استارت اپ در شهريار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در شهريار در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با ما تماس بگیرید : 09121442355-021 شبکه های اجتماعی: اسمارت آپ ویزا، شکل یافته از تعدادی از فعالان اکوسیستم کارآفرینی ایران است که در سالهای اخیر با نگاه توسعه محور، به رشد و نفوذ در بازارهای جهانی اندیشیده و گام هایی را در این خصوص برداشته اند.

جوامع شکل یافته از فعالان استارتاپی چینی، هندی؛ کره ای، عربی و آرژانتینی در کانادا، آمریکا و اروپا، چراغ راه این تیم برای تلاش بوده است.

ما قبل از هرچیز بر این باوریم که تحریم ها، مشکلات رگولاتوری داخلی و اکوسیستم نه چندان آماده ایران، به منزله یک فرصت طلایی برای فعالان استارتاپی ایران است تا هرچه بیشتر با نگاه به فعالیت های بین المللی، توسعه پایداری را برای مجموعه های خود رقم بزنند.

همه ما از قله های فتح شده کسب و کار توسط ایرانی ها و در دهه اخیر خبر داریم.

چه بسیار مدیرعامل ها، فاندر ها و فاوندرها که به عنوان هموطنان ما در برترین اکوسیستم های جهانی مشغول به افتخار آفرینی هستند.

اسمارت آپ ویزا با آگاهی از این موضوع و با اشراف به مسیرهایی که شما را به حضور در این زیست بوم ها می رساند شکل گرفته است.

ما نه فقط در مسیر رفتن که در فرآیند شکل گیری و توسعه ایده های شما همفکر، همراه و همدل شما باقی خواهیم ماند.

ما با تاسیس دفاتر اروپایی و ایجاد ارتباط با اجزای اکوسیستم های برتر جهان، در صدد همیاری جهت به دست آوردن سهم ایران از این زیست بوم بزرگ هستیم.

ما بر این باوریم که نه تنها این حرکت مخل رشد ملی نوآوری نیست که گامی اساسی برای به روز رسانی دانش و مهارت فعالان ایرانی برای رشد اکوسیستم کارآفرینی ایران است.

از تک تک شما توانمندان که روئیای موفقیت در سر و توان حرکت در مسیر پیش رو را دارید، برای همفکری و همیاری دعوت به عمل می آید.

پایدار باد ایرانسرافراز باد ایرانیهئیت موسس اسمارت آپ ویزا اسمارت آپ ویزا، شکل یافته از تعدادی از فعالان اکوسیستم کارآفرینی ایران است که در سالهای اخیر با نگاه توسعه محور، به رشد و نفوذ در بازارهای جهانی اندیشیده و گام هایی را در این خصوص برداشته اند.

ما نه فقط در مسیر رفتن که در فرآیند شکل گیری و توسعه ایده های شما همفکر، همراه و همدل شما باقی خواهیم ماند.

ما با تاسیس دفاتر اروپایی و ایجاد ارتباط با اجزای اکوسیستم های برتر جهان، در صدد همیاری جهت به دست آوردن سهم ایران از این زیست بوم بزرگ هستیم.

تهران - خیابان نلسون ماندلا (جردن) - خیابان عاطفی غربی - پلاک 106 ساختمان کیمیا طبقه 2 واحد 8 021-09121442355 سیماگر.

com کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اسمارتاپ ویزا (A+Solutions) می‌باشد و هرگونه باز انتشار آن بدون مجوز از اسمارتاپ ویزا مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

2020© سئو توسط سئودو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map