استارت اپ در سنگلج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در سنگلج در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از شیراز ؛ نشست صمیمانه م سئو لان ارشد استانی با استارت آپ های استان فارس برگزار گردید.

در این جلسه که به میزبانی استانداری فارس و دعوت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ترتیب داده شده بود، دکتر عنایت اله رحیمی استاندار فارس .

.

.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها .

.

.

: میراث فرهنگی با صدور مجوزهای بومگردی و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت حامی مردم منطقه و ایجاد اشتغالزایی خواهد بود.

وی همچنین از تهیه بسته های سرمایه گذاری ارزان قیمت برای سرمایه گذاران خبر داد و افزود: سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری در این بخش هستند، می توانند با مراجعه به معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان بسته های پیشنهادی را مطلعه کنند.

مدیرکل .

.

.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی محمد نیکبخت امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون 92 واحد فناور و 12 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان مستقر هستند افزود: متاسفانه پارک علم و فناوری آن گونه که باید برای مردم شناخته نشده است.

وی تصریح کرد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز .

.

.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی درگذشت حسینعلی طباطبائی از پیشکسوتان تئاتر ایران و از اولین مدیران تماشاخانه سنگلج را تسلیت گفت.

متن پیام شهرام کرمی به شرح زیر است: بلندآوازه باد نام حسینعلی طباطبائی که با نشستن بر مسند مدیریت تماشاخانه سنگلج در روز افتتاحش به تاریخ 18 مهر 1344، به عنوان نخستین مدیر .

.

.

.

.

.

: در خود این مجتمع، تمهیدات لازم برای دریافت گزارش های مردمی و سازمان های مردم نهاد و تشویق کسانی ایجاد شده است که اطلاعات مفاسد اقتصادی را اعلام می کنند و حمایت گزارشگران مفاسد در این مجتمع پیش بینی و سامانه مجتمع نیز فعال شده است.

یکایک آرای صادره از این شعب در سامانه دراختیار افکار عمومی قرار می گیرد تا بتوانند با مراجعه به سامانه، از آخرین اقدامات دادگستری استان تهران را مطلع شوند.

.

.

.

دیدگاه خودش را اعلام کرده و وزارت اطلاعات نیز دیدگاهش را در کمیته هایی که به همین منظور تشکیل شده، اعلام کرده است.

اما به هر حال تصمیم نهایی با قاضی محترم و قوه قضاییه است که تشخیص بدهند که موضوع چگونه است و من تا همین حد اکتفا می کنم.

ربیعی بیان کرد: تردیدی وجود ندارد کشور ما به دلیل طمع رژیم صهیونیستی و سازمان های اطلاعاتی یکی از اهداف بوده است.

از کسانی که امنیت ما را برقرار می کنند .

.

.

– اخبار استانها – به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: ما در شرایط تحریم های ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم که استکبار جهانی با تهدیدهای خود، علیه ایران، مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی ادامه داد: در این شرایط توجه به .

.

.

به گزارش شیعه نیوز ، از ابتدای تابستان امسال، میزان کلاهبرداری های مربوط به فیشینگ (اخذ اطلاعات کارت بانکی از طریق سایت های جعلی و خالی کردن حساب) رشد زیادی داشته بطوری که یک چهارم فیشینگ یک سال گذشته در تیر ماه امسال رخ داده است.

پیگیری های سیماگر نشان می دهد که در ماه های گذشته، میزان فیشینگ رو به افزایش نهاده که اوج آن در تیرماه بود، نکته جالب اینکه هنوز علت رشد بی سابقه فیشینگ در .

.

.

معدنی بافق است که مبالغ قابل توجهی رشوه به صورت وجه نقد و سکه از برخی از پیمانکاران دریافت می کرده است.

وی در مورد نحوه دستگیری فرد مذکور نیز گفت: این فرد هفته گذشته در حین دریافت رشوه با دستور قضایی دادسرای بافق، توسط مأمورین اداره کل اطلاعات استان دستگیر شده است.

دادستان یزد در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه دادسرا و دستگاه های نظارتی استان در عین حمایت از تولید و سرمایه گذاری .

.

.

اطلاعات جدید قرار دهند.

علاوه بر این، امکان استفاده از خدمت OCR (اسکن اطلاعات کارت مبداء و مقصد) در حواله ملت / سحاب سامانه همراه بانک و پرداخت قبض موبایل از طریق روش استعلام در سامانه همراه بانک از طریق حساب / کارت، از جمله امکانات این اپلیکیشن است.

در بحث سیستم عامل های اندرویدی، امکان فراخوان سرویس صوتی برای خدمات مختلف از جمله: حواله ملت، حواله پایا، کارت به کارت، خرید شارژ .

.

.

به گزارش وزارت نیرو، غلامعلی رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه تاکنون اطلاعات 70 درصد مشترکان برق کشور به منظور حذف قبوض کاغذی در سامانه ثبت شده است، ادامه داد: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته، تاکنون در مناطق مختلف کشور از جمله استان های سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و شهرستان مشهد تقریبا قبوض کاغذی برق به طور کامل حذف شده است.

وی با تاکید بر اینکه از .

.

.

پارسیان تولید شده اکنون در بیمارستان های استان فارس در حال بهره برداری است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: از ویژگی های این محصول، امکان ذخیره سازی عکس و فیلم در حافظه داخلی، باتری قابل شارژ با قابلیت 10 ساعت کار مداوم، امکان اتصال به رایانه و زاویه دید 80 درجه، قابلیت تعویض بلید و دوربین ضد آب و بخار است.

قاسمی تاکید کرد: این محصولات به عنوان محصولات تجاری سازی شده در مراکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بازار عرضه می شوند.

انتهای پیام .

.

.

نصب کنند فرصت شرکت در قرعه کشی 10 دستگاه تلفن همراه هوشمند را خواهد داشت.

همچنین کاربران می توانند به منظور کسب اطلاعات کامل این کمپین در پیج اینستاگرا آیگپ به آدرس @igap_im مراجعه کرده و علاوه بر اطلاع از اخبار کمپین فوق از سایر اخبار مربوط به این پیامرسان مطلع شوند.

در همین رابطه و به منظور رونمایی های جدید صورت گرفته، امیرحسین ایماغیان مدیر مارکتینگ آیگپ گفت: ایده اولیه برای طراحی .

.

.

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک ، خطیب زاده، سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: 250میلیون تومان اعتبار برای تجهیز این مدارس در شهرستان ها هزینه شده است .

به گفته وی کم تحرکی در بین دانش آموزان دختر از مهمترین عواملی راه اندازی کلاس تربیت بدنی در مدارس کشور است.

خطیب زاده یکی از اولویت های حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش را توجه .

.

.

داشته است، اداره می کند.

بانک ها همچنان از یک زیرساخت پیچیده برای معاملات ساده مانند ارسال پول به خارج از مرزها استفاده می کنند.

فناوری بلاکچین به مؤسسات مالی این امکان را می دهد تا با ایجاد پیوندهای مستقیمی بین یکدیگر از بانکداری کارگذار جلوگیری کنند.

محصول اصلی R3 تا به امروز، به نام کردا Corda، جهت بانکداری کارگزار است.

کردا ( Corda) کردا از بانک هایی تشکیل شده .

.

.

فیلم های جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در بیش از 30 استان و سالن سینما در سطح کشور اکران می شود.

به گزارش رسیده، همزمان با برگزاری این دوره از جشنواره و در راستای اکران سراسری آثار پذیرفته شده در سطح کشور، بیش از 30 استان و سالن سینما به اکران فیلم های سینمایی جشنواره در سراسر کشور خواهند پرداخت.

بر این اساس استان آذربایجان شرقی با سینما ستاره باران ، استان آذربایجان غربی با سالن .

.

.

عمل نشده بود، تسویه شد.

علاوه بر آن در دو سال گذشته شاهد پیگیری جدی موضوع پویانمایی از طرف رسانه ملی بخصوص در مرکز صبا و معاونت استان ها بوده ایم که افزایش آمار کمّی و کیفی تولیدات صبا و برگزاری جشنواره های پویانمایی استانی از این موارد است.

تقدسی به بودجه 1800 میلیارد تومانی سازمان صدا و سیما اشاره و تصریح کرد: شرکت های بزرگ فیلمسازی برای ساخت یک فیلم بیش از 200 میلیون دلار هزینه می کنند .

.

.

سعید رضا احمدی زاده در گقت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: حدود 1570 نفر تحت پوشش بنیاد نخبگان خراسان رضوی هستند که 10 درصد نخبگان کل کشور را پوشش می دهند .

از این تعداد، درصد آقایان کمی بیشتر از زنان است .

هرساله حدود 100 نفر نخبه جدید در استان شناسایی و مورد حمایت قرار می گیرند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه نخبگان بیشتر به کدام کشورها مهاجرت می کنند، افزود: کشورهای اروپایی مطرح .

.

.

، نشانگر حساسیت کار خبر است.

فرماندار لاهیجان با اشاره به ارتباطات جامعه با خبرنگاران افزود: عده ای اعتقاد به کار رسانه ای و خبررسانی دارند از این رو پیوسته، ارتباطات خوبی با خبرنگاران دارند ولی عده ای دیگر، به دلیل شناخت ناکافی از فضای رسانه ای و برخی عوامل دیگر، با این قشر سروکار ندارند.

میرغضنفری تقویت ارتباط با اهالی رسانه و خبرنگاران را موثر و مفید خواند و گفت: معتقدم می توان .

.

.

23 هزار واحد احداثی انعقاد قرارداد شده است.

در این سه هفته 17 هزار تعمیری و 6 هزار واحد احداثی اضافه شده است که پی کنی شده است؛ 12 هزار و 400 واحد فونداسیون انجام شده است و اتمام اسکلت 3 هزار واحد داشته ایم.

وی با بیان اینکه از 2500 میلیارد تومان اعتبار مرحله اول بیش از 80 درصد که بیش از 1900 میلیارد تومان اعتبار را در بر می گیرد در شش استان لرستان، گلستان، خوزستان، ایلام، مازندران و .

.

.

جشنواره های فرهنگی-هنری و رویدادهای اجتماعی نیز از دیگر فعالیت های او بوده است.

آتنا محمدیان روشن ؛ دارای کارشناسی زبان فرانسه و کارشناسی ارشد رسانه است و هم اکنون مدیر اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است.

مجتبی صادقی ؛ نیز دارای مدرک دکترای جغرافیا-برنامه ریزی شهری است و مقالات علمی متعددی را در این حوزه به ثبت رسانده است.

انوشیروان .

.

.

پذیرای علاقمندان است.

این مقام مسئول از اجرای نمایش برخیز همراه شو عزیز به نویسندگی و کارگردانی حجت الله سبزی خبر داد و گفت: این اثر نمایشی که به مضمون این اثر به آسیب های اجتماعی، طلاق و اعتیاد می پردازد با همکاری حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تولید شده است از 24 لغایت 31 مرداد ماه در محل نشر چشمه آفتاب اجرا .

.

.

.

.

.

> مروارید با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این راستا در گام نخست برگزاری گذرهای فصلی و موقت را در نقاط پرتجمع شهری برنامه ریزی نموده است، ادامه داد:در گام نخست نمایشگاه "گذر فرهنگ و هنر" با هدف ارائه آثار هنری وابسته به صنایع فرهنگی شامل هنرهایی متنوع چون سفالگری ٬ نقاشی٬ زیورآلات٬ کاشی٬ هنرهای مرتبط با چرم و پارچه٬ عروسک٬ کتاب٬ میناکاری و قلمزنی و چوب در محل کوهسنگی مشهد به .

.

.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،"عاقل مهفود" کارشناس مسائل سیاسی و مدیر روابط بین الملل وزارت آموزش عالی سوریه در گفت وگو با خبرگزاری نووستی تأکید کرد، ارتش سوریه در هماهنگی کامل با روسیه در حال آزادسازی مناطق تحت اشغال تروریست ها در استان ادلب است و این در حالی است که ترکیه و آمریکا در این بین مانع تراشی می کنند و در پیشرفت نیروهای دولتی سوریه در ادلب، منافع خاص خود را دنبال کنند.

.

.

.

به گزارش پایداری ملی، اندروید که محبوب ترین سیستم عامل موبایلی در جهان شناخته می شود، توسط شرکت گوگل توسعه داده شده و لا که از خواسته های اصلی فعالان بازار بود، تا حد قابل قبولی محقق شده است.

همچنین ارزش و حجم معاملات از ابتدای فعالیت دولت دوازدهم رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

رشد محسوس میانگین ارزش معاملات در ماه های اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در بورس و فرابورس گواهی بر حضور پررنگ تر سرمایه گذاران است.

مقابله با ناراستی ها در بازار سرمایه مقابله با سیگنال فروشی و نشر اطلاعات کذب و .

.

.

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی طالبی در چهارمین جلسه کارگروه ستاد مدیریت پسماند استان قم که امروز صبح در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد، عنوان کرد: شناسایی واحدهای آلاینده و متخلف استان قم و معرفی آنان به دستگاه های نظارتی مرتبط به جهت انجام اقدامات لازم برای برخورد با این واحدها امری ضروری است که باید در اسرع وقت انجام شود.

معاون فرماندار قم بیان کرد: دفن پسماندهای ویژه صنعتی در حریم .

.

.

کامل رئیس جمهوری نبود بلکه ایشان از نظر قانونی موافقت کردند که من نخست وزیر باشم ایشان بعدا هم چه به طور شفاهی و چه در گزارشی که به مردم می دهند بارها این مساله را یاد آوری کرده اند.

این اختلاف نخست وزیر و رئیس جمهوری در موارد مختلف از جمله اداره جنگ ادامه داشت تا اینکه طرح عدم کفایت بنی صدر و عزل او از رئیس جمهوری مهر پایانی بر این اختلاف زد.

محمد جواد باهنر؛ همکاری و .

.

.

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، آیین افتتاح 516 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی بسیج در مازندران با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار بابایی فرمانده سپاه مازندران و احمد حسین زادگان استاندار مازندران و مسئولین بسیج سازندگی به صورت ویدئو کنفرانس با مسئولین سازندگی شهرستان های استان مازندران برگزار شد.

این پروژه .

.

.

اعتراف کرد.

توقیف بار قاچاق میلیاردی سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 61 طاقه پارچه و هشتاد هزار عدد زیپ شلوار خارجی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در شهرستان دلیجان خبر داد.

این مطلبو از دست ندید! انتخاب های عجیب لژیونرهای فوتبال ایران سرهنگ مفخمی افزود: در این عملیات خودرو که به مقصد تهران در حال حرکت بو .

.

.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، عباس کیانخواه افزود: حوزه حمایت کمیته امداد اداره 3 مشهد شامل مناطق شهری و روستایی می شود که از پنج هزار و 575 خانوار با 15جمعیت هزار و 400 نفر حمایت می کند.

وی با بیان اینکه این اداره از 140 بیمار زمین گیر، صعب العلاج و لاعلاج حمایت های مالی و معنوی دارد، اظهار کرد: با تامین اعتبار 17 میلیون تومانی از محل منابع داخلی کمیته امداد و مشارکت خیران و با .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map