استارت اپ در فردریکسبورگ دانمارک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در فردریکسبورگ دانمارک در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی استارت آپ در دوران کرونا میتواند کسب و کار شما را در هرزمینه ای پویا و پر رونق کند. استارت آپ یک پل به سوی موفقیت و تغییر نگرش در کسب و کار شما خواهد بود.

شرکت سیماگر با توانایی و تجربه راه اندازی بیش از 10 استارت آپ تمامی مراحل را به صورت برنامه ریزی شده و بر اساس استراتژی های روز دنیا انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شماره ثبت 44497 کشور دانمارک یکی از بهترین و مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا واقع در منطقه اسکاندیناوی است که سال هاست از اصلی ترین مقاصد مهاجرت متخصصان به شمار می رود.

در سال های اخیر که کارآفرینان صاحب ایده افرادی به شدت ارزش آفرین به حساب آمده و کشورهای مختلف سعی دارند با دادن مشوق هایی آن ها را به سوی خود جذب کنند، کشور دانمارک نیز به فکر بوده و قصد دارد قافیه را به رقبا نبازد و با ارائه مشوق هایی چون اعطای اقامت از طریق ویزای استارتاپ دانمارک، این افراد را مجاب کند که اکوسیستم کسب و کار این کشور بهترین جا برای راه اندازی یک کسب و کار دانش بنیان و ارزش آفرین است.

همین برنامه مهاجرتی بسیاری از مدیران و کارآفرینان صاحب ایده های ناب را ترغیب کرده تا با ارائه طرح کسب و کار نوآورانه خود، اقامت این کشور از طریق ویزای استارتاپ دانمارک را اخذ نموده و بتوانند از مزایای محیط کسب و کار این کشور برای راه اندازی یک بیزینس سودده نیز بهره مند گردند.

ویزای استارتاپ دانمارک از مشهورترین برنامه های مهاجرتی جذب کارآفرینان در قاره اروپا به شمار می رود و در منطقه اسکاندیناوی نیز به همراه برنامه مهاجرتی ویزای استارت آپ سوئد بیشترین متقاضی را دارند.

به طور کلی ویزای استارتاپ دانمارک و سایر کشورها نوعی از اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار به شمار می رود.

البته شرایط اخذ ویزای استارت آپ دانمارک و سایر کشورها سهل تر از اقامت سرمایه گذاری در ثبت شرکت است.

به عنوان مثال به طرح های استارت آپی در برخی کشورها با سرعت بیشتری اقامت دائم اعطا می شود و همچنین کارآفرین دارای ایده لازم نیست تمام سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار را خود تامین کند و می تواند از سرمایه گذاری در آن کشور و همچنین وام های بانکی و وام ها و کمک های ویژه نیز بهره مند گردد.

  اصلی ترین مورد از شرایط اخذ ویزای استارت آپ دانمارک، ارائه یک بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار نوآورانه است؛ که بتواند کارشناسان کسب و کار در سازمان تجارت و اداره مهاجرت این کشور را متقاعد کند که کسب و کار وی در این کشور می تواند به صورتی کاملا قانونی و سالم و با فناوری و روش های نوین به درآمد رسیده و در این کشور اشتغالزایی نماید و به اقتصاد این کشور نیز خدمت نماید.

از این رو بررسی طرح توجیهی کسب و کار با دقت و سختگیری فراوانی صورت می گیرد و نوشتن طرح توجیهی بدون داشتن تخصص در این زمینه نمی تواند متقاضیان را به موفقیت برساند.

مفتخریم خدمتتان عرض کنیم که موسسه سیماگر پارس با تکیه بر تجربه و تخصص تیم کاردان خود و با تجربه چندین مورد موفق، آماده نگارش بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار جهت ارائه به سفارت و اداره مهاجرت دانمارک و همچنین سایر کشورهای ارائه دهنده ویزای استارت آپ و اقامت سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت می باشد.

میزان نوآوری و بهره مندی از فناوری و روش های نوین در کسب و کار، جذابی کسب و کار برای بازار هدف، میزان توانایی ها و تخصص فردی اعضای تیم، مناسب بودن استارت آپ برای اکوسیستم کشور دانمارک، و میزان پتانسیل رشد و درآمد زایی و ارزش آفرینی از مواردی است که کسب و کاری را برای پذیرفته شدن در کشور دانمارک جذاب می کند.

دیگر مورد از شرایط اخذ ویزای استارت آپ دانمارک، داشتن تمکن مالی کافی برای سال اول اقامت خود و خانواده در کشور دانمارک است.

زیرا در سال اول معمولا فقط باید کسب و کار را راه اندازی نمود و به درآمد خاصی نمی رسد.

از این رو باید متقاضی ویزای استارتاپ دانمارک تمکن مالی کافی داشته باشد تا در این مدت از عهده هزینه های زندگی خود و خانواده اش در دانمارک بر بیاید.

میزان تمکن مالی لازم برای خود متقاضی ویزای استارتاپ دانمارک حدود 137 هزار کرون دانمارک، برای متقاضی به همراه همسر وی حدود 274 هزار کرون دانمارک، برای متقاضی به همراه فرزندانش و بدون همسرش حدود 182 هزار کرون دانمارک، و برای متقاضی به همراه همسر و فرزندان وی مجموعا حدود 319 هزار کرون دانمارک می باشد.

از دیگر شرایط اخذ ویزای استارت آپ دانمارک می توان به محدودیت تعداد اعضای شرکت استارتاپی اشاره کرد که این ویزا نهایتا برای 3 نفر به ازای هر شرکت استارتاپی صادر می شود.

البته پس از تایید بیزینس پلن کسب و کار استارتاپی توسط کارشناسان دانمارکی، هر یک از اعضا باید به صورت جداگانه درخواست مجوز کار و اقامت دهند.

  از مزایای اخذ اقامت کارآفرینی دانمارک می توان به این مورد اشاره کرد که افراد متقاضی ویزای استارتاپ دانمارک در ابتدا در صورت پذیرش طرح کسب و کارشان اقامت 2 ساله این کشور را دریافت می کنند که این اقامت می تواند 3 سال دیگر هم تمدید شود.

طبیعتا در صورتی که فرد متقاضی و خانواده وی 4 سال در کشور دانمارک اقامت داشته و کسب و کارشان راه افتاده و به درآمد رسیده و در این کشور اقدام به استخدام نیرو نموده و به دولت دانمارک مالیات بر درآمد نیز پرداخت نمایند، می توانند اقامت دائم دانمارک را اخذ نمایند.

از دیگر مزایای اخذ اقامت کارآفرینی دانمارک، اعطای اقامت به همسر و فرزندان فرد متقاضی ویزای استارتاپ دانمارک است.

فرزندان وی حتی فرصت تحصیل در دانمارک را نیز به دست خواهند آورد و برای این کار مجوز خواهند داشت.

امکان شرکت در کلاس های زبان دانمارکی که شهرداری شهرهای دانمارک برگزار می کند، از دیگر مزایای اخذ اقامت کارآفرینی دانمارک است.

      موسسه مهاجرتی بین المللی سیماگر پارس با همکاری وکلای مجرب در دانمارک آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا از جمله ویزای استارتاپ و اقامت دایم دانمارک می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: 021-09121442355 مطالب مرتبط

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map