استارت اپ در لشگر شرقی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در لشگر شرقی در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساعت 24-تبدیل شدن تعدیل نیرو به یک بحران فراگیر در کسب و کارهای اینترنتی خَرد در سال 99 هم ادامه پیدا می کند؛ بنابراین باید شرایط آنها را با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و تعدیل برخی قوانین مالیاتی تثبیت کند.

شرکت های اینترنتی سال سختی را می گذارنند .

.

.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها .

فتحی با اعلام آخرین وضعیت طرح های تسهیلات روستایی نهادهای حمایتی اعلام کرد: تاکنون تعداد 2 هزار و 979 طرح به میزان مبلغ 1125 میلیارد ریال و با پیش بینی اشتغال 3 هزار و 753 نفر تصویب شده است.

فتحی افزود: عملکرد تسهیلات مشاغل خانگی استان از سهم سال 98 تا 27 خرداد سال جاری براساس سهمیه ابلاغی به بانک، از سوی بانک های عامل 72 هزار میلیون ریال و تعداد طرح های ارسالی به بانک 224 طرح با مبلغ 75 هزار و 700 میلیون ریال و تسهیلات پرداختی به 185 طرح با مبلغ 62 هزار و 600 میلیون ریال می باشد که تاکنون 87 درصد پرداخت شده است.

منبع: سیماگر .

.

.

.

.

.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه عمده بخش های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، زیر بخش های خدمات هستند و طبق گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مشاغل غیر رسمی در بخش خدمات، یک چهارم شاغلان کشور را تشکیل می دهند، انتظار می رود تعداد زیادی از افراد، شغل خود را از دست دهند.

ترحمی، به تاثیر کرونا بر فقر و توزیع درآمد افراد اشاره کرد وافزود: با توجه به اینکه دهک های پایین درآمدی .

.

.

می دهد.

این کارشناس اقتصادی در مورد تاثیر کرونا بر اقتصاد استان کرمانشاه گفت: مطابق آخرین سالنامه آماری استان کرمانشاه، حدود 65 درصد مشاغل شهری در بخش خدمات است در حالی که نزدیک به 70 درصد مشاغل روستایی در بخش کشاورزی است.

بیکاری شهری قبل از کرونا بیشتر از 2 برابر بیکاری روستایی بوده است؛ از آنجایی که اثر کرونا بر در بخش خدمات و مشاغل شهری بیشتر از نقاط روستایی وارد می شود لذا پیش بینی می گردد استان با شدت بیشتری درگیر افزایش بیکاری گردد.

البته با توجه به افزایش سرمایه گذاری در حوزه صنایع بهداشتی و فروشگاه های مجازی تا حدی این اثرات تعدیل می گردد .

انتهای پیام/ .

.

.

نتایج این آمارها براساس مصاحبه تلفنی با 3هزار و 809 منبع اطلاع در کسب وکارهای سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی بوده و 46درصد از نمونه ها در بخش صنعت بوده است.

نمونه های مراجعه شده براساس نوع فروش کسب وکار به چهار گروه حضوری، اینترنتی، تلفنی یا پستی و ترکیبی تقسیم شده اند.

در این گزارش سابقه فعالیت 72درصد نمونه ها بالای 10 سال بوده است.

همچنین در این گزارش اثر کرونا بر فعالیت کسب وکارها در قالب سوالات .

.

.

اما پرسشی که در این میان مطرح می شود این است که کدام یک از رشته ها بیشترین آسیب را از این ویروس دیده اند و چه راهکارهایی برای عبور این رشته ها از آسیب های وارده از کرونا باید در نظر گرفت.

براساس داده های اعلام شده می توان گفت، بخش خدمات با آسیب 50 درصدی بیشترین آسیب را از ویروس کرونا دیده و فعالان این بخش پیش بینی می کنند که این آسیب تداوم خواهد داشت.

براساس داده های اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کنار بخش خدمات، رشته های ساخت وسایل نقلیه موتوری، تریلر و نیم تریلر ، ساخت رادیو، تلویزیون، .

.

.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، سید علی مفاخریان، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در جلسه کمسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری که با موضوع بررسی طرح ساماندهی استفاده اصناف از پیاده روها (ساپ) برگزار شده بود، بیان کرد: بخش زیادی از پیاده روهای شهر تهران در حال حاضر در تصرف واحدهای صنفی است و افراد سودجو بدون رعایت هیچ قانونی از آن بهره برداری و حقوق شهروندان را نادیده می گیرند .

.

.

این نوع کسب و کارها براساس حوزه فعالیت آنها متفاوت است.

به طوری که بخش عمده ای از آنها با کاهش فروش و تقاضا و همچنین تعدیل نیرو و بخش اندکی نیز با افزایش تقاضا روبه رو بوده اند.

در کسب و کارهایی که کاهش فروش و تقاضا را تجربه کرده اند، میزان آسیب پذیری به طور میانگین بیش از 70 درصد برآورد می شود که بخش عمده آنها مربوط به حوزه خدمات گردشگری و سفراست.

همچنین، حوزه هایی که رونق را در این مدت تجربه .

.

.

اختصاص یابد که به بهبود حیات شهری و اقتصاد شهری منجر شودمدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تأکید کرد: نباید فراموش کنیم که در حال حاضر پیاده رو در تصرف مشاغل مختلف شهر است و اگر قرار بر ساماندهی باشد باید فضای موجود را به صنوفی اختصاص دهیم که به بهبود حیات شهری و اقتصاد شهری کمک کند و از سوء استفاده سایران از فضاهای عمومی جلوگیری شود؛ اجازه ندهیم که هیچ یک از پیاده روها به تصرف هیچ نوع .

.

.

برخوردار است، طراحی راهکارهای اساسی برای مقابله با گسترش ایپدمی کرونا را در این حوزه خواستار شد.

وی یکی مهم ترین رویکردها را برنامه ریزی مدون و منظم درمانی و بهداشتی در راستای ارایه خدمات با کیفیت تر به مردم ذکر کرد و گفت: تجمعات، تراکم جمعیت در بازار بزرگ تهران، بازگشایی تالارهای عروسی و عزا و مسافرت های بین شهری می توانند ساختارهای بهداشت و درمان را با چالش های اساسی روبرو کند.

.

.

.

دغدغه ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به برداشت همزمان محصولات کشاورزی استان با سایر استان ها و حمل و نقل و جابه جایی آن ها، ادامه داد: تمام همت و تلاش بخش حمل و نقل این است که فعالانه در میدان باشد و مدبرانه تصمیمات خود را اجرا کند.

مدیریت برداشت محصولات کشاورزی و برقراری توازن میان عرضه و تقاضا نیز از درخواست های بخش کشاورزی و اتاق بازرگانی استان برای تسهیل شرایط حمل و نقل محصولات کشاورزی در این ایام بود.

.

.

.

.

.

.

.

وی افزود: با وجود مشکلات موجود در حوزه کشاورزی تولید ملی، اشتغال، صادرات و امنیت غذایی همواره مورد نظر قرار گرفته است و در این بخش ها همواره اقدامات خوبی انجام شده است و به همین دلایل می طلبد که اولین نمایشگاه بعد شیوع کرونا نیز در همین حوزه برگزار شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه حفظ دستاوردهای کشاورزی و دامی استان اصفهان .

.

.

را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی طبق قانون 31 تیر هر سال است، افزود: این مهلت برای اشخاص حقوقی نیز به مدت دو ماه تمدید شده است و این دسته از مؤدیان تا 31 شهریور برای ارائه اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 و پرداخت مالیات مهلت دارند.

طبق اعلام .

.

.

است مودیان از هرگونه مراجعه غیرضروری به ادارات مالیاتی اجتناب کرده و از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس www.

Tax.

gov.

ir نسبت به ارسال اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات اقدام کنند.

معاون سازمان مالیاتی گفت: صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) تا پایان مردادماه و اشخاص حقوقی تا پایان شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 خود را به صورت الکترونیک به سازمان تسلیم نمایند.

.

.

.

رابطه می گوید: شنژن شهری جوان است، جایی که عرضه مسکن محدود و تقاضا برای خرید خانه بالا است.

به گفته او: به غیر از شنژن، بسیاری از شهرهای دسته بندی اول به خاطر سیاست گذاری های سختگیرانه بخش املاک بعید به نظر می رسد در ادامه سال 2020 شاهد جهش فروش خانه باشند.

در این رابطه صاحب نظران معتقدند جهش فروشی که در برخی شهرها رخ داده است به نظر نمی رسد آسیب های اقتصادی بخش مسکن چین را در سال جاری جبران کند.

بر این اساس شرکت نایت فرانک پیش بینی می کند سطح فروش خانه در شهرهای دسته بندی اول چین در فصل نخست کاهشی 30 تا 40 درصدی را تجربه خواهد کرد.

.

.

.

امروز دغدغه ای بابت امنیت غذایی نداشته باشیم.

به گزارش ایسنا، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه سال سختی را پشت سر گذاشته ایم و سال سختی را پیش رو داریم، گفت: خوشبختانه تحریم ها، کرونا و تعطیلی مشاغل مختلف نتوانسته خدشه ای به تولید بخش کشاورزی وارد کند.

وی با اشاره به ایفای نقش کشاورزی در تولید ملی، رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال، صادرات و .

.

.

.

.

.

> استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بیشترین آثار کرونا بر اقتصاد و رکود این حوزه بوده است، اظهار داشت: کرونا هم باعث رکود و کاهش سطح تولید و هم افزایش بیکاری شده است.

نکته مهم دیگر نیز این است که برخی مشاغل از بین خواهند رفت.

در دوره پساکرونا برخی اشتغال ها را در اقتصاد نخواهیم داشت.

این موضوع یکی از تبعاتی است که در بحران های قبلی وجود نداشت اما کرونا سبب آن شده .

.

.

مرگ و میر دوباره افزایش یافته است و مقامات هشدار می دهند که ممکن است مجبور شوند مجدداً محدودیت هایی را اعمال کنند.

محمد، صاحب یک صاحب رستوران در قم است که می گوید: قبلاً روزانه حدود 400 پرس غذا می فروختیم اما این تعداد در حال حاضر به 25 پرس رسیده است.

نمی توانیم بدون زائر در قم زنده بمانیم.

تعداد زیاد مشاغل در اینجا برای بیش از یک میلیون نفرجمعیت نیست، بلکه برای میلیون ها زائر است.

.

.

.

، طراحی راهکارهای اساسی برای مقابله با گسترش ایپدمی کرونا را در این حوزه خواستار شد.

وی یکی مهم ترین رویکردها را برنامه ریزی مدون و منظم درمانی و بهداشتی در راستای ارایه خدمات با کیفیت تر به مردم ذکر کرد و گفت: تجمعات، تراکم جمعیت در بازار بزرگ تهران، بازگشایی تالارهای عروسی و عزا و مسافرت های بین شهری می توانند ساختارهای بهداشت و درمان را با چالش های اساسی روبرو کند.

فرمانده .

.

.

بهداشتی در بسیاری از فروشگاهها بدست آورند.

تیزهوش تابان یادآورشد: شیوع کرونا پدیده ای است که کلیت جوامع بشری را تحت تاثیر قرار داده است و نمی توان موضوع اقتصاد را از این کلیت جدا دانست و بعد از بحران ایجاد شده در حوزه بهداشت و درمان، بحران اقتصادی زودتر از سایر حوزه ها ایجاد شده در بخش های دیگر مانند روانشناختی و اجتماعی نیز خود را نشان داده و جامعه جهانی را به واکنش وا داشته است.

.

.

.

نابرابری میزان عرضه و تقاضا در حوزه گردشگری خواهد شد به این معنی که نمی توان به میزان تقاضا، عرضه گردشگری داشته باشیم؛ لذا همین امر سبب کاهش درآمد حوزه گردشگری در دوران پسا کرونا خواهد شد.

سوران احمدی زاد تصریح کرد: یکی از مشکلات رایج در حوزه گردشگری این است که اکثر کارشناس های حوزه گردشگری به جای توجه به ذینفعان بازار عرضه و تقاضای گردشگری در دوران پسا کرونا توجه خود را بیشتر به گردشگران .

.

.

بخش نیز شاهد محدودیت هستیم.

دبیر و سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: در حوزه تورهای داخلی نیز سفر به کیش و قشم با تقاضای محدود همراه است و تورهای زمینی به شمال کشور نیز به صورت محدود بیشتر از سایر نقاط است.

وی افزود: تمامی تورهای مسافرتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و طبق قوانین اعلام شده برگزار می شود.

فرقانی ادامه داد: با توجه به بدهی بسیار دفاتر خدمات مسافرتی به مسافرانی که .

.

.

مابین دو کارگروه 266 طرح های مصوب شده به مبلغ 310 میلیارد ریال با میزان اشتغال پیش بینی شده 319 نفر تصویب شده است.

فتحی افزود: عملکرد تسهیلات مشاغل خانگی استان از سهم سال 98 تا 27 خرداد سال جاری براساس سهمیه ابلاغی به بانک، از سوی بانک های عامل 72 هزار میلیون ریال و تعداد طرح های ارسالی به بانک 224 طرح با مبلغ75 هزار و 700 میلیون ریال و تسهیلات پرداختی به 185 طرح با مبلغ 62 هزار و 600 میلیون ریال می باشد که تاکنون 87 درصد پرداخت شده است.

انتهای پیام/60002/ .

.

.

بازنشستگان نظر آنها در استفاده از ظرفیتهای قانونی موجود دریافت شد.

معاون رئیس جمهور گفت: 2 بند از فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری وجود دارد که در آنها به صراحت به حقوق بازنشستگان محترم اشاره شده است، یک بخش در رابطه با ایثارگران و بخش دیگر در خصوص حق عائله مندی و حق اولاد بازنشستگان و شاغلان است، بر این اساس بایستی امتیازات در نظر گرفته شده برای شاغلان در این حوزه به طور یکسان برای .

.

.

صراحت به حقوق بازنشستگان محترم اشاره شده است، یک بخش در رابطه با ایثارگران و بخش دیگر در خصوص حق عائله مندی و حق اولاد بازنشستگان و شاغلان است، بر این اساس بایستی امتیازات در نظر گرفته شده برای شاغلان در این حوزه به طور یکسان برای بازنشستگان نیز لحاظ شود.

وی افزود، بر همین اساس افزایش 50 درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص حق اولاد و عائله مندی به طور یکسان میان شاغلان .

.

.

سال است و تنها نیمی از آنها بیشتر از 5 سال دوام می آورند.

مخارج کلی مانند اجاره، حقوق و دستمزد و خدمات و هزینه آب و برق، به خصوص در سال های اول، نقدینگی شرکت را کم می کند.

حالا کاهش تقاضا و تبعات ناشی از این پاندمی را به کاهش درآمد اضافه کنید، می بینیم که مشاغل کوچک و کارآفرینان چقدر صدمه می بینند و چقدر تحت فشار خواهند بود.

صاحبان مشاغل کوچک برای مقابله با این چالش، باید هرچه سریع تر نقدینگی خود .

.

.

گرامیداشت روز ملی اصناف، امسال تنها با پیام های تبریک مقامات و مسوولان همراه بود و به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا از برگزاری مراسم هر ساله خبری نبود.

البته در پیام های مقامات دولتی وعده و در پیام های مسوولان صنفی درخواست هایی وجود داشت که اغلب مرتبط با شرایط کرونا و جبران آسیب های صنوف از شیوع ویروس کرونا بود.

شیوع ویروس کرونا گرچه تمام بخش های اقتصادی را متضرر کرد، اما صنوف بیشترین آسیب را از این ویروس دیده اند.

صنوفی که چشم به بازار شب عید داشتند، همزمان با تصمیمات دولت .

.

.

، یک قلم ملزومات پزشکی که بازار آن حدود یک هزار و 200 میلیارد تومان است و بخش زیادی از آن وارد می شود، مورد بررسی قرار گرفت.

در کشورمان شرایط تولید این محصول به وجود دارد، لذا برای شرکت های دانش بنیان تسهیلاتی فراهم می کنیم تا این اقلام با سرعت در کشور تولید شود.

رئیس سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: باور داریم که حداقل حدود 400 میلیارد تومان بازار برای شرکت های دانش بنیان که امکان تولید محصولات مورد نیاز کشور در حوزه سلامت را داشته باشند، ایجاد شده و تولید اقلام در حوزه دارو، تجهیزات پزشکی، مواد غذایی و اقلام آرایشی و بهداشتی تقویت خواهد شد.

.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map