استارت اپ در مونته نگرو ایتالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در مونته نگرو ایتالیا در اینترنتی حضور پر رونقی پیدا کنید، استارت اپ های امروزه همچون اسنپ فود و دیجی کالا از پیشرو ها و الگو های کسب وکار اینترنتی در ایران میباشد که باتوجه به این شرکت ها الگو های خوبی برای رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی میباشند.

در این بین شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با دارا بودن تیم فنی قوی و متجرب توان پیاده سازی پروژه های در سطح سیستم های توزیع شده و کلان را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شماره ثبت 44497 چند سالی است که کشورهای مختلف دنیا بیش از پیش به اهمیت استارتاپ ها در توسعه اقتصادی و همچنین ایجاد شغل و ارزش افزوده توجه کرده و و برای آن ارزش بیشتری قائل شده اند.

حتی رقابتی میان کشورها در جریان است تا بتوانند از طریق ارائه مشوق های مختلف از جمله اعطای اقامت دائم، مدیران و موسسان کسب و کارهای استارتاپی که اغلب مبتنی بر دانش و تکنولوژی های نوین هستند، را قانع کنند که کسب و کار خود را در آن کشورها راه اندازی نمایند.

در کشورهای مهاجر پذیر دنیا که شرایط اقتصادی خوبی دارند اغلب برنامه اخذ اقامت از طریق ویزای استارتاپ ارائه می شود که تا مشتاقان مهاجرت و اخذ اقامت این کشورها را جذب نماید.

باید در نظر داشت به طور معمول اکوسیستم کسب و کار این کشورها نیز برای راه اندازی کسب و کار بسیار مناسب است و رسیدن به سوددهی و تجارت موفق در چنین شرایطی اصلا دور از ذهن نیست.

به همین علت افرادی که بیزنس پلن خوبی دارند از این فرصت نهایت استفبال را می کنند.

برنامه اخذ اقامت از طریق ویزای استارتاپ ایتالیا نیز از همین دست برنامه های مهاجرتی به شمار می رود که این کشور از این طریق سعی دارد کارآفرینان صاحب ایده را جذب نماید.

زیرا کشور ایتالیا با بحران کمبود فرصت های شغلی مواجه است و طبیعیست هر شرکت استارتاپی می تواند در این کشور نه تنها به ایجاد فرصت های شغلی اقدام کند، بلکه در نهایت به افزایش درآمدهای مالیاتی دولت این کشور نیز خواهد انجامید.

از این نظر می توان گفت ویزای استارتاپ ایتالیا یک بازی برد برد هم برای دولت این کشور و هم متفاضیانی است که از این طریق هم از شرایط اکوسیستم کسب و کار این کشور بهره می برند و هم در نهایت به اقامت دائم اتحادیه اروپا دست پیدا می کنند.

برنامه مهاجرتی ویزای استارتاپ ایتالیا نوعی از برنامه اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت به شمار می رود که البته در این برنامه تسهیلات فراوانی برای کارآفرینان استارتاپی در نظر گرفته شده و این برنامه نسبت به برنامه اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت عادی بسیار ساده و تر و سریع تر می باشد.

زیرا موسسان این شرکت‌ ها و موسسات استارتاپی که اکثر آنها صاحب ایده های ارزش آفرین مبتنی بر تکنولوژی و دانش نوین هستند افرادی چندان سرمایه دار نیستند که سرمایه کلانی برای تاسیس شرکت شان داشته باشد.

از این رو برای آنها حداقل سرمایه گذاری برای ثبت شرکت در ایتالیا در نظر گرفته شده و همچنین امکان استفاده از یک شریک ایتالیایی که در کار آنها سرمایه ‌گذاری کند نیز برایشان مهیا شده است.

از این رو ویزای استارتاپ ایتالیا نسبت به ویزای خویش فرمایی، ویزای تجاری ایتالیا، و ویزای سرمایه گذاری ایتالیا شرایط بسیار راحت تری برای جذب متقاضیان دارد.

  همان طور که پیش تر ذکر شد کشور ایتالیا برای جذب کارآفرینان ارزش آفرین مشوق های فراوانی قرار داده است تا این افراد شرکت ها و کسب و کارهای خود را در این کشور راه اندازی نمایند.

زیرا برای این افراد گزینه های فراوانی چون ویزای استارتاپ استرالیا، کانادا، آمریکا و .

.

.

وجود دارد و طبیعیست که هر گزینه ای که مزایای بیشتری به آنان ارائه نماید را انتخاب می نمایند.

از این رو ایتالیا نیز می خواهد از این رقابت جا نماند.

به عنوان مثال در سال های اخیر مالیات این گونه شرکت ‌ها از ۲۷ به ۲۴ درصد کاهش یافته و همچنین دوره تنفسی برای سال ‌های اولیه راه اندازی شرکت ها در نظر گرفته شده که از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.

همچنین امکان استفاده از سرمایه گذاری شریک ایتالیایی و همچنین وام و تسهیلات بانکی نیز برای متقاضیان ویزای استارتاپ ایتالیا فراهم است.

همچنین ایتالیا کشوری است که در منطقه تجاری یورو قرار گرفته و با تاسیس شرکت در این کشور می توان از کلیه مزایای تجارت آزاد در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا بهره برد.

داشتن امکان افتتاح حساب بانکی در این کشور نیز از مزایای اخذ ویزای استارت آپ ایتالیا به شمار می رود.

از دیگر مزایای اخذ ویزای استارت آپ ایتالیا برای کارآفرینان این است که می توانند با فقط ۵۰ هزار یورو ثبت شرکت در این کشور را انجام دهند و می توانند بلافاصله اقامت ایتالیا را دریافت نموده و به همراه خانواده شان وارد این کشور شود.

فرزندان این افراد نیز می توانند از امکان تحصیل در ایتالیا بهره مند گردند که با توجه به بالا بودن سطح آموزش در مدارس و دانشگاه های ایتالیا و اعتبار تحصیل در این کشور، می توان آن را یک فرصت بی نظیر تلقی نمود.

  درست همانند برنامه ویزای استارت آپ در کلیه کشورهای دنیا، اصلی ترین مورد از شرایط اخذ اقامت کارآفرینی ایتالیا نیز ارائه یک بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار می باشد.

یک طرح توجیهی باید طوری نگاشته شده باشد که به افسر اداره مهاجرت و کارشناس تجاری در کشور ایتالیا اثبات نماید که می ‌تواند در کشور ایتالیا یک کسب و کار سالم و قانونی و سودده در این کشور بر پایه فناوری های نوین که با بازده بیشتر نیاز ها را ارزان تر و سریع تر تامین نماید، را راه اندازی نماید و در نهایت به تولید ارزش افزوده رسیده و بازار مناسبی به دست آورد.

این موضوع اولاً موجب اشتغالزایی در کشور ایتالیا شده و همچنین به درآمدهای مالیاتی دولت ایتالیا نیز کمک می کند.

از این رو می توان این برنامه مهاجرتی را هم برای دولت ایتالیا سومند دانست و هم برای کارآفرینان صاحب ایده که از این طریق اقامت اتحادیه اروپا را کسب نموده و می توانند از مزایای تجارت در یک کشور عضو اتحادیه اروپا برای کسب سود بیشتر بهره مند گردند.

کارآفرینان هر قدر هم که در زمینه کاری خود متبحر باشند، لزوما در نوشتن بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار مهارت های کافی را ندارند.

زیرا این کار خود یک مقوله کاملاً تخصصی به شمار می رود و به دانش و تجربه کافی نیاز دارد.

موسسه سیماگر پارس با سال ها تجربه در این زمینه و با تکیه بر تجربه و تخصص تیم خود که متشکل از متخصصان کسب و کار و مدیریت و امور فنی و مهندسی و همچنین متخصصان در زمینه قوانین مهاجرتی می باشد، آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز در زمینه اخذ ویزای استارتاپ ایتالیا و سایر کشورهای دنیا و همچنین کلیه برنامه ‌های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت است.

    موسسه مهاجرتی بین المللی سیماگر پارس با همکاری وکلای مجرب در ایتالیا آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا از جمله ویزای استارتاپ و اقامت دایم ایتالیا می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: 021-09121442355 مطالب مرتبط

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map