استارت اپ در بورگاس بلغارستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در بورگاس بلغارستان در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اقتصادآنلاین-مریم علیایی: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد بلغارستان در مرداد97 به شرح جدول زیر است؛ .

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها ما اردوهای مان را در تهران آغاز کردیم انشاالله بناست یک مرحله اردو را در یکی از سواحل جنوبی کشور یا در کیش و یا اینکه در چابهار برای ملی پوشانمان برگزار کنیم تا آنها با شرایط آب و هوای جاکارتا نزدیک شوند.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه صحبت هایش، کفت: ما در این راستا مسابقات مختلفی را برای ملی پوشان در 4 تورنمنت معتبر تدارک دیدیم.

بلغارستان، قزاقستان، مغولستان و تایلند را در نظر گرفتیم .

.

.

فیلم سینمایی یه وا به کارگردانی آناهید آباد به بخش رقابتی جشنواره بورگاس بلغارستان رسید.

به گزارش رسیده، فیلم سینمایی یه وا به کارگردانی آناهید آباد در سومین جشنواره بین المللی فیلم بورگاس که با هدف معرفی فرهنگ و سینمای کشورهای حوزه دریای سیاه برپا می شود، رقابت می کند.

این رویداد سینمایی از 20 تا 27 جولای برابر با 29 تیر تا 5 مرداد در جزیره سانتا آناستازیا برگزار می شود .

.

.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، دو گردشگر در ترکیه با باران و رعد و برق سهمگین برخورد کردند.

به گفته جمهوریت، دو گردشگر فرانسوی و آلمانی که با دوچرخه خود از طریق مرز بلغارستان وارد ترکیه شده بودند، در یکی از روستای های شهر ادیرنه طعمه باران شدید و رعد و برق سهمگین شدند.

در اثر این رعد و برق توریست آلمانی جان خود را از دست می دهد و توریست فرانسوی نیز به شدن مجروح می شود.

انتهای پیام/ خبرگزاری میزان : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

.

.

.

اند و تصویری ترسناک به وجود آورده اند.

با الی گشت همراه باشید تا با هم سری به این منطقه عجیب و هولناک بزنیم.

یکی از عجایب هفتگانه صربستان مطالب مرتبط: قبیله ای که سر و جمجمه را سوراخ می کند تا ارواح شیطانی خارج شوند! + تصویر غار گلوی شیطان، اسرارآمیزترین غار در بلغارستان چرا به این پل عجیب، پل شیطان می گویند؟! شهر شیطان یکی از عجیب ترین پدیده های طبیعی در منطقه .

.

.

مشابهی مانند این وجود دارد.

برای مثال در خارج از روسیه و در کوه های ویتوشای بلغارستان، می توان نمونه ای نظیر بیگ استون پیدا کرد.

یکی دیگر از رودخانه های سنگی، رودخانه ی سنگی ویتوشکا است که حدود 300 متر عرض دارد.

و حتی رودخانه هایی با عرض های بسیار بیشتر، اما طول کمتر هم در نقاط دیگر دنیا دیده شده اند.

می توانید تصاویر جالبی از این رودخانه ببینید.

.

.

.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، در جشنواره وارنای بلغارستان عکس شبیه زندگی از کامبیز رمضان زاده برنده مدال برنز و عکس گذر عمر از احسان جزینی برنده تقدیر IUP شد.

در جشنواره عکس وارنای بلغارستان که در 6 بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش های .

.

.

ای خود را امضا کرد؛ قراردادی با پاداش سه میلیون یورویی تا سال 2019 که دستمزد سال اولش 85 هزار یورو، سال دوم صد هزار یورو و سال سوم 120 هزار یورو بود، مبالغی قابل توجه برای بازیکنی به سن وسال او.

همه اما تحت تاثیر استعداد امباپه قرار نگرفتند؛ ژان کلود ژونتینی ، کیلیان را استعدادی ناپایدار توصیف می کرد و حتی در سال 2015، امباپه را برای شرکت در رقابت های قهرمانی اروپا در بلغارستان دعوت نکرد .

.

.

بلغارستان نیز تاثیر بسزایی در بالا بردن آمادگی جسمی و روحی بازیکنان داشته است.

صادقی افزود: اردوهای انتخابی و تمرینی تیم ملی جوانان از اسفند سال گذشته با دعوت و تست گیری از 250 ورزشکار آغاز شد و پس از برگزاری چندین مرحله اردوی انتخابی و تدارکاتی در نهایت 12 بازیکن در لیست نهایی تیم ملی قرار گرفتند.

وی تیم های آسیای شرقی را رقبای اصلی تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا دانست و .

.

.

جاذبه های گردشگری پلودیو | Plodiv Tourist Attractions شهر پلودیو یکی از شهرهای تاریخی و قدیمی بلغارستان و دومین شهر بزرگ این کشور است.

جاذبه های تاریخی فراوانی که در شهر پلودیو قرار دارند آن را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده اند.

در این مطلب الی گشت قصد داریم به برخی از مهم ترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری پلودیو اشاره کنیم و در مورد آن ها با شما صحبت کنیم.

اگر قصد سفر .

.

.

.

بزرگترین تیمی که سرجیو در آن سرمربیگری کرده اسپورلتینگ لیسبون پرتغال بوده که توانسته رتبه سوم جدول را در فصل 11-2010 به دست آورد اما او در فصل 15-2014 که هدایت آکادمیکا را عهده دار بود، با رتبه پانزدهم و تنها 6 امتیاز با تیم ویسنته که به دسته پایین تر سقوط کرد، فاصله داشت.

آخرین تیمی که پائولو سرخیو 50 ساله در آن سرمربیگری کرده دو سال قبل و در دبا الفجیره امارات بوده که هیچ بردی در این .

.

.

ایران آنلاین / به گزارش روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، در این جشنواره عکس شبیه زندگی از کامبیز رمضان زاده برنده مدال برنز و عکس گذر عمر از احسان جزینی برنده تقدیرIUP شد.

در جشنواره عکس وارنا بلغارستان که در 6 بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش های مختلف شامل مصطفی میرطالب .

.

.

جشنواره عکس وارنا بلغارستان از دو عکاس ایرانی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، در این جشنواره عکس شبیه زندگی از کامبیز رمضان زاده برنده مدال برنز و عکس گذر عمر از احسان جزینی برنده تقدیرIUP شد.

در جشنواره عکس وارنا بلغارستان که در 6 بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس .

.

.

سراسر دنیا دارد که به استارت آپ ها آموزش می دهند که چگونه رشد کنند و به اهداف خود دست یابند و منابع اطلاعاتی و مالی را به آن ها ارائه می دهند.

علاوه بر استارلبز، ایلون و لانچهاب از بلغارستان، گزینه های متداول استارت آپ هایی هستند که به دنبال سرمایه هستند.

وجا لیلیچ یکی از مشهورترین سرمایه گذاران و بنیان گذار و شریک استارلبز است.

بااینکه تعداد کمی از افراد به سرمایه گذاری روی استارت آپ ها .

.

.

مردم نیوز : در جشنواره وارنای بلغارستان عکس شبیه زندگی از کامبیز رمضان زاده برنده مدال برنز و عکس گذر عمر از احسان جزینی برنده تقدیر IUP شد.

در جشنواره عکس وارنای بلغارستان که در 6 بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش های مختلف شامل مصطفی میرطالب آبکناری، کامبیز رمضان زاده .

.

.

تورهای مسافرتی از آژانس های مسافرتی معتبر را مشاهده کرده، نظرات دیگران را درباره آنها بخوانید، آنها را با هم مقایسه و انتخاب کنید.

وب سایت پرواز یار در تمامی مسیرها از قبیل تور بلغارستان ، تور گرجستان، تور چین، تور مالزی، تور دبی و حتی تورهایی مانند تور کربلا از مشهد هم فعالیت می کند و تمامی آنها را پوشش می دهد.

ساحل وارنا بلغارستان علاوه بر تمامی این مسائل، دانش .

.

.

اقتصادآنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد بلغارستان در مرداد97 به شرح جدول زیر است؛ مردم قفقاز یک ریشه داشت و شباهت زیادی به زبان هندو اروپایی دارد.

بنابراین می توان تصور کرد که آنان چون مادها از نژاد آریایی بوده اند که پیش از قوم ماد و پارس به این سرزمین آمده بودند.

در خویشاوندی این قوم با ساکنین اروپا شکی نیست.

زیرا اشیای برنزی لرستان و طالش و قفقاز به قدری شباهت به اشیای برنزی مکشوفه در مجارستان و بلغارستان و آلمان و سوئیس و شبه جزیره اسکاندیناو دارد که .

.

.

عنوان تنها نبود.

هریستو استویچکف مهاجم افسانه ای تیم ملی بلغارستان هم تا پایان مسابقات 6 گل زد! در هر صورت جام جهانی با همان 6 گل برای کین تمام شد.

6 گلی که می توانست بیشتر هم بشود.

اما کین فرصت دارد در جام های جهانی بعدی این رکورد را تکرار کند یا بشکند.

کین فقط 24 سال دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد حداقل دو جام جهانی دیگر را پیش رو خواهد داشت.

فرانسه 2018 نمونه بارز دونده دوی استقامتی بود .

.

.

های فرودگاهی دنیا در سال 2017 بهترین رستوران های وارنا در بلغارستان بهترین رستوران های کوالالامپور مکان: شهر مدنا، ایتالیا ماسیمو بوتورا (Massimo Bottura)، سرآشپز مشهور و بین المللی در سرتاسر جهان شناخته شده است و با کتاب های متعددش شهرت زیادی پیدا کرده است.

با این حال، رستوران استریا فرانچسکانا که این سرآشپز در آن کار می کند همچنان به صورت رستورانی کوچک و ساده در شهرستان .

.

.

نصف جهان: چندی پیش بود که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تذکری به رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان پیرامون نمایندگی های ایران در خارج از کشور که بدون سفیر اداره می شوند، دادند.

بر اساس شنیده ها در حال حاضر نیز چند سفارتخانه در فقدان سفیر به سر می برند که این سفارتخانه ها عبارتند از بلغارستان، توکیو، هند، یمن، چین، دبی، ابوظبی که تکلیف آنها هنوز مشخص نیست.

اما یکی از مهمترین این سفارتخانه ها .

.

.

راهیابی به جدول اصلی رقابت ها باید به مصاف دیگر نماینده روسیه برود.

در جدول مقدماتی بازیها 54 تنیسور از کشورهای ایران ، ژاپن ، روسیه ، استرالیا، بلاروس، ازبکستان ، آرژانتین ، انگلیس، رومانی، بلغارستان، لهستان، ایتالیا، اکراین، مقدونیه، قزاقستان، گرجستان، ترکیه و لتونی حضور دارند.

جدول مقدماتی بازیها فردا به پایان می رسد و 8 تنیسور برتر جواز حضور در جدول اصلی را کسب می کند.

منبع: تسنیم م سئو لیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع رسانی خود را در این رابطه انجام می دهد.

.

.

.

هتل هیلتون صوفیه | Hilton Sofia هتلی که امروز آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد، هتل هیلتون صوفیه (Hilton Sofia) در شهر صوفیه، در شهری به همین نام که پایتخت و یکی از شهرهای زیبا و مهم کشور بلغارستان است.

این هتل 5 ستاره در یکی از از بهترین مناطق مرکزی شهر صوفیه ساخته شده است و چشم اندازش را کوه های زیبای اطرافش در بر می گیرد.

این هتل به خاطر موقعیت قرار گیریش در یکی از خوش آب و هواترین .

.

.

آسیا راهی بحرین شوند.

تیم بسیار پرامیدی داریم و در این مدت کادرفنی زحمات زیادی کشیده است.

این را بگویم که اردوی اروپا کمک زیادی به این تیم کرد؛ مخصوصا در بلغارستان که با تیم ب این کشور بازی کردیم و نقاط ضعف تیم خودمان را شناختیم.

وی افزود: انتخاب 12 بازیکن از میان 16 بازیکنی که در اردو حضور داشتند، کار بسیار سختی بود.

واقعا حیف بود که این نفرات را کنار بگذاریم.

من فقط می گویم ای کاش می .

.

.

جام جهانی 1998 فرانسه، شوکر از کرواسی با 6 گل آقای گل شد، در جام جهانی 1994 آمریکا این عنوان به دو بازیکن به طور مشترک رسید و هریستو استویچکوف از بلغارستان به همراه الوگ سالینکو از روسیه با 6 گل به صورت مشترک این عنوان را به دست آورده بودند و در در سال 1990 نیز سالواتوره اسکیلاچی از ایتالیا با 6 گل بهترین گلزن مسابقات شد.

در جام جهانی 1986 مکزیک هم گری لینه کر از کشور انگلستان باز هم با 6 گل این .

.

.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خریستو پولنداکف، سفیر بلغارستان با دکتر محمدی فر، رئیس دانشگاه بوعلی همدان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا در این دیدار با اشاره به سیاست های کلان و راهبردی دانشگاه بوعلی سینا در خصوص ایجاد و گسترش همکاری های علمی بین المللی با سایر دانشگاه های برتر جهان، آمادگی کامل دانشگاه بوعلی سینا را برای همکاری با دانشگاه های برتر بلغارستان در .

.

.

به گزارش سیماگر، تیم ملی والیبال ایران که کمتر از یک ماه پیش، مسابقات پرفشار لیگ ملت های والیبال را پشت سر گذاشت، حالا 2 تورنمنت حساس و مهم دیگر را پیش روی خود دارد.

بازی های آسیایی 2018 جاکارتا که از 27 مرداد تا 11 شهریور برگزار می شود و سپس مسابقات قهرمانی جهان که از 18 شهریور تا 8 مهر به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار خواهد شد، 2 رویداد مهمی است که تیم ملی ایران باید در آنها به میدان .

.

.

بلغاری ها در سال 1013 (از طرف ارتش بلغارستان) دچار آسیب شد.

با توجه به ساختار بسیار محکم مسجد، این ساختمان کمترین آسیب را دید.

از آن به بعد، به دستور محمد کمال پاشا، هرگز مسجد را تعمیر نکردند تا عبرتی باشد برای آیندگان.

این آسیب ها را در بالای گنبد، در نزدیکی خطاطی های قرمز تا سمت چپ قسمت آبی می توانید مشاهده کنید.

7.

بین سال های 1982 تا 1995، عکس مسجد روی سکه و اسکناس 10.

000 لیره ای .

.

.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ؛ بهروز فرجامی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بجنورد افزود: محمد امین اسماعیل پور دانش آموز دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی بجنورد در مسابقات جهانی ریاضی 2018 IMC بلغارستان موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

انتهای پیام/ ب موفقیت دانش آموز بجنوردی در مسابقات جهانی ریاضی .

.

.

لیگ جهانی والیبال سال 2016 با حضور 36 تیم در سه سطح برگزار می شود و تیم ملی والیبال ایران در سطح یک این رقابتها چهارمین حضور خود را تجربه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مرحله مقدماتی سطح یک لیگ جهانی با حضور 12 تیم از 27 خرداد تا 13 تیرماه پیگیری می شود و پس از پایان مرحله گروهی، پنج تیم برتر جدول به همراه لهستان به عنوان میزبان به مرحله نهایی صعود می کنند.

فرانسه، ایتالیا .

.

.

طلای جام جهانی شدند که لیست آنها به شرح زیر است.

پائولو روسی 1982 از ایتالیا گری لینه کر 1986 از انگلستان اسکیلاچی 1990 از ایتالیا استویچکف 1994 از بلغارستان و سالنکو از روسیه داور شوکر 1998 از کرواسی رونالدو 2002 از برزیل میروسلاو کلوزه 2006 از آلمان توماس مولر 2010 از آلمان جیمز رودریگز 2014 از .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map