استارت اپ در سراب‌دوره

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در سراب‌دوره در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

: 0 تومان ادامه خرید این روز ها افراد زیادی به دنبال راه اندازی استارت آپ (Startup) هستند.

اما راه اندازی آن مستلزم آن است که دانش کافی راه اندازی استارتاپ را داشته باشید.

دوره جامع استارت آپ به دانشجویان جوانی که در رویای ثروتمند شدن هستند و آن را دروازه ای برای رسیدن به استقلال مالی میبینند تا صاحبان کسب و کار های سنتی که استارتاپ را فرصتی برای سرمایه گذاری میبینند این امکان را میدهد تا قبل از شروع فعالیت در این حوزه دانش مورد نیاز آن را بدست آورند.

آَشنایی با شتابدهنده ها knowing about accelerators گواهینامه دوره جامع آموزش استارتاپ   منظور از گارانتی دوره چیست؟ ملاک مفید بودن و رضایت شما از دوره فقط اعلام نظر شماست و چنانچه به هر دلیلی از کیفیت این دوره راضی نبودید موسسه زبدگان گارانتی میکند تمام مبلغ دریافت شده از دانش پژوه را بدون قید و شرط پرداخت نماید.

پیش نیاز شرکت در این دوره چیست؟ این دوره هیچ گونه پیش نیازی ندارد آیا این دوره به صورت عملی برگزار میشود؟ بله قطعا آیا برای شرکت در دوره همراه داشتن لپتاپ الزامی است؟ بله آیا بعد از پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه داده میشود؟ بله آیا بعد از پایان دوره فایل ویدیویی یا صوتی دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیرد؟ بله آیا میتوان در این دوره به صورت غیر حضوری نیز شرکت کرد؟ خیر، اما میتوانید به صورت مجزا دوره غیر حضوری ما را تهیه کنید آیا امکان معرفی شرکت کنندگان به بازارکار وجود دارد؟ بله امکان معرفی افراد زبده به بازارکار وجود دارد   ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ میخواهید به یک مدرس تبدیل شوید ؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map