استارت اپ در جزایر کوکوس سرزمینهای خارجی استرالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در جزایر کوکوس سرزمینهای خارجی استرالیا در اینترنتی حضور پر رونقی پیدا کنید، استارت اپ های امروزه همچون اسنپ فود و دیجی کالا از پیشرو ها و الگو های کسب وکار اینترنتی در ایران میباشد که باتوجه به این شرکت ها الگو های خوبی برای رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی میباشند.

در این بین شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با دارا بودن تیم فنی قوی و متجرب توان پیاده سازی پروژه های در سطح سیستم های توزیع شده و کلان را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ویزای استارت آپ استرالیا بدون سرمایه اولیه ، شاید باورتون نشه که می‌شود بدون سرمایه اولیه نیز می توان نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام کرد.

شرایط اخذ ویزای استارت آپ استرالیای جنوبی از نقطه نظر سرمایه گذاری و جذب منابع مالی هم بسیار ساده تر از سایر انواع ویزای سرمایه گذاری در استرالیا است.

بر عکس ویزای کارآفرینی استرالیا که سرمایه گذار باید حداقل 200 هزار دلار استرالیا، سرمایه گذاری نماید، برای اخذ ویزای استارت آپ استرالیا، آورده مالی از سوی متقاضی مدنظر نمی باشد.

کافی است ویزای استارت آپ استرالیا بر اساس تقاضا و ایده متقاضی توسط دولت محلی و دولت فدرال استرالیا مورد بررسی قرار گرفته و تایید شود.

در صورتی که ایده مناسب و بیزینس پلن آن به خوبی نوشته شده باشد ؛ فرد کارآفرین، اقامت دائم استرالیا را دریافت خواهد کرد.

این ویزا که بر اساس طرح نوآورانه کارآفرین ارائه میشود بر عکس سایر ویزاهای استارت آپ استرالیا نیاز به آیلتس 6 ندارد و کارآفرین باید حداقل آیلتس 5 در تمام مهارتها داشته باشد.

ایده نوآورانه باید در قالب یک طرح توجیهی حرفه‌ای Business Plan ارائه شود.

این طرح تا نوامبر 2021 ( آبان سال 1400 ) برای 3 سال انجام خواهد شد.

ویزای استارت آپ استرالیا بدون سرمایه اولیه با هدف تقویت اقتصاد این منطقه فقط به مدت سه سال در دسترس است.

ویزایی که برای اولین بار در مارس 2018 در جریان انتخابات منتخب ایالت استرالیای جنوبی اعلام شد ، نیازی به هزینه سرمایه ای ندارد ، برعکس بیشتر ویزاهای تجاری و نوآوری که در استرالیا ، کانادا ، هلند ، آلمان و سوئد وجود دارد.

دولت فدرال با تصویب ویزای Subclass 408 (فعالیت موقت) به دارندگان ویزا اجازه می دهد تا به مدت سه سال به همراه خانواده خود در استرالیا بمانند.

کارآفرین باید زیر 45 سال سن داشته باشد و از دولت ایالتی استرالیا جنوبی برای ایجاد مشاغل نوآورانه در ایالت پس از ارائه طرح توجیهی Business Plan ، از کارشناسان دولت ایالت استرالیای جنوبی تأیید کتبی دریافت نماید.

در بیانیه توضیحی این قانون آمده است: دولت محلی اعلام نموده است که ویزای استارت آپ استرالیا برای ایجاد شغل بیشتر و جذب سرمایه گذار به ایالت كمك می کند.

ما اطمینان داریم كه به این ترتیب می توانیم به این متقاضی ویزای استارت آپ ، بعد از شروع کار در استرالیا، اقامت دائم استرالیا جنوبی را ارائه نماییم زیرا آنها برنامه های کسب و کار خود را در قالب یک شرکت جدید موفق راه اندازی نموده اند و در ایالت ما شغل ایجاد می نمایند.

” “این تمهیدات همچنین باعث سرمایه گذاری بیشتر در آن بخش های از اقتصاد ما خواهد شد که بیشترین ظرفیت برای رشد را دارا می‌باشند ، از جمله فناوری پیشرفته تولید و فناوری‌های دفاعی ، زیرا دولت فدرال تصمیم گرفته است که مرکز کشتی سازی دریایی بزرگی را در استرالیا جنوبی راه اندازی نماید.

” دولت استرالیا جنوبی مبلغ 400.

000 دلار بودجه ایالت را برای اجرای برنامه ویزای استارت آپ استرالیای جنوبی اختصاص داد.

دولت استرالیای جنوبی معتقد است که با ویزای جدید، شاید بیش از 3500 کارآفرین و سرمایه گذار خارجی با ایده خلاقانه را جذب نماید.

ایده‌هایی که با یک طرح توجیهی مناسب پشتیبانی می شود.

طرح توجیهی متقاضیان توسط دولت محلی یا دولت فدرال در یک کمیسیون متشکل از کارکنان بخش اقتصادی دولت و اساتید دانشگاه‌های دولتی ، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و افرادی که با موفقیت سرمایه گذاری خود را در استرالیا تاسیس نمایند ، واجد شرایط درخواست اقامت دائم استرالیا خواهند بود.

دولت ایالتی فعالیت تجاری دارندگان ویزا را نظارت خواهد کرد و اگر “به اندازه کافی” با طرح توجیهی ارائه شده در ارتباط نباشد ، ممکن است ویزای آنان تمدید نشود.

وزارت امور داخله تایید کرده است که هیچ نوع محدودیتی در تعداد ویزای وجود ندارد ولی ممکن است بعد از نوامبر 2021 این نوع ویزا دیگر ارائه نشود.

  طرح توجیهی سیستم هوشمندسازی اتاق پرو – استارتاپ استرالیا شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا برای مهاجرت کارآفرین به کانادا طرح توجیهی صادرات پنل خورشیدی – ویزای سرمایه‌گذاری آلمان ویزای استارت آپ استرالیا به چه میزان سرمایه نیاز دارد ؟ لطفا بر کسب اطلاعات در مورد شرایط ویزای استارتاپ استرالیا در همین سایت جستجو نمایید و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

سلام من یک ایده خوب دارم و برای ویزای استارت آپ کانادا اقدام کردم ، به نظر شما برای ویزای استارت آپ استرالیا هم میتوانم اقدام نمایم ؟ سوال دوم این است که آیا ویزای استارتاپ استرالیا بهتر است یا ویزای استارتاپ کانادا ؟ تشکر شما می‌توانید همزمان برای استارت آپ کانادا و استارتاپ استرالیا ، سوئد ، فرانسه ، آلمان اقدام نمایید.

اما باید توجه نمایید که بیزینس پلن باید برای هر یک از این کشورها تنظیم شده باشد.

در ضمن ایده نوآورانه شما باید برای آن کشور نیز مناسب باشد تا مشمول ویزای استارتاپ باشید.

در مورد سوال دوم ، بهتر و بدتر معنا ندارد .

هر کشور هدفش از ارائه برنامه ویزای کارآفرینی ، استارتاپ یا خوداشتغالی متفاوت است.

بازار کاری متفاوت و سرمایه اولیه متفاوتی نیاز دارد.

شما باید ببینید که کدام کشور به عنوان یک سرمایه گذار صاحب ایده نوآورانه که تقاضای ویزای استارتاپ دارد ، چه امکانات بیشتری ارائه می‌دهد.

من یه ایده استارت آپ دارم و قصد مهاجرت دارم می خواستم بدونم مجموعه شما چه خدماتی می تونه به من بده برای اینکه تو این شرایط کرونا بتونم مهاجرت کنم؟ اگر ایده استارت آپی دارید و میخواهید برای ویزای استارتاپ استرالیا یا کانادا یا هر کشور دیگری اقدام نمایید.

با ما تماس حاصل فرمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دفتر ايران : تهران - تهران پارس دفتر اتریش : سالزبورگ - فوشلم سی دفتر استرالیا : نیوسات ولز - سیدنی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map