استارت اپ در دره‌شهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در دره‌شهر شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایلام-رئیس دانشگاه ایلام گفت: برگزاری استارت آپ و رویدادهای کارآفرینی توسط کمیته امداد نشانه علمی شدن فرایند اشتغال و حرکت برمبنای دانش بنیان شدن کارآفرینی در این نهاد است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی اکبری در آیین اختتامیه نخستین استارت آپ ویکند مددجویان دانش آموخته کمیته امداد استان ایلام که در محل سالن آمفی تئاتر هتل زاگرس برگزار شد بیان کرد: زمانی بود که ما برای برگزاری یک استارت آپ یا رویداد کارآفرینی در سطح استان تردید داشتیم و با مشکلات زیادی مواجه بودیم اما اکنون خوشبختانه هم اکنون برخی دستگاه‌ها همچون کمیته امداد خود به صورت مستقل استارت آپ برگزار می‌کنند که قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: وقتی کمیته امداد خود متولی برگزاری استارت آپ می‌شود ارزش این این کار صد چندان استارت آپی است که توسط سازمانهای متولی آن برگزار می‌شود واینکار نوید بخش علمی شدن سازو کارهای ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه برگزاری استارت آپ ها در ایلام را ابتدا با ایده پردازی آغاز کرده‌ایم گفت: بعد از گذشته چند سال و تجربیات مفید در این زمینه، استارت آپ ها در ایلام به مرحله پول سازی رسیده‌اند.

رئیس دانشگاه ایلام با عنوان اینکه کمیته امداد از دستگاه‌هایی است که در برگزاری رویدادهای کارآفرینی بسیار موفق بوده است گفت: برنامه ریزی برای برگزاری استارت آپ منطقه‌ای توسط این نهاد با حضور استان‌های غرب کشور در آینده نوید بسیار خوبی برای استارت آپ در ایلام خواهد بود.

علی اکبری با عنوان اینکه دنیای امروز دنیای رقابت است گفت: چنانچه خواستار توسعه و پیشرفت در کشورمان هستیم چاره‌ای جز این نداریم که وارد دنیای رقابت شویم.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map