استارت اپ در آرماق ایرلند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

استارت آپ تعریفی عمومی یک مجموعه از نفرات جهت برپایی یک ایده یا طرح تجاری که متشکل از تخصص های گوناگون است میباشد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ها استارت آپ بیس میباشد که با تجربه پیاده سازی سیستم های توزیع شده توانایی اجرایی کردن و قوی کردن نرم افزار یا همان سرویس اپلیکیشن را دارا میباشد .

با استارت اپ در آرماق ایرلند شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

شرکت سیماگر با تکیه بر تیم جوان و مجرب در زمینه برنامه نویسی و مارکتینگ آماده خدمات رسانی در سراسر ایران و کشور های همسایه میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

«باید دیوانه باشید تا از این فرصت بی‌نظیر سرمایه‌گذاری استفاده نکنید، فرصتی که در دوست‌ترین کشور دنیا نسبت به کسب‌وکار فراهم شده، آن‌هم با جوان‌ترین و کارآمدترین نیروی کار در اروپا» این را بیل کلینتون رئیس‌جمهور اسبق ایالات‌متحده امریکا در فوریه سال 2012 و در مجمع سرمایه‌گذاری در ایرلند گفته است.

ایرلند خانه بسیاری از شرکت‌های فناوری‌محور برتر و استارت‌آپ‌های دنیاست.

رتبه این کشور در رده‌بندی فوربس از کشورهای مناسب برای راه‌اندازی کسب‌وکار هشتم است.

9 شرکت از ده شرکت برتر فناوری‌محور در حوزه درمان مثل بوستن ساینتیفیک یا مدترونیک حضور پررنگی در ایرلند دارند.

24 شرکت برتر داروسازی مثل پفی زار، آمگون، جانسون و جانسون، روشه، نوراریتس، سانوفی، بریستولمایر هم در ایرلند فعالیت چشم‌گیری دارند.

این حضور شامل ده شرکت برتر دیجیتالی جهان یعنی اپل، مایکروسافت، گوگل، توییتر، اچ‌پی، دراپ باکس، اینتل و فیس‌بوک و دیگران هم می‌شود که ایرلندی‌ها جمع بزرگی از کارکنان آن‌ها را شکل می‌دهند.

درواقع این شرکت‌های بزرگ برای دسترسی به نرخ‌های مالیاتی جذاب، انتفاع از حضور در منطقه یورو، دسترسی به استعدادهای بین‌المللی و زندگی با کیفیت به ایرلند آمده‌اند.

ایرلند هم چنان حامی شمار زیادی از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپاست.

بسیاری از کسب‌وکارهای نوپای ایرلندی راه‌حل‌های کلود بیس مثل پلتفرم‌های خدماتی و نرم‌افزارهای زیرساختی را فراهم کرده‌اند.

در چند سال گذشته استارت‌آپ‌های مرتبط با هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء در حال رشد است.

بااین‌حال مجموعه‌ای از مزایا و معایب برای کسب‌وکارهای نوپا در مراحل اول فعالیت در ایرلند وجود دارد.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های کار در ایرلند این است کسب‌وکارهای نوپا و استارت‌آپ‌های تازه‌کار می‌توانند از اکوسیستم بی‌نظیر که شتاب‌دهنده و انکوباترها، سرمایه‌گذاران و فضای اداری و.

.

.

را شامل می‌شود استفاده کنند.

این اکوسیستم ان‌دی‌آرسی، نوا یوسی‌دی، لانچ باکس، داگ پتچ لبس، دی‌سی‌یو راین آکادمی را در برمی‌گیرد.

ان‌دی‌آرسی یکی از قدیمی‌ترین شتاب‌دهنده در یک دهه گذشته است که در بیش از 255 استارت‌آپ سرمایه‌گذاری کرده است.

آسانی دریافت سرمایه برای استارت‌آپ‌ها تحت تأثیر دشواری‌های بعدی در رشد کسب‌وکارهای نوپا قرار می‌گیرد.

این دشواری بیشتر ناشی از نبود یک اجرای موفقیت‌آمیز از طرح‌های کمکی به مالیات سرمایه‌گذاران است یعنی چیزی شبیه به طرح مشوق مشاغل و سرمایه‌گذاری و هم‌چنین نبود سرمایه‌گذارانی که به‌ندرت در مدیریت شرکت دخالت کنند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map