استارت اپ در باغ‌ملک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در باغ‌ملک را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در باغ‌ملک شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مرا به خاطر بسپار نمایش همه نمایش همه نمایش همه نمایش همه نمایش همه نمایش همه مرکز خلاقیت و نوآوری دانشگاه شهید چمران اهواز با همکاری مدرسه کسب و کار جندی شاپور به منظور توانمند سازی دانشجویان و دانش آموختگان برای راه اندازی کسب و کارهای نوپا(استارتاپ) در تاریخ ۱۷ ۱۱ ۹۷ کارگاه استارتابداری را در محل آمفی تئاتر دکتر پاک سرشت، دانشکده علوم تربیتی برگزار کرد.

در این کارگاه با حضور مدرس دانشگاه شریف و نویسنده کتاب مدل های استارتاپی، به مدت هشت ساعت شرکت کنندگان را با اصول راه اندازی استارت آپ موفق و چگونگی تبدیل ایده به کسب و کار آشنا کرد.

این کارگاه با استقبال خوب شرکت‌کنندگان با حضور بیش از ۱۸۰ نفر دانشجویان و علاقمندان به حوزه های کسب و کارهای نوپا برگزار گردید.

مدیر مرکز نوآوری و خلاقیت دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری چنین کارگاه‌هایی در جهت حل معضل اشتغال بر ظرفیت‌های مرکز رشد و مرکز خلاقیت و نوآوری دانشگاه شهید چمران در حمایت از ایده های نو و خلاق در هر دو حوزه های ایده محور و محصول محور و تبدیل آنها به شرکت های فناور و دانش بنیان تاکید کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرگزاری خورنا در شهریور ماه ۱۳۹۰ توسط علی چاروسائی تاسیس شد.

این خبرگزاری در سال ۱۳۹۳ مجوز رسمی خود را از هیات نظارت بر مطبوعات کشور و معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با شماره ۷۴۰۴۴ دریافت کرد.

هرچند مجوز خورنا سراسری است اما عمده فعالیت این خبرگزاری در حوزه استان خوزستان است.

مرکز این رسانه هماکنون در شهر اهواز قرار دارد و با حدود ۴۰ خبرنگار و ده ها هزار مخاطب ثابت در فضای مجازی از بزرگترین، پرمخاطب ترین و معتبرین ترین رسانه های استان است و به عنوان یک رسانه مرجع در استان خوزستان شناخته میشود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map