استارت اپ در بوداپست مجارستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در بوداپست مجارستان در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Become a Partner! ما مجموعه ای متنوع از فرصت های سرمایه گذاری در مجارستان با تضمین بهترین بازگشت سرمایه را به شما پیشنهاد می کنیم.

از بین مجموعه ای گسترده از املاک مسکونی و تجاری در بوداپست و سایر شهرهای مجارستان، که با اتکا به دانش و تجربه کارشناسان ما گلچین شده، ملک دلخواه خود را انتخاب کنید و به محض خرید ملک مورد نظر، از خدمات مدیریت ملک بهره بگیرید.

به ممتازترین معاملات املاک و مستغلات محلی دسترسی پیدا کنید - معاملاتی که بهای آنها از فقط 100.

000 یورو شروع می شوند! برای کسب کلیه اطلاعات لازم در خصوص نحوه اخذ اجازه اقامت در اتحادیه اروپا از طریق مالکیت املاک و مستغلات در مجارستان، با ما تماس بگیرید.

Mo Shaban مدیر فروش مالکیت املاک و مستغلات به خودی خود شما را واجد شرایط اقامت در مجارستان نمی سازد.

به هر حال، روشی برای اخذ اجازه اقامت اتحادیه اروپا از طریق سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات مجارستان وجود دارد.

اگر شرکتی را تأسیس و مدیریت املاک و مستغلات را به عنوان فعالیت اصلی شرکت خود تعیین کنید، می توانید برای خود و اعضای خانواده تان درخواست اجازه اقامت کنید.

چه شما بدانید که دقیقاً به دنبال چه نوع ملکی هستید، و چه در حال آشنا شدن با بازار مجارستان باشید، ما با کمال میل کمک و اطلاعات لازم را به شما ارائه خواهیم داد! Artúr Müller رئیس دایره خدمات سرمایه گذاری و شرکت های نوپا (استارت آپ) هدف ما این است که به نمایندگی منافع مشتریان را تامين نموده وبا پیدا کردن بهترین هاي ممکن از طریق شبکه گسترده كه دراختيار ماست جلب رضايت نماييم.

ما روی فرصتهای «داخلی» منتخب و ارزیابی شدهای تمرکز میکنیم که اغلب آنها فهرست نشدهاند و آنها را در هیچ جای دیگری نخواهید یافت (با شروع از 100.

000 یورو).

چه شما یک کارگزار املاک و در جستجوی املاکی عالی باشید، چه در صدد خرید یک دستگاه آپارتمان در بوداپست جهت سکونت اعضای خانواده تان، Helpers آماده کمک به شما در تکتک مراحل است.

ما متخصص سرمایه گذاری در املاک با یک بازگشت خوب برای سرمایه گذاری دراز مدت یا کوتاه مدت میباشیم.

برای دریافت مشاورهای مطمئن، با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید -- با کسانی صحبت کنید که بازار را میشناسند و واقعاً طرفدار شما هستند! Artúr Müller رئیس دایره خدمات سرمایه گذاری و شرکت های نوپا (استارت آپ) مالکیت یک ملک در مجارستان میتواند برای خارجیها امری دشوار باشد، به ویژه اگر به صورت تماموقت در مجارستان زندگی نکنند.

اما نگران نباشید: خدمات مدیریت املاک ما متناسب با نیازهای مالکان و سرمایهگذاران خارجی طراحی شده است و میتوانند مالکیت املاک در مجارستان را برای شما به تجربهای لذتبخش تبدیل کنند.

برنامه اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در اوراق قرضه مجارستان ارزان‌ترین پیشنهاد سرمایه‌گذاری بدون خطر و تضمین شده در اروپا است که شما و اعضای خانواده‌تان را قادر می‌سازد تا به عنوان ساکنین اتحادیه اروپا در امنیت کامل زندگی و مسافرت کنید! Mo Shaban مدیر فروش این برنامه در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده است.

اینجا را برای اطلاعات بیشتردر مورد برنامه مجارستان و یا گزینه های دیگر در اروپا چک کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

جدیدترین و جذاب‌ترین برنامه مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری اروپا فرصتی استثنایی را برای اخذ اجازه اقامت در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و منطقه شنگن و سکونت، کسب و کار، یا مسافرت آزادانه به سایر کشورهای اروپایی فراهم ساخته است.

در ازای یک سرمایه‌گذاری ایمن و تضمین شده توسط دولت به مبلغ 300.

000 یورو، متقاضیان همه کشورها می‌توانند فقط با یک بار مسافرت به مجارستان، اجازه اقامت دائمی در این کشور را اخذ کنند.

با یک سرمایه‌گذاری 5 ساله، ظرف چند هفته اجازه اقامت دائمی در مجارستان را برای خود و کلیه اعضای خانواده‌تان کسب کنید! © 2004 – 2019 INFO@HELPERS.

HU +36.

1.

317.

8570

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map