استارت اپ در آندرا پرادش هند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در آندرا پرادش هند در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هند به خاطر استارت آپ های فناوری اش مشهور است.

لینکدین لیستی از استارت آپ های برتر هند را منتشر کرده است.

سی ان بی سی گزارشی در این باره نوشته است.

این استارت آپ ها از فکر های جدید برای سفر، حمل و نقل و گردشگری تا خیلی موارد دیگر را شامل می شود.

در این گزارش 5 استارت آپ برتر هند عنوان شده است.

OYO Roomsکارکنان جهانی: 4700 دفتر مرکزی: گورگان استارت آپ اویو روم، در صدر جدول استارت آپ های هند قرار گرفته است.

این شرکت یک استارت آپ مهمان نوازی است و در 5 سال گذشته یکی از بزرگترین شبکه های هتلی هند شده است که حدود 100 هزار اتاق در 230 شهر جهان دارد.

در 9 ماه گذشته این استارت آپ بودجه خود را در سطح بین المللی افزایش داده و در مالزی، چین و انگلیس هم شعبه هایی تاسیس کرده است.

Cure.

Fitکارکنان جهانی: 120 دفتر مرکزی: بنگورا شروع کار این استارت آپ با 4 پیشنهاد همراه بود: سالن های ورزشی بدون تجهیزات، غذای سالم، مراقبت های اولیه به علاوه یوگا و مراکز مدیتیشن و مراقبتی.

Dunzoکارکنان جهانی: 160 دفتر مرکزی: بنگورا دونزو یک برنامه خدمات سرویس است که به کاربر اجازه می دهد کارکنانی را برای انجام وظایف برای آنها استخدام کند.

این استارت آپ آنقدر در هند جا افتاد که مشتریان دیگر از فعل «دونزوئینگ» برای خرید مواد غذایی و هرچیز دیگری استفاده می کنند.

Rivigoکارکنان جهانی: 3700 دفتر مرکزی: گورگان کسب و کار لجستیکی Rivigo با ایجاد یک ایستگاه امدادی به خدمات تحویل کالا سرعت بخشیده است.

این استارت آپ 4 ساله قصد دارد تا سال آینده 5 هزار نفر را استخدام کند و ناوگان و انبار و فناوری خود را افزایش دهد.

Digit Insuranceکارکنان جهانی: 630 دفتر مرکزی: بنگورا این استارت آپ، شرکت بیمه آنلاین است و هدفش ساده سازی فرایند سیاست گذاری است.

این بیمه مطالبه گری برای مشتریان را انجام می دهد.

مثلا اگر پرواز شما 75 دقیقه تاخیر دارد، این حق را از شرکت مربوطه مطالبه می کند.

بیشتر سامانه اقدام ویژه وبگاه اعضای اتاق سمنان اعزام هیات تجاری پذیرش هیات تجاری نمایشگاه ها توسعه تجارت با اورآسیا بیشتر سمنان - میدان امام حسین ( ع ) - بلوار 15 خرداد ساختمان اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان کدپستی : 09121442355 تلفن :6 الی 09121442355-023 023-09121442355 نمابر : 09121442355-023 info[at]سیماگر.

ir کليه حقوق اين سايت برای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان محفوظ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map