استارت اپ در خوانسار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در خوانسار کسب وکار اینترنتی حرفه ای خود را در سطح اینترنت به معرض دید قرار دهید. استارت آ پ پدیده نو ظهور در کشورمان میباشد که امروز بیشتر جوان ها را به این فکر فرو برده است تا ایده خود را عملی سازند. راه اندازی یک استارت آپ کوچک با هزینه اولیه محدود راهی برای کارآفرین شدن در سطح اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با پکیج کامل برنامه نویسی و بازاریابی و استراتژی میباشد که میتواند شما در امر لانچ یک استارت آپ راهنمایی کند. با یک تماس با مشاوران ما از مزایا و خدمات ما آگاه شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رئیس اتاق بازرگانی تهران در حساب توییتری خود از عرضه اولیه قریب الوقوع شرکت استارت آپی تپسی خبر داد.

تهران – اقتصاد برتر – 29 آبان 99 به گزارش #اقتصادبرتر مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران، در حساب توییتری خود از عرضه اولیه قریب الوقوع شرکت استارت آپی تپسی خبر داد.

.

.

.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها اتاق بازرگانی تهران، با تسهیل گری وزارت اقتصاد و سازمان بورس، یکی از استارت آپ های پیشرو کشور در فرابورس پذیرفته شد.

تپسی نخستین شرکت از چهار استارت آپی است که برای ورودشان به بازار سهام تلاش کردیم و به زودی نمادش در تابلوی فرابورس جای می گیرد .

میلاد منشی پور، مدیرعامل تپسی نیز در واکنش به پذیرش این شرکت در فرابورس، در توییتی نوشت: این جمله ملکه ذهنمه: شکست کشنده نیست، موفقیت هم پایان .

.

.

به گزارش سیماگر، حدود سه سال قبل زمزمه های ورود استارتاپ ها و کسب و کارهای آنلاین به بورس آغاز شد، این تلاش زمانی شکل جدی تر به خود گرفت که بازدهی بورس به طرز عجیبی بالا رفت، رونق این بازار باعث شد از اوایل امسال برخی از استارتاپ های کشور اعلام کنند که به زودی حضور در بورس را تجربه خواهند کرد، حتی جلساتی نیز پیرو همین موضوع با وزیر اقتصاد برگزار شد که ماحصل آن رضایت بخش بود که خبر از حضور بدون .

.

.

.

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد نیز روز گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت بر آغاز روند عرضه اولیه ها برای ایجاد ثبات در بازار سهام تاکید کرده است.

به نظر می رسد اولین عرضه اولیه بعد از آغاز این روند متعلق به سهام یک شرکت پتروشیمی باشد.

جواد عشقی نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد خبر نزدیک شدن پتروشیمی بوعلی سینا به تابلو بورس را در گفت و گو با نفت ما رسانه ای کرده و .

.

.

فرابورس نیز با رشد بیش از 251 واحدی پله 16 هزار و 348 واحدی را فتح کرد.

سرانجام پنجمین روز هفته نیز شاخص روند صعودی خود را حفظ کرد و با رشد بیش از 48 هزار واحدی به پله یک میلیون و 345 هزار واحدی رسید و شاخص فرابورس با رشد بیش از 298 واحدی به پله 16 هزار و 646 واحدی رسید.

بررسی شاخص بورس و اوراق بهادار روند متعادلی را در بازار نشان می دهد و دیگر خبری از فروش های هیجانی نیست .

.

.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شرکت بورس اوراق بهادار تهران از آغاز عملیات بازارگردانی شرکت های پردیس، برکت ، کالا ، زکوثر، آبادا، ثبهساز، ثامید ، دسبحا، دیران، والبر، ومعادن، کنور، بکام، بورس، انرژی 3، فملی در تالار شیشه ای خبر داد.

شایان ذکر است در حالی از 10 مهرماه امسال تمامی شرکت های بورسی و تا 15 ماه جاری شرکت های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته .

.

.

خصوصی سازی،افزایش 10 درصدی قیمت بلیت پرواز های داخلی، روند کاهشی قیمت خودرو در بازار،پاسخ رئیس کل بانک مرکزی به اظهارات رئیس مجلس، بهره برداری از 3900 کیلومتر مسیر جاده ای و ریلی جدید،پاسخ غیر مستقیم جهانگیری به قالیباف درباره تامین مالی طرح معیشت،مقابل بدهکاران گردن کلفت بانکی کوتاه نمی آییم،بازگشایی نماد معاملاتی شستا،پایان معاملات بورس با چراغ سبز،تعیین نرخ ارز و نفت در لایحه بودجه 1400،افزایش قیمت لبنیات با مجوز سازمان حمایت،تمهیدات جدید بانک مرکزی برای مقابله با شیوع کروناو و .

.

.

منتخبی از مهمترین اخبار اقتصادی در هفته ای که گذشت را در این بسته خبری با کلیک بر روی هریک از تیترها بخوانید؛ .

.

.

به گزارش تیتربرتر؛ شرکت بورس اوراق بهادار تهران از آغاز عملیات بازارگردانی شرکت های پردیس، برکت ، کالا ، زکوثر، آبادا، ثبهساز، ثامید ، دسبحا، دیران، والبر، ومعادن، کنور، بکام، بورس ، انرژی 3، فملی در تالار شیشه ای خبر داد.

بورس تهران در آبان ماه1399 پس از آنکه در 55 درصد روزها وضعیت منفی را تجربه کرد و در 77 درصد روزهای معاملاتی با خروج پول حقیقی ها مواجه بود و کمترین رقم ارزش معاملات .

.

.

بیشتری به این صنعت و در نهایت مصرف کنندگان وارد می کنند.

در آخرین تصمیم گیری ها عرضه و خرید و فروش خودرو در بورس کالا مطرح شد.

طرحی که از همان ابتدا با تناقض های زیادی همراه شد و با تعداد عرضه و میزان تقاضای خودرو در بورس جور درنمی آید.

بازار خودرو در ایران که سال هاست با چالش جدی مواجه است حالا بیش از هر زمان دیگری آشفته است و قیمت ها روز به روز افزایش می یابد.

درواقع بازار خودرو در .

.

.

تهران ( پانا) – شاخص کل بازار بورس این هفته روزهای مثبتی را از سرگذراند به گونه ای که با ثبت رشد 48هزارواحدی در روز چهارشنبه به عنوان آخرین روز معاملاتی این هفته ، در ارتفاع یک میلیون و 345هزار واحد قرار گرفت.

م سئو لان دولتی نیز این هفته از بازار سرمایه حمایت کردند.

علی ربیعی، سخنگوی دولت اواخر این هفته با اشاره به این که تعدادی از مدیران شرکتهای حقوقی بورس در زمینه بازارگردانی همکاری .

.

.

بورسی کشور جای می گیرد.

از عرضه اولیه دیجی کالا چه خبر؟ بنا به اعلام بورس پرس، رییس اتاق بازرگانی تهران در توئیت خود نوشته است: پس از چند ماه مذاکره از سوی اتاق بازرگانی تهران با تسهیل گری وزارت اقتصاد و سازمان بورس، تپسی به عنوان یکی از استارت آپ های پیشرو در فرابورس پذیرفته شد.

خوانساری تصریح کرده است که تپسی اولین شرکت از4 استارت آپی است که برای ورود به بازار .

.

.

در نهایت بعد از گذشت بیش از 7 ماه از مطرح شدن ورود شرکت های بزرگ استارت آپی ایران به بازار بورس، رئیس اتاق بازرگانی تهران در توییتر خود اعلام کرد که نماد تپسی به عنوان اولین شرکت استارت آپی به زودی بر تابلو فرابورس جای می گیرد.

با قرار گرفتن نام تپسی روی تابلو فرابورس، این شرکت اولین شرکت استارت آپی از میان 4 شرکتی خواهد بود که پیش از این نامشان برای ورود به بازار سرمایه شنیده شده بود .

.

.

بازرگانی روز گذشته در پست توییتری خود از ورود تپسی به عنوان اولین شرکت استارت آپی خبر داد.

او اعلام کرد: پس از چند ماه مذاکره از سوی اتاق بازرگانی تهران، با تسهیلگری وزارت اقتصاد و سازمان بورس، یکی از استارت آپ های پیشرو کشور در فرابورس پذیرفته شد.

تپسی نخستین شرکت از چهار استارت آپی است که برای ورودشان به بازار سهام تلاش کردیم و به زودی نمادش در تابلوی فرابورس جای می گیرد.

میلاد منشی پور .

.

.

جمله دیجی کالا، کافه بازار، تپسی و شیپور از برنامه ریزی برای ورود به این بازار خبر دادند.

در نهایت بعد از گذشت 6 ماه از سال شنیده هایی در مورد متوقف شدن ورود این شرکت ها به بورس مطرح شد.

بعد از طولانی شدن روند ورود شرکت های استارت آپی به بازار بورس، وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرد که برای حل مشکلات جذب استارت آپ ها به این بازار قرار است بازار جدیدی به نام بازار هدف در فرابورس شکل گیرد.

.

.

.

به گزارش نبض بورس ، رئیس اتاق بازرگانی تهران در توئیتی از پذیرفته شدن شرکت تپسی در فرابورس خبر داد.

مسعود خوانساری در ادامه بیان کرد تپسی نخستین شرکت از چهار استارتاپی است که برای ورودشان به بازار سهام تلاش کردیم و به زودی نمادش در تابلوی فرابورس جای می گیرد.

با تسهیل شرایط ورود شرکت ها در حوزه ی اقتصاد دیجیتال به بورس به دستور رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و دارایی تیر امسال اعلام کرد که شرکت های دیجی کالا، کافه بازار، تپسی، فیلیمو و شیپور اواخر تابستان وارد بورس می شوند.

مدیرعامل فرابورس نیز همان زمان اعلام کرد دیجی کالا و تپسی پس از رفع موانع حضور، به عنوان اولین استارتاپ ها روی تابلو بورس قرار خواهند گرفت.

طبق گفته ی او، دیجی کالا و تپسی بسیاری از .

.

.

.

.

.

پذیرش تپسی در فرابورس در حالی بالاخره انجام شد که بورس تهران دوران طلایی خود را پشت سر گذاشت و اتفاقا همین پشت سر گذاشتن این دوران کلیدی و ریزش های هنگفت، باعث شد تا بسیاری از مردم اعتماد خود به بازار سرمایه را از دست بدهند.

همین مسئله باعث شده تا عده ای از فعالین در اکوسیستم استارتاپی معتقد باشند اکنون زمان مناسبی برای عرضه اولیه اولین استارتاپ بزرگ ایران نیست.

با این حال منشی پور پاسخ به این .

.

.

میلیارد تومانی دست یافت.

در حالی تحلیلگران بنیادی و تکنیکالیست ها به دنیای اقتصاد در ابتدای استارت رشد بازار خبر از موج جدید اما کوتاه مدت افزایش شارپی نماگر ها را دادند که تشکیل صف های خرید در قیمت های ارزنده و صعود شاخص های بورس و فرابورس طی روز های اخیر در واقع تایید کننده این موضوع است.

با این حال برخی از سرمایه گذاران همچنان مثبت شدن نماگر های بازار سهام را فرصتی برای خروج از گردونه .

.

.

این بازار دارا بودند.

در مجموع معاملات دیروز بورس و فرابورس 64 درصد نمادها در محدوده مثبت و 7/ 30 درصد از نمادها در محدوده منفی معامله شدند.

در پنج روز اخیر شاهد افزایش قابل توجه تقاضا برای خرید سهام از سوی سهامداران خرد هستیم.

این امر می تواند بیانگر بازگشت اعتماد مجدد به بورس برای سهامداران باشد، البته همچنان باید در انتظار روزهای آتی معاملات و ثبات بیشتر در بازار سهام بود.

روز چهارشنبه نیز سهامداران حقیقی در جبهه خریداران تحرکات بسیار مثبتی داشتند، به این ترتیب سهامی به ارزش 1082 میلیارد تومان از سبد حقوقی ها به پرتفوی حقیقی ها انتقال پیدا کرد.

منبع: اقتصاد نیوز .

.

.

معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند.

بر این اساس در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می شود که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوز های صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت معین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیئت مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می شود.

.

.

.

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، کارشناسان بازار سرمایه در رابطه با افت و خیرهای اخیر شاخص اظهار داشته اند که به نظر می رسد با توجه به صحبت های وزیر اقتصاد مبنی بر عرضه اولیه صد شرکت تا پایان سال جاری، شاهد رونق و ثبات بیشتر در این بازار باشیم.

فعالان بازار نیز معتقدند که بورس تا پایان سال جاری بازاری مطمئن برای پس اندازهای خانگی و قشر متوسط جامعه خواهد بود و با استقبال سرمایه گذاران همراه می شود.

محمد پورتدین، کارشناس بازار سرمایه نیز با پیش بینی وضعیت بازار سرمایه تا پایان امسال می گوید: احتمال دارد شاخص بورس تا پایان امسال عدد 3 م .

.

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به نقل از دنیای اقتصاد، به این ترتیب برای 6 روز متوالی شاهد صعود نماگر اصلی سهام به میزان 11 درصد بودیم تا ماه منفی بورس پایانی سبز را تجربه کند.

به این ترتیب افت دماسنج تالار شیشه ای در آبان ماه به 7/ 4 درصد محدود شد.

در این میان روز چهارشنبه شاهد جابه جایی چند رکورد در این بازار بودیم.

از یک طرف رشد 7/ 3 درصدی شاخص کل بیشترین رشد روزانه از 5 .

.

.

نظر تعداد روزهای مثبت و هم درصد رشد، رکوردی چهار ماهه جابه جا کرده است.

در حالی طی 63 روز معاملاتی که شاخص کل بورس تهران در مسیر نزولی قرار گرفته بود شاهد خروج 33 هزار و 270 میلیارد تومان پول حقیقی از گردونه معاملات سهام بودیم که بازگشت این گروه از بازیگران سهام سبب شده خالص خرید سهامداران خرد طی روزهای اخیر به 2 هزار و 540 میلیارد تومان برسد.

در این میان در دوره اصلاح بازار، میانگین .

.

.

به گزارش بورس تابناک ، جواد عشقی نژاد درباره آخرین وضع عرضه اولیه سهام پتروشیمی بوعلی سینا با نماد بوعلی به بازار سرمایه گفت: تمامی مراحل درج و پذیرش پتروشیمی بوعلی سینا به اتمام رسیده است و این شرکت در صف عرضه اولیه بورس تهران است.

وی افزود: پیش بینی می شود سهام بوعلی پیش از رسیدن زمستان عرضه اولیه شود.

مدیرعامل مدبران اقتصاد درباره وضع عرضه اولیه سهام پتروشیمی اروند از .

.

.

دوم مهر ماه بود که محسن خدابخش، مدیریت نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار، طی اطلاعیه ای استفاده از معاملات الگوریتمی را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

در این اطلاعیه به کلیه شرکت های کارگزاری اعلام شده بود که برای حفظ شرایط تعادل عرضه و تقاضا در بازار بر ورود سفارش ها و معاملات، کلیه مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی (به جز بازارگردانان دارای مجوز را که با شناسه مشخص شده برای معاملات اقدام به ارسال سفارش می کنند) .

.

.

عرضه سنگین در بازار سهام داشته باشد، باید اولاً عرضه را با تدبیر و درایت و حساب شده انجام دهد، ضمن اینکه بعد از عرضه نیز از بازار حمایت کند.

روندی که ابتدای سال 99 طی شد این بود که مردم وقتی دیدند دولت قصد فروش دارایی های خود را در بازار سهام دارد و بازدهی سرمایه گذاری در بازار افزایش شدیدی خواهد داشت، به سرمایه گذاری در بورس ترغیب شدند.

بخصوص اینکه دولت بارها امنیت سرمایه های .

.

.

خبرگزاری میزان - باشگاه خبرنگاران نوشت: سهامداران بازار سرمایه همچون سایر سرمایه گذاران پیش از سرمایه گذاری باید مجموعه ای از آموزش ها را فرا بگیرند.

این روز ها فعالیت در بورس بیش از هر زمان دیگری به دغدغه گروهی از افراد تبدیل شده است، به همین دلیل قصد داریم شما را با یکی از مفاهیم بازار سرمایه آشنا کنیم.

شرکت های تامین سرمایه در واقع واسطه هایی هستند که در بازار سرمایه حضور دارند و .

.

.

صندوق پالایشی سرنخ افت بورس را به وزارت نفت می رساند.

ماجرا از آن جا شروع شد که در تاریخ 20 مردادماه رئیس سازمان خصوصی سازی خبر از عدم عرضه صندوق پالایشی داد.

پیش از انتشار این خبر در روز 20 مرداد شاخص بورس تهران که 25 هزار واحد رشد را ثبت کرده بود به ناگاه با افت 40 هزار واحدی مواجه شد.

موضوع به اینجا ختم نشد و اخباری منتسب به دو وزیر اقتصادی دولت در بین فعالان بازار سهام به سرعت منتشر شد .

.

.

به گزارش تیتربرتر؛ در پایان معاملات دیروز بورس ، شاخص کل با رشدی 3.

7 درصدی با قدرت وارد کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی شد.

شاخص کل هم وزن نیز امروز 1.

8 درصد رشد کرد.

رشد امروز بورس باعث شد تا پس از مدتها شاخص کل در تمامی روزهای یک هفته روند صعودی داشته باشد.

بازار سهام در تمام روزهای این هفته مثبت بود و قرار است از از اول آذر ماه بازارهای موازی تعطیل باشند، آیا تعطیلی بازارهای موازی .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map