استارت اپ در حشمت الدوله – جمالزاده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در حشمت الدوله – جمالزاده شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هویت ۷نفر از جانباختگان ارتفاعات تهران مشخص شد خاطراتی از پاتوق‌های شکم‌گردی در تهران دهه هفتاد خلیل آبادی در واکنش به حواشی خیابان شجریان :عجب فرمانداری دارد این تهران بیچاره! تابلوی خیابان استاد شجریان ترمیم شد صدور مجور سقط جنین برای ۶۶۶ نفر در تهران هوای تهران پاک شد بعدازظهر امروز تا فردا هوای تهران برفی است رئیس کل بانک مرکزی: مشکل خرید واکسن کرونا حل شد ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۱۱ تهران در میدان قزوین٬ خیابان قزوین قرار دارد.

این محدوده دارای ۳ ناحیه و هفده شورایاری است.

این منطقه از بخش های مرکزی شهری محسوب می شود و از قدیمی ترین نقاط پایتخت است.

میدان حسن آباد و موزه مقدم تهران (گران ترین خانه جهان در ایران) در کنار موزه ها و نگارخانه های بسیار، از جمله مقصدهای گردشگری شاخص آن به شمار می رود.

ساختارهای اصلی توسعه این منطقه شهری به دوران پهلوی اول باز می گردد.

اگر به دنبال یک منطقه عالی و کم تر دیده شده برای گردشگری فرهنگی و هنری پایتخت هستید٬ محدوده این منطقه را در نظر داشته باشید.

انجمن آثار و مفاخر ملی ایران، موزه خانه مقدم، پژوهشکده هنر،  تئاتر، خانه انیس الدوله، بوستان رازی، کلیسای شرق آشوری (خیابان آقابالازده کارگر جنوبی)، مسجد مشیر السلطنه (خیابان مولوی)، عمارت کلاه فرنگی، کلیسای حضرت مریم، خانه مینایی، میدان حسن آباد، عمارت تیمورتاش و موزه ثبت احوال، از جمله مناطق شاخص این محدوده معرفی می شوند.

حتما بخوانید : نقشه کامل مترو جدید تهران (دانلود PDF نقشه مترو ) (۴ مقصد گردشگری محدوده ۱۱: تئاتر شهر، میدان حسن آباد، کلیسای شرق آشوری و انجمن آثار و مفاخر ملی) (تصویر خانه موزه مقدم دانشگاه تهران که در محدوده این منطقه شهرداری است و گران ترین خانه جهان در پایتخت محسوب می شود) (تصویر میدان تاریخی حسن آباد که در محدوده منطقه ۱۱ است) حتما بخوانید: لیست موزه های تهران ؛ آدرس، تلفن، ساعت بازدید و سایت ۴۳ موزه تهران این منطقه تهران برای علاقمندان به فعالیت در حوزه صنعت گردشگری، گزینه هوشمندانه ای به نظر می رسد.

راه اندازی هاستل و کیوسک های دییجیتالی برای ارائه خدمات چند رسانه ای چند زبانه پولی به گردشگران داخلی و خارجی یکی از راهکارهای مطلوب است.

هزینه اجاره و خرید ملک اداری و مسکونی و تجاری در این نقطه به نسبت مناطق شمالی کم تر است و به واسطه قراری گیری منطقه ۱۱ در ناحیه مرکزی شهر، فرصت های خوبی برای تعامل با دانشجویان و فرهنگیان و گالری گردها و تئاتر دوستان و گردشگران فراهم است.

(موزه هنرهای معاصر تهران، با ارزش ترین موزه هنرهای معاصر آسیا در کارگر شمالی قرار دارد) اگر خواهان راه اندازی کسب و کار در محدوده شهرداری منطقه ۱۱ هستید از سازمان صنعت و معدن استان تهران و هم چنین اتاق بازرگانی٬ صنایع، معادن و کشاورزی تهران، اطلاعات لازم را کسب کنید.

یکی از قلب های تپنده تهران درحوزه صنعت توریسم، همین منطقه است و پتانسل خوبی برای فعالان این عرصه دارد.

از این فرصت برای خود اشتغالی و کارآفرینی مولد دانش بنیان از طریق تاسیس استارت آپ فناورانه استفاده کنید.

(تئاتر شهر، پاتوق تئاترگردهای ایران در این منطقه قرار دارد) نکته جالبی که درباره این منطقه شهرداری باید اشاره کنیم آن است که عملکرد فرامنطقه ای این محدوده بسیار است.

از جمله بیمارستان ها که در زمینه گردشگری سلامت فعالند.

مراکز موسیقی مهم  شهر  (رودکی و تئاتر شهر) در این منطقه بوده و بازارهای تخصصی برای عرصه های گوناگون دارد.

از ابزارآلات گرفته تا کتاب و لوازم صوتی و تصویری.

منطقه ۱۱ شهرداری از استراتژیک ترین مناطق امنیتی شهر به واسطه قرارگیری بیت مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور و  شورای نگهبان قانون اساسی.

قرارگیری کنسول سفارتخانه های اروپایی مثل ایتالیا و فرانسه و آلمان در این محدوده، این منطقه را به یکی از نوستالژیک  ترین مقصدهای گردشگری و تجاری تهران تبدیل کرده است.

این محدوده شهرداری پایتخت، راه آهن تهران و مراکز نظامی زیادی را در خود جای داده است.

آدرس و شماره تلفن ناحیه ۱ شهرداری منطقه ۱۱ آدرس و شماره تلفن ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۱۱ آدرس و شماره تلفن ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۱ (تصویر جغرافیای شورایای های منطقه ۱۱ شهرداری) آدرس و شماره تلفن سرای محله انقلاب منطقه ۱۱ آدرس و شماره تلفن سرای محله حشمت الدوله-جمالزاده منطقه ۱۱ آدرس و شماره تلفن سرای محله جمهوری منطقه ۱۱ ادرس و شماره تلفن سرای محله شیخ هادی آدرس و شماره تلفن سرای محله حر آدرس و شماره تلفن سرای محله اسکندری منطقه ۱۱ آدرس و شماره تلفن سرای محله منیریه ادرس و شماره تلفن سرای محله امیریه منطقه ۱۱ آدرس و شماره تلفن سرای محله مخصوص منطقه ۱۱ وب سایت: makhsus.

mytehran.

ir آدرس و شماره تلفن سرای محله سلامت منطقه ۱۱ آدرس و شماره تلفن سرای محله فروزش منطقه ۱۱ آدرس و شماره تلفن سرای محله قلمستان آدرس و شماره تلفن سرای محله هلال احمر آدرس و شماره تلفن سرای محله آگاهی آدرس و شماره تلفن سرای محله انبار نفت شهرداری منطقه ۱۱ آدرس : میدان رازی، خیابان شهید ایروانی، بوستان قبله تلفن: 09121442355 وب سایت : anbar-naft.

mytehran.

ir آدرس و شماره تلفن سرای محله عباسی منطقه ۱۱ آدرس و شماره تلفن محله راه آهن شهرداری منطقه ۱۱ همشهری گرامی اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات و امکانات مختلف محدوده شهری شهرداری منطقه یازده تهران داشته و نظری درباره نحوه ارائه خدمات نواحی سه گانه و شورایای های هفده گانه آن دارید٬ نظرات ارزشمند خود را به صورت محترمانه٬ کامنت کرده تا تبادل دیدگاه ها سبب افزایش اطلاعات دیگر شهروندان مقیم در این محدوده تهران شود.

فراموش نکنید که محدوده منطقه ۱۱ تهران٬ یکی از بهترین نقاط تهران برای گردشگری و تاریخ نوردی و راه اندازی کارگاه های کوچک و متوسط صنعتی و خدماتی است که هزینه اجاره کمتری به نسبت مناطق شمالی پایتخت دارد.

آخرین خبرها از فرصت های گردشگری و شکم گردی پایتخت را هر روز در سرویس گردشگری عصر شهروند دنبال کنید.

حتما بخوانید و این صفحه را بوک مارک کنید.

  نقشه مترو تهران 99 | نقشه اتوبوس های BRT | نقشه بازار بزرگ تهران در سال 99 | اخبار طرح زوج و فرد جدید و طرح ترافیک | تقویم سال 1399 موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند .

از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است .

عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند .

امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و م سئو لین استان تهران باشد .

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به پایگاه خبری عصر شهروند است و استفاده از اخبار با ذکر منبع عصرشهروند بلامانع است .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map