری آن در ذهن مخاطبان هدفش می باشند.

مقالات و آموزش ها ۵ ویژگی یک نمونه لوگو حرفه ای طراحی لوگو یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در موفقیت محصول است.

کیفیت بالای محصول، توزیع مناسب کالا و تبلیغات خلاق در رسانه ها و … همه و همه یک هدف واحد را دنبال می کنند و آن هم تثبیت نام تجاری محصول در ذهن مصرف‌کنندگان است.

حال اگر در طراحی آرم و لوگو، به گونه ای رفتار کنید که با ساختار ذهن مصرف کننده در تقابل باشد، مسلما هزینه های برندینگ و جایگاه سازی افزایش یافته و برند شما را با چالشی وصف ناپذیر دچار می کند.

از این رو است که شرکت های بزرگ در طول بقای کسب کارشان بارها و بارها نمادها و نوشتارشان را بهینه سازی کرده اند.

قانون مهم در طراحی لوگو می گوید متمایز بودن بر زیبایی اولویت دارد.

به نمونه لوگو شرکت اپل نگاه کنید.

در طراحی نشان تجاری قدیمی اپل از شش رنگ متفاوت استفاده شده بود.

حال وقتی این دو نشان را با هم مقایسه می‌کنید شاید به این نتیجه برسید که آرم قدیمی اپل زیباتر جلوه می کند.

اما حقیقت آن است که در شلوغی تبلیغات امروز نماد رنگارنگ محکوم به شکست است از این رو است که سفیدِ اپل در مقابل رقبا، خودنمایی می کند.

مغز مصرف کنندگان به صورت فطری از شلوغی و پیچیدگی گریزان است، و هرچقدر المان‌های بصری در طراحی آرم به اشکال هندسی ساده همچون مستطیل، دایره و … نزدیک باشند جذابیت های بصری آنها در نگاه بیننده افزایش می یابد.

روند ساده سازی لوگوی شرکت مرسدس بنز از سال ۱۹۰۲تا کنون گواهی بر این موضوع است.

نشان تجاری مرسدس بنز نماد یک نمونه لوگو ساده و قدرتمند است آنچه به یک نمونه لوگو خوب، اعتبار می بخشد وجود پشتوانه فکری قدرتمند در طراحی آن است.

ایده بصری، کاملا باید منطبق بر ایده کلامی برند تدوین گردد به گونه ای که بتوان با چند واژه ساده آن را صدا زد مانند بطری کمر باریک کوکاکولا، مانند صورتک خندان پپسی، مانند ستاره سه پر بنز و ….

از آنجایی که دو چشم ما در کنار هم و به صورت افقی قرار گرفته است تصاویری که به صورت افقی دیده می شوند زیباتر به نظر می رسند، و اوج این جذابیت بصری زمانی رخ می دهد که نماد بصری در قالب یک مستطیل فرضی به نسبت عرض ۱/۶۱۸ و ارتفاع ۱ گنجانده شود.

این نسبت همان عدد فی است که به عنوان نسبت طلایی از آن یاد می شود .

طراحی لوگوی اسم رولکس، فدکس، هیوندای می توانند به عنوان نمونه لوگو حرفه ای نام برده شوند این یک واقعیت است : به خاطر سپردن هویت بصری که از دو رنگ تشکیل شده سخت تر است از هویتی است که از یک رنگ بوجود آمده است.

و یادآوری طراحی لوگو که از بیش از دو رنگ تشکیل شده تقریبا غیر ممکن است.

در انتخاب رنگ لوگوی برند بهتر آن است که اگر شرکت اول طبقه بندی هستید از سمبلیک ترین رنگ و باز تکرار می کنم از یک رنگ استفاده کنید و اگر اول طبقه بندی نیستید حتما از رنگ متمایز رقبا بهره بگیرید حتی اگر رنگ انتخابی مرتبط با موضوع فعالیت نباشد.

مانند موفقیت طراحی هویت بصری استار باکس در مقابل رقیبش دانکین دوناتس و یا رنگ قرمز کوکاکولا در مقابل قرمز و آبی پپسی و … هدف نهایی ایده پردازان افزایش دانش و ارتقاء سطح بصری برندهای کشور سربلندمان ایران است.

وظیفۀ حرفه ایی ما حکم می‌کند تا راه های اشتباه جایگاه‌سازی بصری برند را به حداقل کاهش دهیم (درباره ما…)

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map