استارت اپ در شافهاوزن سوئیس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در شافهاوزن سوئیس در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شماره ثبت 44497 در سال‌ های اخیر توجه به شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهایی که با ایده های نو و مبتنی بر تکنولوژی های نوین به ایجاد ارزش افزوده می پردازند بسیار بیشتر از گذشته شده است.

این شرکت ها در واقع همان نیازهای معمول زندگی بشر را با روش هایی سریع تر، ساده تر و ارزان تر تامین می کنند و به علت بالا بودن راندمان کاری و بهینه بودن کار، سود دهی مناسب تری نیز دارا هستند.

بسیاری از این شرکت ها بر اساس فناوری های مبتنی بر اینترنت و فضای مجازی شکل گرفته اند و به همین دلیل به سرمایه گذاری های کلان مانند شرکت های سنتی برای تاسیس آن ها نیاز نیست.

کشورهای مختلف دنیا به ویژه کشورهای پیشرفته توجه خاصی به راه اندازی، رشد و توسعه این شرکت‌ ها در اکوسیستم کسب و کار خود می نمایند و سعی می کنند مدیران و موسسان این کسب و کارها و در واقع کارآفرینان صاحب ایده را از سراسر دنیا با اعطای مشوق‌ های فراوانی ترغیب کنند تا کسب و کارشان را در آن کشورها راه اندازی نمایند.

یکی از این مشوق ها؛ اعطای ویزای استارت آپ یا همان اقامت از طریق کارآفرینی می باشد که اکثر کشورهای پیشرفته و توسعه یافته این امکان را به کارآفرینان صاحب ایده ارائه می نمایند.

کشور سوئیس در قلب اروپا نیز برای این که از این قافله جا نمانده و رقابت را به سایر کشورها واگذار نکند، برنامه ویزای استارت آپ سوئیس را برای کارآفرینان صاحب ایده راه اندازی نموده است و از این طریق سعی کرده این افراد را به تاسیس شرکت و کسب و کارشان در سوئیس ترغیب نماید.

این موضوع یک بازی برد بر هم برای کارآفرینان صاحب ایده به حساب می آید و هم برای دولت کشور سوئیس.

زیرا کارآفرینان صاحب ایده که می توانند ویزای استارت آپ سوئیس را اخذ نموده و اقامت این کشور اروپایی را به دست آورند، و همچنین از مزایای تجارت در این کشور اروپایی برخوردار شوند.

از طرف دیگر دولت سوئیس نیز در صورت وجود شرکت های ارزش آفرین در اکوسیستم کسب و کار خود می تواند به درآمد مالیاتی بیشتری دست پیدا کرده و همچنین با ایجاد فرصت های شغلی بیشتر توسط این کسب و کارها در این کشور، وضعیت بازار کار این کشور نیز بهبود پیدا می کند.

در کل می ‌توان ویزای استارتاپ را نوعی از اقامت از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت دانست که البته با ثبت شرکت های سنتی تفاوت ‌هایی دارد.

به عنوان مثال در برنامه اخذ اقامت سوئیس از طریق ثبت شرکت تمامی سرمایه برای راه اندازی شرکت در کشور سوئیس باید توسط موسسان شرکت یا همان کارآفرینان تامین گردد.

اما در برنامه ویزای استارت آپ سوئیس مشوق هایی از جمله امکان استفاده از وام بانکی و همچنین امکان گرفتن یک شریک سرمایه گذار از داخل کشور سوئیس برای کارآفرینان قرار داده شده است تا این افراد بتوانند با سهولت بیشتری کسب و کار مبتنی بر تکنولوژی خود را در سوئیس راه اندازی نمایند.

  می دانیم که سرمایه شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای ارزش آفرین مبتنی بر دانش و تکنولوژی های نوین، ایده های موسسان آنهاست و معمولاً این شرکت‌ها در ابتدای امر برعکس شرکت های سنتی، سرمایه چندانی ندارند و بر اساس ماهیت آن ها که با استفاده از روش های نوین و مبتنی بر تکنولوژی های نو، فعالیت ها را انجام می دهند، نیاز چندانی به سرمایه گذاری مادی کلان نیز ندارند.

از اصلی مزایای اخذ ویزای استارتاپ سوئیس همین مورد است که نیازی نیست کارآفرینان و موسسان شرکت های استارتاپی در این کشور در ابتدای امر تمام سرمایه لازم برای ثبت شرکت و راه اندازی آن را خودشان تامین کنند و می توانند از تسهیلات و همچنین امکان پیدا کردن یک شریک در کشور سوئیس نیز استفاده نمایند.

همچنین معافیت های مالیاتی فراوانی نیز برای آنان در سال‌ های اولیه کار در نظر گرفته شده تا بتوانند خود را با اکوسیستم کسب و کار در کشور سوئیس تطبیق دهند و کسب و کار خود را به خوبی روی غلطک بیاندازند.

از دیگر مزایای اخذ ویزای استارتاپ سوئیس امکان تجارت آزاد میان کشورهای اتحادیه اروپا به شمار می ‌رود.

همچنین فردی که ویزای استارتاپ سوئیس را دریافت نموده و کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی می نماید، می تواند به افتتاح حساب بانکی در این کشور پرداخته و نقل و انتقالات مالی خود را بدون هیچ گونه مشکل انجام دهد.

دیگر مورد از مزایای اخذ ویزای استارتاپ سوئیس این است که فرد متقاضی می تواند همسر و فرزندان خود را نیز به این کشور برده و فرزندان وی نیز شانس تحصیل در سوئیس را پیدا ‌کنند.

باید در نظر داشت که رتبه و سطح دانشگاه های سوئیس بسیار بالا و ممتاز می باشد و فرصت تحصیل در دانشگاه‌ های این کشور یک موقعیت و شانس بی‌ نظیر برای این افراد باید تلقی گردد.

  شرایط اخذ این نوع اقامت؛ اما بگونه ای نیست که هر فردی ادعای یک کسب و کار دانش بنیان را ارائه نموده و بتواند از طریق اخذ ویزای استارت آپ سوئیس اقامت این کشور را دریافت نموده و بتواند برای شروع کسب و کار وارد این کشور پیشرفته اروپایی شود.

از اصلی ترین شرایط اخذ اقامت کارآفرینی سوئیس می توان به به نگارش و ارائه یک بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار اشاره نمود.

این موضوع تنها به اخذ ویزای استارت آپ سوئیس اختصاص ندارد، بلکه برنامه ویزای استارت آپ فرانسه، انگلیس، استرالیا، کانادا، آلمان و .

.

.

نیز منوط به ارائه بیزینس پلن می باشد.

در واقع فرد متقاضی باید طرح توجیهی کسب و کار خود را طوری نوشته و ارائه نماید که افسر اداره مهاجرت و کارشناس بخش تجاری کشور سوئیس قانع شود که کسب و کاری که فرد متقاضی می‌ خواهد در کشور سوئیس راه اندازی نماید، یک فعالیت اقتصادی سالم و قانونی است که حتماً بنا بر برنامه ریزی های انجام شده می تواند به سوددهی نیز برسد و با توجه به اینکه این کسب و کار بر پایه فناوری های نوین راه اندازی و تاسیس می گردد، بازده بیشتری نسبت به کسب و کار های سنتی داشته و  با این بهره وری، ارزش افزوده بیشتری تولید نموده و در نهایت مالیات مناسبی نیز به دولت سوئیس پرداخت نماید و در عین حال موجب ایجاد اشتغال و فرصت های شغلی در این کشور شود.

کشور سوئیس نیز به مانند سایر کشورها در صورتیکه کسب و کار مورد نظر را سوده و سالم ببیند برای توسعه بازار کار کشور خود و همچنین افزایش درآمدهای مالیاتی با اعطای ویزای استارتاپ به موسسان آن کسب و کار موافقت می ‌کند.

اما مشکل بزرگ برای اکثر مدیران و موسسان کسب و کارهایی که قصد دارند از مزایای ویزای استارتاپ سوئیس و سایر کشورها بهره مند گردند، این است که نمی ‌توانند بیزینس پلن و طرح توجیهی کسب و کار خود را به خوبی نگارش کنند.

زیرا به ظرایف این کار آشنایی کافی ندارند و نمی دانند چه نکاتی باید در بیزینس پلن آن ها رعایت شود که آن را برای کارشناسان تیم بررسی در وزارت خارجه کشور مورد نظر قابل قبول بنماید.

در واقع کارآفرینان هر چقدر هم در رشته تخصصی خود ماهر باشند، لزوما در در نوشتن طرح توجیهی مهارت کافی را ندارند و همچنین تجربه ای در زمینه برخورد با سلایق کارشناسان مهاجرت ندارند.

از این رو متقاضیان بهتر است برای افزایش شانس موفقیت خود و اخذ ویزای استارتاپ سوئیس و سایر کشورها حتماً نوشتن بیزینس پلن را به یک گروه متخصص در این زمینه بسپارند و ریسک را به جان نپذیرفته و کار را شخصا انجام ندهند.

موسسه سیماگر پارس با سالها تجربه در زمینه نگارش و تنظیم بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار برای متقاضیان اخذ ویزای استارتاپ و همچنین اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشورهای مختلف از جمله سوئیس با تکیه بر دانش و تجربه تیم متخصص خود آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز و کارآفرینان و موسسان شرکت های استارتاپی است.

تیم تخصصی نگارش و تدوین بیزینس پلن موسسه سیماگر پارس از متخصصان مدیریت و کسب و کار، متخصصان امور فنی و مهندسی، و وکلای مجرب متخصص در زمینه امور مهاجرت تشکیل شده که سال هاست پرونده های زیادی در زمینه اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت و همچنین ویزای استارتاپ یا اقامت از طریق کارآفرینی را در کشورهای مختلفی از جمله سوئیس، اتریش، آلمان، انگلیس، استرالیا، کانادا، فرانسه و .

.

.

با موفقیت به سرانجام رسانده اند.

در حقیقت تجربیات بسیار در پرونده های متعدد موجب شده کارشناسان این موسسه در نوشتن طرح های توجیهی یا بیزینس پلن های کسب و کار با برنامه و بر اساس هدف و در چارچوب مطلوب کشورهای مقصد مهاجرت اقدام نمایند و هیچ گونه سعی و خطایی نداشته باشند.

    موسسه مهاجرتی بین المللی سیماگر پارس با همکاری وکلای مجرب در سوئیس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا از جمله ویزای استارتاپ و اقامت دایم سوئیس می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: 021-09121442355 مطالب مرتبط

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map