استارت اپ در به عنوان سلیمانیه عراق

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در به عنوان سلیمانیه عراق را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در به عنوان سلیمانیه عراق شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چند سال پیش اولین نمونه از نهادهای نسبتا نوینی به نام شتابدهنده (Accelerator) در کشور بوجود آمد.

و حالا پس از گذشت چند سال، امروزه به نظر می آید که تعداد شتابدهنده ها به سرعت در حال افرایش هستند و هفته ای نیست که خبر راه اندازی یک شتابدهنده جدید را نشنویم.

سهیل عباسی 20 آذر 1399 مطالعات جدید در حوزه استارتاپ ها ثابت کرده است که بنیانگذاران استارتاپ برای رسیدن به موفقیت باید زمان ریادی را به چیزی که بسیاری از مردم نمی بینند اختصاص دهند: استفاده از منتورهای بزرگ.

سهیل عباسی 18 آذر 1399 سرمایه گذاران برای اینکه بتوانند تصمیم به سرمایه گذاری بر روی استارتاپ بگیرند چیزهای مهمی را مورد توجه قرار می دهند.

در این مطلب برخی از مهمترین این موارد را بررسی می کنیم.

سهیل عباسی 15 آذر 1399 مصاحبه با مشتریان آداب و تکنیک های مربوط به خود را لازم دارد تا به نتایج مناسبی منجر شود.

بسیاری از این گفتگوها، لزوما دارای دقت کافی نمی باشند یا کلا نادرست هستند.

بنابراین بهتر است با کمک این موارد در انجام مصاحبه ها دقت بیشتری بکار ببرید.

سهیل عباسی 12 شهریور 1399 چهار سنجه ساده برای پایش در هر فعالیت نوآوری.

این سنجه ها کمک می کند تا بتوانیم در طی زمان، سرمایه گذاری مالی و زمانی خود را بر روی ایده های کسب و کاری جدید پایش نمایید و میان این سرمایه گذاری ها و ظرفیت ایده و پیشرفت کار تعادل ایجاد کنید.

سهیل عباسی 2 مرداد 1399 ما به روشی نیاز داریم تا بتواند ارزش نوآوری را به درستی حساب کند.

متاسفانه چنین روش ها و ابزاری در ساختار امور مالی و حسابداری شرکتی وجود ندارد.

در سیستم های مالی شرکتی، صرفا ارزش دارایی های مشهور اندازه گیری می شوند و خط کشی برای اندازه گیری چیزهایی مانند ایده و نوآوری وجود ندارد.

سهیل عباسی 27 تیر 1399 داستان وسیله ای برای ایجاد حس است و نیز ابزاری قدرتمند برای سازماندهی اطلاعات.

داستان پردازی به مشتریان کمک می کند تا مزایای استفاده از محصولات، ایده ها یا خدمات شما را درک کنند.

بوم داستان سرایی ایجاد شده است تا ساخت داستانی که مردم به گوش دادن به آن اهمیت می دهند، آسان تر شود.

فاطمه فیروزی 26 اردیبهشت 1399 فرضیات و نقاط کور زیادی از ابتدای مسیر وجود دارد.

هر یک از این فرضیات یا نقاط کور می تواند پتانسیل از بین بردن استارتاپ یا کسب و کار شما را داشته باشد.

به عنوان مثال قوانین و الزامات اعمال شده‌ی جدیدی که شما از آن بی خبر هستید، یا فرضیات شما در مورد یک بخش خاص مشتری که کاملاً اشتباه بوده است.

فاطمه فیروزی 25 اردیبهشت 1399 هر استارتاپ یا کسب و کار جدیدی که در راستای رسیدن به مفهوم تناسب محصول بازار (Product/Market Fit)، بعنوان یکی از اولویت های اصلی اش در حرکت است، باید بوم سنجه های استارت آپ را بکار بگیرد.

فاطمه فیروزی 12 اردیبهشت 1399 بوم سفر مشتری ابزاری است که به شما در ایجاد بینش، ردیابی و بحث در مورد چگونگی تجربه ی مشتری از مساله ایی که شما می‌خواهید حل کنید، کمک می‌کند.

فاطمه فیروزی 14 فروردین 1399 بوم نیاز مشتری به شما کمک می کند تا نیازهای مختلفی را که برای مشتریان بالقوه خود کشف کرده‌اید بهتر و واقعی تر حس کنید و نیازهای نهفته را از نیازهای اصلی تفکیک کنید چراکه شما می‌خواهید جالب‌ترین مساله را حل کنید.

فاطمه فیروزی 13 فروردین 1399 چشم و هم چشمی در حوزه نوآوری هم رایج شده است.

برخی فکر می کنند در دنیایی که همه دارند یک کاری با استارتاپ ها انجام می دهند زشت است که ما هم انجام ندهیم.

به این ترتیب یک سیکل معیوب شکل گرفته و این اقدامات که معمولا با هدف نمایش و نشان دادن این است به نوعی از نمایش «تئاتر نوآوری» تبدیل می شود.

سهیل عباسی 2 فروردین 1399 با کمک بوم ایکیگای ikigai با پرسیدن چهار سؤال اساسی از خود می توانید چشم انداز و هدف شخصی تان را تعریف کنید.

فاطمه فیروزی 18 اسفند 1398 وقتی در بازار یک کشور قیمت اجناس و خدمات روز به روز و به سرعت بالاتر برود و آن کالاها نایاب شوند و ارزش ارز رایج آن کشور پایین بیاید و قدرت خرید… سهیل عباسی 16 مرداد 1397 خوشفکری، ارزش آفرینی برای ایده ها مرجعی تخصصی برای آموزش، راهنمایی و کمک به کارآفرینی و ثروت آفرینی دانش بنیان و نوآوری محور است.

هدف خوشفکری کمک به استارتاپ ها و کسب و کارهای نوآورانه نوپا ایران می باشد.

استفاده از مطالب سایت خوشفکری صرفا با ذکر منبع و لینک به این سایت مجاز است.

همکاری با خوشفکری

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map