استارت اپ در استان غربی عربستان سعودی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در استان غربی عربستان سعودی در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی استارت آپ در دوران کرونا میتواند کسب و کار شما را در هرزمینه ای پویا و پر رونق کند. استارت آپ یک پل به سوی موفقیت و تغییر نگرش در کسب و کار شما خواهد بود.

شرکت سیماگر با توانایی و تجربه راه اندازی بیش از 10 استارت آپ تمامی مراحل را به صورت برنامه ریزی شده و بر اساس استراتژی های روز دنیا انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یک شرکت استارت‌آپ و فین‌تک موفق به اخذ مجوز از مقامات مقررات‌گذار کشور عربستان سعودی در راستای طراحی، راه‌اندازی و بهره‌برداری از یک پلتفرم دیجیتالی شد.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، یک شرکت استارت‌آپ [۱] فین‌تک [۲] موفق به اخذ مجوز از مقامات مقررات‌گذار کشور عربستان سعودی در راستای طراحی، راه‌اندازی و بهره‌برداری از یک پلتفرم دیجیتالی شد.

مجوز این پلتفرم دیجیتالی به منظور تسهیل فرآیند ارائه و سرمایه‌گذاری در ابزار بدهی در یک محیط کنترلی و نظارتی صادر شده‌است.

به عبارتی شرکت سرمایه صکوک [۳] با داشتن مجوز فناوری مالی آزمایشی ([۴] FiTech ExPermit)  از سوی مقامات بازار سرمایه (CMA[۵]) کشور عربستان مجاز به آزمایش پلتفرم خود در این کشور خواهد بود.

هدف و تمرکز اصلی این استارت‌آپ بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) هستند.

به عبارتی راه حل ارائه شده توسط این شرکت نوپا در حوزه فناوری‌های مالی این است که از طریق ارائه صکوک به عنوان راهی برای جذب سرمایه‌های جمعی، کسب و کارهای این کشور را قادر به افزایش سرمایه نماید.

به عبارتی شرکت سرمایه صکوک، یکی از چندین شرکت نوپا در حوزه فناوری‌های مالی است که در راستای راه‌اندازی مدل‌های مشابه تجاری و کسب و کار از مقامات مقررات‌گذار این کشور مجوز دریافت کرده است.

پیشتر و در اوایل سال جاری نیز شرکت بازارهای سرمایه وثاق [۶]، موفق به کسب مجوز فناوری مالی آزمایشی در راستای پیاده‌سازی پلتفرمی برای پشتیبانی صدور، اجرا و توزیع صکوک شده بود.

از چشم‌اندازهای این شرکت برای سال جاری می‌توان به ارائه اولین صکوک بر بستر پلتفرم بلاکچین اشاره کرد.

شایان ذکر است، مقامات بازار سرمایه کشور عربستان به طور همزمان، اقدام به صدور مجوز فناوری مالی آزمایشی برای شرکت سرمایه‌گذاری اصول و بخیت [۷] به منظور ایجاد یک پلتفرم تامین مالی جمعی مبتنی بر تخصیص سهام [۸] کرده‌اند.

تمامی حقوق برای گروه رسانه های بازار محفوظ و بازنشر مطالب با ذکر منبع مجاز است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map