استارت اپ در آنگور پالائو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در آنگور پالائو شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بجنورد- سیماگر- رویداد کشوری استارتاپ انگور که با شرکت محققان و ایده‌پردازان هفت استان به مدت ۲ روز در بجنورد در حال برگزاری بود، عصر پنجشنبه با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

سرپرست دانشگاه علمی، کاربردی خراسان شمالی در آیین پایانی رویداد کشوری استارتاپ انگور در این استان اظهار داشت: ۹۱ ایده توسط محققان دانشگاهی، پژوهشگران، ایده‌پردازان جوان و دانشجو و تاکداران عمده به دبیرخانه این رویداد ارسال شده بود که از این تعداد ۶۰ ایده در دو روز ارائه شد.

علی بادامی افزود:  ایده ارائه شده قرص جوشان ویتاتوری به سرپرستی مهرآرا هاشمی، پودر انگور به سرپرستی حسین ناهید و ایده داروی اوزنج به سرپرستی سیمین علیزاده به ترتیب اول تا سوم شدند که هر سه از خراسان شمالی هستند.

سرپرست دانشگاه علمی، کاربردی خراسان شمالی اظهار داشت: بیشتر ایده‌ها از سوی محققان و ایده پردازان استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، همدان، آذربایجان، سمنان و گلستان ارائه شده بود.

بادامی گفت: تلاش می شود تا این ایده ها با همکاری سرمایه گذاران و شرکت‌های دانش بنیان اجرایی و تجاری سازی شود.

  وی محورهای این رویداد کشوری را که در حوزه تولید، فراوری و بازاریابی برگزار شد، برندسازی و بازاریابی انگور و فراوده‌های آن، ارائه ایده‌های نو برای انبارهای فنی، ایده‌های نوین در پیشرس کردن، الگوها و روش‌ها و فناوری‌های حوزه کاشت، داشت و برداشت، فرصت‌های بوم‌شناختی و اقلیمی در اکوتوریسم در اراضی شیبدار تاکستان‌ها و روش‌های نوین در مدیریت تربیت، هرس و تنوع‌بخشی در ارقام مختلف و ایده‌های نو برای طرح فراز تاکستان و روش‌ها و فناوری‌های نوین در تولید فراورده‌های انگور در حوزه غذایی، دارویی و بهداشتی عنوان کرد.

بادامی، هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد ارتباط با فعالان حوزه کارآفرینی کشور پس از رویداد، فرصت بهره مندی از کسب و کارهای جدید، معرفی شتاب دهنده‌ها و مراکز رشد همکار برای حمایت در دوره رشد و معرفی فراورده‌های تولیدی از محصول انگور دانست.

وی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی ماموریت ایجاد کارآفرینی و کاربردی کردن علوم را دارد گفت: علم و دانش باید به هم پیوند داده شود.

در خراسان شمالی ۱۸ هزار و ۵۰۰ هکتار تاکستان دارد که سالانه از آن ۱۷۵ هزار تن انگور برداشت می شود.

همچنین ۶۰ درصد تولید محصول باغی در استان مربوط به انگور است.

این استان با بیش از ۸۶۳ هزار نفر جمعیت ۳۴۴ هزار هکتار عرصه کشاورزی دارد که از این سطح ۳۰۰ هزار هکتار کشتزار است و این خطه با بیش از ۸۰ هزار بهره بردار بخش کشاورزی، بیشترین شاغلان بخش کشاورزی را دارد.

خراسان شمالی ۴۰ هزار دانشجو دارد که در ۴۰ دانشگاه دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، علمی، کاربردی، فنی و حرفه ای و موسسه ها تحصیل می کنند.

رویداد کشوری استارتاپ انگور در خراسان شمالی با حضور شماری از مسوولان، دانشجویان، بهره برداران و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علمی و کاربردی خراسان شمالی به مدت دو روز برگزار شد.

بجنورد- سیماگر- رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: براساس آمارهای موجود، میانگین عملکرد… بجنورد- سیماگر- ۶۰ ایده توسط محققان دانشگاهی، پژوهشگران، ایده‌پردازان جوان و دانشجو و تاکداران… بندرعباس- سیماگر- معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با… ساری - سیماگر - سرپرست فرمانداری سواد کوه گفت که پنج کوهنورد گرفتار… کرمانشاه- سیماگر- مدیرکل شیلات کرمانشاه گفت: هشت پروژه بزرگ مربوط به… قصرشیرین- سیماگر- فرماندار قصرشیرین گفت: ممنوعیت تردد مسافر از مرزهای… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map