طراحی سایت شبیه دیوار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت شبیه دیوار شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

اگر به دنبال طراحی سایت نیازمندی و ثبت آگهی خریدوفروش اجناس نو و کارکرده مانند وب‌سایت دیوار هستید و می‌خواهید که سایتی با ظاهری جذاب، ساده و کاربردی داشته باشید، بسته طراحی سایت آگهی به همراه اپلیکیشن رایگان بهترین گزینه برای شما می‌باشد دایرکتوری های آنلاین یا آگهی نامه اینترنتی ، وب سایت هایی هستند که مجموعه ی از اطلاعات را به صورت خاصی دسته بندی می کند .

برخی از این وب سایت ها اطلاعات خود را به با قیمتی بسیار پایین به فروش می رسانند .

برای مثال ، فرض کنید شما در زمینه ی املاک فعالیت می کنید و به عنوان یک مشاور املاک می خواهید کسب و کار خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید ، برای این کار شما نیاز به یک دایرکتوری املاک مانند : باباملکی دارید که بر روی برخی از کلمات کلیدی مهم ، در گوگل صفحه اول باشد .

هر شخصی ( مشاور املاک یا فرد عادی ) که بخواهد در وب سایت شما یک آگهی ویژه ثبت کند ، باید مبلغ اندکی را پرداخت کند .

این افراد در واقع از موقعیت شما در صفحه ی اول گوگل ، برای دیده شدن هر چه بیشتر خود استفاده می کنند .

هرچه افراد بیشتری در وب سایت شما آگهی ویژه ثبت کنند ، شما به سود بیشتری دست خواهید یافت .

فقط کافیست شماره تماس یا ایمیل خود را برای ما ارسال کنید، کارشناس ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت گروه همیار توسعه در کنار طراحی سایت آگهی و دایرکتوری به شما یک اپلیکیشن اندروید به‌عنوان هدیه تقدیم می‌کند تا بتوانید هرچه بیشتر فعالیت خود را گسترش دهید.

با ساخت یک اپلیکیشن مناسب برای سایت خود می‌تواند از محبوبیت بی‌نظیر اپلیکیشن های موبایل بهره ببرید و مشتریان بیشتری را جذب فعالیت خود کنید.

طراحی اپلیکیشن علاوه بر اینکه باعث می‌شود کاربران شما به‌سادگی به مطالب شما دسترسی داشته باشند.

بلکه باعث ایجاد یک ارتباط دوطرفه بین شما و مخاطبانتان می‌شود.

و از طرف دیگر جامعه مخاطبین قابل‌توجه اپ های موبایلی که روزبه‌روز رو به افزایش است را می‌توان یکی از مزایای اپلیکیشن دانست یکی از ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد ایجاد یک وب‌سایت دایرکتوری و آگهی در اینترنت است.

شما حتی بدون داشتن تخصصی در این رشته هم می‌توانید سایت خود را ایجاد کرده و شروع به درآمدزایی کنید.

سایت آگهی شما می‌تواند دارای یک یا چند حوزه فعالیت باشد مانند: املاک، خودرو، مواد غذایی و….

البته شما می‌توانید بعد از گذشت مدتی کسب‌وکار خود را گسترش داده و هر نوع فعالیتی را در سایت خود پوشش دهید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی اگر کسی بخواهد خانه‌ای اجاره کند قبل از مراجعه به املاک به سایت‌های دایرکتوری و آگهی سر میزند.

در حال حاضر می‌توان در حوزه خدمات سرویس‌های مختلفی را در اینترنت یافت که این نشان از بازار پرسود این نوع فعالیت می‌دهد.

برخی از راه‌های کسب درآمد از وب‌سایت دایرکتوری که شامل موارد زیر می‌باشد: نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت آگهی و دایرکتوری نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت آگهی و دایرکتوری نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت آگهی و دایرکتوری نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت آگهی و دایرکتوری نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت آگهی و دایرکتوری نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت آگهی و دایرکتوری نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت آگهی و دایرکتوری تیم ما با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات گسترده پشتیبانی، آموزش، سئو و بهینه سازی، گرافیک و محتوا، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

تهران, پاسداران, گل نبى, خیابان ناطق نورى (شمالی), نبش کوچه علیزاده آذر, پلاک 20, ساختمان پزشكان نگين زمرد, ط ٣, واحد ۷, کد پستی : 0912-8238263 ۰۲۱-0912-8238263 ۰۲۱-0912-8238263 0912-8238263 سیماگرhamyar.

dev شماره همراه خود را بصورت کامل وارد نمایید مثال : 0912-8238263 نام کاربری یا آدرس ایمیل * گذرواژه * مرا به خاطر بسپار ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ آدرس ایمیل * گذرواژه * عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map