استارت اپ در همیلتون برمودا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در همیلتون برمودا در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی استارت آپ در دوران کرونا میتواند کسب و کار شما را در هرزمینه ای پویا و پر رونق کند. استارت آپ یک پل به سوی موفقیت و تغییر نگرش در کسب و کار شما خواهد بود.

شرکت سیماگر با توانایی و تجربه راه اندازی بیش از 10 استارت آپ تمامی مراحل را به صورت برنامه ریزی شده و بر اساس استراتژی های روز دنیا انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خبرکاو : سامسونگ توانست ۷۳ درصد از بازار گوشی‌های تاشو را در سال ۲۰۲۰ تصاحب کند و بیش از دومیلیون مدل از محصولاتی همچون گلکسی زد فولد ۲ را بفروشد.

بااین‌حال، سال ۲۰۲۱ کمی وضعیت تغییر خواهد کرد؛ زیرا شرکت‌های بیشتری وارد بازار .

.

.

خبرکاو: اوایل سال ۹۹، درج قیمت مسکن و خودرو در سایت‌های اینترنتی با شکایت وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت ممنوع شد.

وزارت صمت در آن زمان، افزایش یک‌باره‌ی قیمت خودرو و مسکن را دلیل شکایت خود عنوان کرد.

قیمت خودرو و مسکن اردیبهشت سال ۹۸ هم برای چند ماه از سایت‌ها حذف شد و پس از مدتی به حالت قبل بازگشت.

جمع .

.

.

خبرکاو: تویوتا به‌تازگی موج جدید محصولات خود را برای نمایشگاه SEMA360 در فضای وب به نمایش گذاشته است که شامل GR Supra Sport Top مدل ۲۰۲۱، تریلر مفهومی TRD-Sport برای تویوتا تاکوما و نسخه‌ای جدید از مدل 2020 GR Supra Heritage Edition می‌شود.

اد لاوکس، معاون بازاریابی تویوتا، در این زمینه می‌گوید:ما چهار خلاقیت برای اشتهای .

.

.

خبرکاو: ایسوس به‌تازگی تأیید کرده است که انویدیا روی دو کارت گرافیک جدید از خانواده‌ی کارت‌های گرافیک RTX 3000 کار می‌کند که مبتنی‌ بر معماری امپر (Ampere) هستند.

این دو کارت گرافیک که با نام‌های GeForce RTX 3080 Ti و GeForce RTX 3060 شناخته می‌شوند، چند بار در شایعه‌ها ظاهر شده‌اند و برخی از مشخصاتشان را .

.

.

خبرکاو: هیأت دولت در سال ۹۷ استخراج رمزارز را قانونی اعلام کرد؛ اما دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال که پیش از تصویب این قانون به‌صورت غیر قانونی وارد کشور شده بودند، تا یک سال بعد تعیین تکلیف نشدند.

پنج ماه پس از مصوبه‌ی هیأت وزیران در خصوص تعیین تکلیف ماینرهای قاچاق، سامانه بهین‌یاب برای ثبت نام دارندگان این دستگاه‌ها عملیاتی .

.

.

خبرکاو: بر اساس گزارش جدید مؤسسه‌ی پژوهشی کانترپوینت (Counterpoint) که نظارت دقیقی روی بازار دارد، مدیاتک (MediaTek) موفق شده است از کوالکام عبور کند و از لحاظ سهم بازار، به بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی تراشه‌‌ی موبایل در دنیا تبدیل شود.

کوالکام همچنان به‌عنوان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده‌ی تراشه‌ی مجهز به فناوری 5G شناخته می‌شود، اما داده‌های کانترپوینت نشان .

.

.

خبرکاو: اپل در یک فصل پاییزی شلوغ و پرکار، سه رویداد بزرگ برای معرفی محصولات خود از جمله خانواده‌ی آیفون ۱۲، اپل واچ سری ۶، آیپد ایر ۴، مک‌های مبتنی بر آرم و.

.

.

برگزار کرد و چندی پیش در یک تصمیم غیر منتظره، اولین هدفون دورگوشی‌ موسوم به ایرپاد مکس را به‌صورت مطبوعاتی رونمایی کرد تا .

.

.

خبرکاو:تصاویر جدیدی از گوشی جدید اوپو با طراحی کشویی منتشر شداوپو تصاویر جدیدی از نسخه تام فورد گوشی خود منتشر کرده که از یک نمایشگر گسترش پذیر بهره برده است.

چند ماه پیش پتنت این گوشی توسط اوپو ثبت شده بود و حالا تصاویر نسخه تام فورد این گوشی منتشر شده است.

نسخه تام فورد .

.

.

خبرکاو: طرح اولیه موتورسیکلت، بین سال‌های ۱۸۶۷ تا ۱۸۷۱ به لطف ماشین بخار اختراع شد.

پس از گذشت ۱۵۰ سال، مفهوم کلی و اساس موتورسیکلت تغییری نکرده است؛ دو، سه یا گاهی اوقات چهار چرخ در کنار پیشرانه جاسازی‌شده زیر صندلی و البته لبخند موتورسوار و لذت سواری در هوای آزاد.

دنیای موتورسیکلت مدرن بسیار بزرگ‌تر از .

.

.

خبرکاو:ساخت نسخه روسی تیک تاک توسط دختر ولادیمیر پوتینمحبوبیت بالای اپلیکیشن تیک تاک باعث شده است تا توسعه‌دهندگان بسیاری از کشورهای مختلف به دنبال عرضه این اپ در کشور خود باشند.

به تازگی طی خبرهای منتشر شده مشخص شد دختر ولادیمیر پوتین هم به دنبال عرضه نسخه روسی تیک تاک بوده و در .

.

.

خبرکاو:خورشید مصنوعی در کره جنوبی به دمای صد میلیون درجه سانتیگراد رسیدمحققان در کره‌جنوبی و در مرکز تحقیقات پیشرفته ابررسانا موفق شدند تا از طریق همجوشی هسته ای پلاسمای فوق داغ دمای یونی بالاتر از ۱۰۰ میلیون درجه تولید کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مرکز تحقیقات توکامک (KSTAR) در کره .

.

.

خبرکاو:هواوی در جهت افزایش استقبال توسعه‌دهندگان جوایز مالی در نظر گرفته استهواوی قصد دارد تا توسعه دهندگان بیشتری را به فروشگاه اپلیکیشن خود جذب کند.

این شرکت ابزار جدیدی را برای ارائه پروموشن در اپ کالری معرفی کرده و اعلام کرده کیت تبلیغات ی این فروشگاه نیز بهینه سازی شده است.

از جدیدترین اقدامات هواوی برای .

.

.

خبرکاو:معاون گمرک در مصاحبه‌ای با ایسنا به ادعای انجمن واردکنندگان موبایل در مخالفت با واردات گوشی مسافری پاسخ داده است.

معاون فنی گمرک ایران در بيان کرد و گو با ایسنا  با تاکید بر اینکه ادعای مطرح شده درباره هموار شدن راه قاچاق موبایل با شیوه نامه رجیستری غیرحضوری را تکذیب کرد .

.

.

خبرکاو:اپل برای رعایت قوانین دولت چین بازی های بیشتری را از اپ استور این کشور حذف می کندطبق خبرهای منتشر شده اپل با توجه به قوانین وضع شده در دولت چین قصد دارد بازی های ویدیویی بیشتری را از اپ استور این کشور حذف کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی .

.

.

خبرکاو: انسان‌ها در زندگی اتفاقات زیادی تجربه می‌کنند.

بعضی اوقات شانس بزرگی پیش روی ما قرار می‌گیرد که به علت نداشتن اطلاعات کافی نمی‌توانیم از آن به بهترین شکل استفاده کنیم.

مثال‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد؛ انسان‌هایی که نتوانستند پتانسیل بالای یک کار بزرگ را از ابتدا درک کنند و با یک اقدام عجولانه .

.

.

خبرکاو: روند رجیستر گوشی از یک دی ماه به‌صورت غیر حضوری درآمد.

این اتفاق سه ماه پس از رجیستر گوشی تنها در مبادی ورودی کشور به‌منظور جلوگیری از تجمعات و حفظ پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

بااین‌حال، انجمن واردکنندگان موبایل تنها چند روز پس از آغاز این روند اعلام کرد که راه قاچاق موبایل به‌واسطه‌ی خلأهای قانونی هموار شد .

.

.

خبرکاو: ظهور اینترنت و نفوذ گسترده‌ی آن در لایه‌های مختلف جوامع بشری باعث شده است مفاهیم جدیدی خلق شود یا پروتکل‌هایی که پیش از اینترنت مورد استفاده قرار می‌گرفتند، به‌صورت کامل دگرگون شوند.

بازاریابی از جمله‌ی این حوزه‌ها است که پس از همه‌گیر شدن اینترنت، شاهد تغییرات گسترده‌ای بوده و در حال .

.

.

فیلم های رایگان آموزش طراحی سایت و طراحی سایت های اختصاصی ارائه خدمات هاستینگ

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map