استارت اپ در سنگاپور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در سنگاپور در اینترنتی حضور پر رونقی پیدا کنید، استارت اپ های امروزه همچون اسنپ فود و دیجی کالا از پیشرو ها و الگو های کسب وکار اینترنتی در ایران میباشد که باتوجه به این شرکت ها الگو های خوبی برای رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی میباشند.

در این بین شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با دارا بودن تیم فنی قوی و متجرب توان پیاده سازی پروژه های در سطح سیستم های توزیع شده و کلان را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سنگاپور که بیشتر به ­خاطر دورنمای فناوری مالی ­اش شهرت دارد، به هیچ وجه یک زیست ­بوم استارتاپی تک بعدی نیست.

تعهد مداوم دولت به هزینه‌کرد 1 درصد از تولید ناخالص داخلی برای تحقیق و توسعه و هم­چنین تعهد اخیر آن مبنی بر اختصاص 19 بیلیون دلار به پژوهش، نوآوری و پروژه­ های کارآفرینی، عزم سنگاپور برای حفظ جایگاهش به ­عنوان یکی از قوی­ ترین و متنوع ­ترین زیست­ بوم­ های استارتاپی جهان را نشان می­دهد.

Fintech: طی یک دهه­ اخیر، سنگاپور در عرصه­ فن­اوری مالی در آسیا پیشگام بوده است.

سنگاپور خانه­ بیش از 270 استارتاپ فن­اوری مالی، و بیش از 20 بانک جهانی و شرکت بیمه است که مراکز تحقیقاتی محلی یا آزمایشگاه­‌های نوآوری را در این شهر به راه انداخته ­اند.

بین سال­ های 2012 تا 2017، 6.

7% از کل سرمایه­ گذاری خطرپذیر محلی به استارتاپ­ های فن­اوری مالی اختصاص یافته­ است.

دولت در پی این است که ستگاپور را بیش از پیش شکوفا نموده و با ترویج فن­اوری مالی در یک پویش مداوم، جایگاه این شهر را به ­عنوان قطب فناوری مالی جهان تقویت کنداز جمله اینکه 225 میلیون دلار به توسعه­ فن­اوری مالی در پنج سال آینده اختصاص داده است.

Digital Media: طی 6 سال گذشته 10% از سرمایه­ گذاری خطرپذیر محلی در سنگاپور به استارتاپ­ های حوزه­ رسانه­ دیجیتال اختصاص یافته و این بخش را به یکی از زیربخش‌­های برتر این زیست­ بوم تبدیل کرده است.

یکی از جدیدترین موارد فراوان و ادامه­ دار موفق در این حوزه،استارتاپ Sea است که ارائه ­دهنده­ سرگرمی برخط و موبایلی می‌باشد که در می 2017، 550 میلیون دلار سرمایه جذب نمود و سپس در اکتبر 2017، 884 میلیون دلار سهم در عرضه­ اولیه­ سهام خود در بورس اوراق بهادار نیویورک، سهم فروخت.

Big Data & Analytics: سنگاپور نه ­تنها بازیگران بزرگ خارجی در عرصه­ ابرداده مثل Planatir و Spire را جذب این کشور کرده است، بلکه در حال گسترش دادن صحنه­ شاخص استارتاپ­ های محلی در حوزه­ ابرداده و آنالیز بوده و 5.

2 درصد از سرمایه­ گذاری خطرپذیر محلی طی 6 سال اخیر را به این زیربخش اختصاص داده است.

مثال اخیر در این مورد، Eyeota است، شرکتی که داده­‌های مورد نیاز فروشندگان را در اختیار آنها قرار می­دهد تا بتوانند به مخاطبان برخط دسترسی پیدا کنند.

این شرکت 12.

5 میلیون دلار در سرمایه­ گذاری سری B در ژانویه­ 2018 جذب کرده است.

«طی دهه­ گذشته، زیست ­بوم استارتاپی سنگاپور پیشرفت شایانی کرده است.

با یکی شدن SPRING و IE در قالب Enterprise Singapore، استارتاپ ­ها می­‌توانند به شبکه­ جهانی شرکای ما برای رشد و کسب فرصت­‌هایی در آسیا و فراتر از آن دسترسی داشته باشند.

Enterprise Singapore کماکان در جذب و توانمندسازی شتاب­ دهنده­ ها، سرمایه­ گذاران و مؤسسات پژوهشی نقش مهم یک کاتالیزور را ایفا خواهد کرد تا محیط پویایی برای گسترش و رشد استارتاپ­ ها در سطح منطقه و جهان فراهم شود.

» تد تان، جانشین مدیر ارشد اجرایی Enterprise Singapore «زیست ­بوم سنگاپور به لطف یک محیط قانون‌­گذاری با تفکر رو به ­جلو و حمایت فزاینده از مؤسسات مالی، حمایت ویژه‌­ای از استارتاپ­ های فناوری مالی کرده است.

» ویشال هارنال، شریک عمومی 500 Startups «جهانی شدن از روز اول به استارتا پ­های ما یاد داده م‌ی­شود.

از آنجا که ما مجبوریم به خارج از کشور نگاه کنیم، اغلب مدل کسب و کار خود را به نحوی شکل می­‌دهیم که بیشتر جهانی باشد تا داخلی.

این یکی از مزایای ماست.

» مارک هان، رئیس ACE «ما باور داریم که فن­اوری پزشکی در سنگاپور به مرحله­ باروری رسیده است.

اعتقاد دارم که با وجود گردانندگانی مثل ما که تخصص مربوطه را برای رشد و آموزش استارتاپ ­ها فراهم می­‌سازند تا در مسیر درآمدزایی قرار بگیرند، موفقیت بیشتری را در این فناوری­‌ها شاهد خواهیم بود.

» اریک لو، مدیرعامل Trendlines Medical Singapore نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ویژه نامه کشاورزی ویژه نامه سرمایه گذاری خطرپذیر ویژه نامه هوش مصنوعی ویژه نامه فینتک ویژه نامه کارآفرینی اجتماعی سیماگر رسانه‌‌ای تخصصی است که می‌کوشد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای جامعه استارتاپی، با تولید محتوای شناختی و کاربردی بخشی از نیاز محتوایی این جامعه را تامین نماید و در راستای شکوفایی آن نقش‌آفرینی کند.

– ارتباط با مدیر وبسایت هرهفته از بهترین مقالات سیماگر مطلع شوید.

.

.

یک ایمیل حاوی لینک فعالسازی برای شما ارسال شد، پس از کلیک روی لینک شما با موفقیت عضو خبرنامه سیماگر خواهید شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map