استارت اپ در بلوار کشاورز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در بلوار کشاورز شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هر وقت آرزویی داشتی که می خواستی عمر براش بگذاری یا هر وقت دو نفر شدید که می خواستید استارتاپی راه بیندازید، خانه نوآوری از شما حمایت می کند.

به شما کمک می کند به آرزویتان برسید یا استارتاپتان را راه بیندازید.

عایدی ما مشارکت در آرزوی شماست، یعنی ما بین شش تا هشت درصد از استارتاپی که راه می اندازید و موفق می شود را سهیم می شویم.

اگر تیمی نوپا دارید یا دو سه هم‌راه هستید و هنوز تیم نشده‌ید، خانه در ۱۲ گام شما را همراهی می‌کند تا تیمتان شکل بگیرد، به یک ویرایش اولیه و مناسب از کسب و کارتان برسید و بتوانید برای آرزویتان یک ارائه‌ی کسب‌و‌کارپسند آماده ‌کنید.

خروجی این مرحله آمادگی ارائه ایده‌تان در قالب یک کسب‌وکار دارای محصول اولیه به سرمایه‌گذار است که به پذیرش در دوره‌های شتاب‌دهی می‌انجامد.

اگر تیمی دارید که ایده‌تان را خودتان کمی پیش برده‌اید و برایش هزینه‌ کرده‌اید و حالا می‌خواهید سریع‌تر رشد کنید، خانه در ۱۶ هفته با شما همراهی می‌کند تا شما به یک محصول اولیه پذیرفتنی (MVP) برسید.

در این مدت شما با بازار و اندا‌زه‌‌ی آن کار می‌کنید، مشتریان و مشتری هدفتان را می‌شناسید و به او می‌فروشید و برخی روندهای درآمدی و هزینه‌‌ای را آزمایش می‌کنید.

خروجی این مرحله یک ارائه سرمایه‌گذارپسند از کسب و کار شماست که به دریافت سرمایه برای آغاز رشد می‌انجامد.

مهم‌ترین ارزش پیشنهادی خانه نوآوری به شما ارتباطاتی است که برای شما فراهم می‌کند.

شما در خانه با اکوسیستم نوآوری آشنا می‌شوید و در مدتی که در خانه هستید منتورها، سرمایه‌گذاران و دیگر اعضای اکوسیستم را با شما آشنا می‌کند.

‌مهم‌ترین خروجی خانه نوآوری، ارائه یک هویت‌ استارتاپی به شماست.

شما با خانه نوآوری در نمایشگاه‌ها و سکوهای مهم اکوسیستم نوآوری شرکت می‌کنید و مسیر رشدتان را با سرعت می‌پیمایید.

تیم شما اولین چیزی که نیاز دارد، هویت استارتاپی‌ست.

خانه نوآوری فضای کاری پویایی برای شما مهیا می‌کند که در آن می‌توانید کار کنید، بازی کنید، تجربه کنید، یاد بگیرید، رفت‌وآمد داشته باشید و در مجموع، یک استارتاپ شوید.

خانه با مربیان، مشاوران و دوره‌های آموزشی کمک می‌کند شما سریع‌تر رشد کنید.

این‌که چه‌طوربه کسب و کار نگاه کنیم، چه‌طور تیم‌داری کنیم و چه‌طور روندهای بازار، مشتری، توسعه محصول پ سرمایه‌گذاری را یاد بگیریم.

ارتباطات گسترده، اثرگذار و متنوع خانه نوآوری مهم‌ترین ویژگی خانه در زیست‌بوم استارتاپی کشور است.

استارتاپ وقتی موفق است که به رشد نمایی خود برسد و این بدون حضور یک سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر امکان ندارد.

هموار کردن مسیر رسیدن به رشد و سرمایه‌گذار خطرپذیر خدمت دیگر خانه است.

تهران _ بلوار کشاورز _ ابتدای 16 آذر _ پلاک 78 _ طبقه 10 09121442355 – 021

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map